pátek 29. března 2013

Negative na prknech 26/36

A Negative v roli dohazovačů.
 
 
"Takže ty chceš, abych ti pomoh sbalit tvoje věci a pak je odnýst k Heleně?" přeptával se Christus opatrně.
"Jo, kdybys byl tak milej," usmíval se Larry tak, že i tomu největšímu idiotovi muselo dojít, že se něco chystá. "Aspoň by ses moh malinko rozptýlit, chápeš?"
"Právě to teď potřebuju. Pomůžu ti," zvedl se Christus.
"Pojď," vzal ho Larry kolem ramen a odvedl do svého pokoje. Tam se zarazil. "Počkej, teď jsem si vzpomněl, že jsem ještě pár věcí zapomněl dole. Skočím pro ně, dobře? Počkej tady. Nikam neodcházej!"
"Leda tak na věčnost," lehl si Chris na postel. To už byl druhý kytarista na cestě do haly.
"Lidi, potřebuju pomoc se stěhováním věcí ze svýho pokoje!" hlásil Larry hned jak seběhl schody. "Kdo je ochotnej mi pomoct?"
"No, já bych šel," přihlásil se Jay (v rámci předem dohodnutého plánu, samozřejmě).
"Fajn, díky," mrkl na něj "nenápadně" Larry. "Antti, pomůžeš mi taky?"
"To je nějaká léčka, že jo?!" uhodl okamžitě Antti. "Ale já už se s Christusem nechci usmiřovat! Kdepak, Larry, do svýho pokoje mě nedostaneš ani mrtvýho!"
"Plán B!" mrkl Jonne na Jaye.
"Co je plán B?" podivil se Larry.
"To, že Antti jde ať už chce nebo ne," popadl Jay basáka do náruče.
"Ne! Ne! Kurva! Řikám, že nejdu! Koukej mě pustit, Jayi!" ječel Antti.
"Jau!" zařval Jay. "Ono mě to kouslo!"
"Nevzdávej to, Jayi!" pobízel ho Nakki. "Je to pro jejich vlastní dobro!"
O několik kousanců a vnitřních zranění později
"Uf… A jsou tam oba," oddechl si Jay, když Nakki vítězoslavně otočil klíčem v zámku Larryho pokoje.
"A my můžeme jít dolů," poplácával Larry bubeníka po rameni. "Musíme ti ošetřit ty rány."
"To by asi vážně chtělo," prohlédl si Jonne Jayovy četné kousance.
"Tak pojď, v lékárničce mám nějakou desinfekci," vykročila Helena do kuchyně.
"Hel, miláčku, nepotřebovala bys s tím třeba malinko pomoct?" ozval se mírně žárlivě Larry. "Jestli jo, tak já milerád-"
"Kurvá!" ozvalo se zvenčí. Vzápětí se značně hlasitým žuchnutím dopadla do sněhu záhadná černě oděná postava.
"Asi bysme rychle měli vymyslet plán C, jinak jsme v háji…" pozvedl Jonne obočí. "Ale já vám to od začátku říkal."
"Nech si toho, jo?" okřikl ho Nakki.
"Radši začni myslet!" doporučil mu Larry.
"Proboha, to ne!" zděsil se Jonne. "Ještě si ublížím!"
"Drž zobáček!" varoval ho Nakki. "Nebo-"
"Ježiš, nechte toho…" přerušil je Jay otráveně. "Já jdu pustit Christuse. Takhle zavřenej už nám stejně na nic není."
Vtom - klika cvakla, dvéře letí a ve dveřích - Antti, kdo jiný. "Vy kreténi! Já jsem vám řikal, že se s Kristianem usmiřovat prostě nebudu!"
"Budeš," informoval ho Jonne.
"Potřebujem to topení do zkušebny," dodal Larry.
"Já se usmiřovat nebudu! Nebudu a nebudu! Nedonutíte mě k tomu! Klidně ještě stokrát skočim z okna, ale s Kristianem se neusmířím!"
"Anttíku!" ozvalo se ze schodů. Vzápětí už se k Anttimu přihnal očividně rozrušený nejmenovaný růžový kytarista a padl očividně překvapenému nejmenovanému černému basákovi kolem krku. "Anttísku, Anttínku, miláčku, nestalo se ti nic? Nepraštil ses? Neublížil sis zlatíčko moje milovaný? Broučku, řekni že se ti nic nestalo, prosím!"
"Najednou se staráš?" odstrčil ho Antti. "Nic mi není, ale proč to právě tebe zajímá?"
"Miláčku, ty přede mnou vyskočíš z okna a pak se ptáš, proč mě zajímá, jestli se ti něco nestalo?" pokusil se ho Christus políbit.
"Kdyby mi něco bylo, tak si přece zajdu za Migém, ne?" podotkl Antti ironicky.
"C-co?" kníkl Christus.
"Sám jsi to přece řek, ne? Já chci Migého, protože on umí pít a pařit, což TY vážně neumíš!" vyrazil Antti ke schodům. "Takže se asi zajdu za ním dolů do města. Teda, až uschnu…"
Christus se rozeběhl za ním, skočil mu kolem krku, díky čemuž se oba vzápětí málem poroučeli k zemi. "Ty NIKAM nejdeš! Usuším si tě osobně! A aby mezi náma bylo jasno, JÁ umim spoustu věcí, který Migé neovládá!"
"A jakýpak?" zeptal se Antti svůdně.
"Nejdřív tě musím malinko ohřát, abys mi náhodou nenastydnul, takže to vidim na pořádně dlouhou horkou koupel…" zavrněl Christus. "A pak ti předvedu, co Migé neumí…"
"Ale já taky umim pár triků, Kristianku…" políbil ho Antti.
"Plán C už není potřeba," zasmál se Jonne.
"Jasně, globální oteplování vesele pokračuje," sledoval Larry Christuse, jak sprintuje za Anttim do horní koupelny.
"Hel? Nemáš tady čirou náhodou špunty do uší?" zeptala se "Viivi", kterou ti dva exoti při svém úprku málem srazili ze schodů. "Očividně je brzo budeme potřebovat."
"V prvý řadě už od předvčerejška nemám zprávy od Ahtiho," vyšla Helena z kuchyně. Na tváři měla ustaraný výraz a v ruce křečovitě svírala mobil. "Začínám se bát, jestli se mu cestou domů něco nestalo."
"Je jenom uraženej, že sis vybrala mě," prohlásil Larry s lehkým podtónem žárlivosti v hlase. "Však on se ozve. Za měsíc, za dva…"
"Ale proč mi ani nebere mobil?" namítla Helena zničeně. "Vážně se o něj bojím! Chci ho zkontrolovat, jestli je v pořádku!"
"A - ehm - kde bydlí?" přeptal se Jonne a zároveň se snažil nenápadně klidnit žárlícího Larryho, u nějž se extrémní vztek projevoval tím, že se snažil kouřit hned dvě cigarety najednou.
"Pamatujete se na tu nízkou chatku kousek od vleku?" zeptala se Helena opatrně.
"É…" zamyslel se Nakki. Nakonec kývl. "Jo."
"Tak to není moc daleko," zhodnotil Jonne svou bystrou myslí celou situaci.
"Jenže… tam je jaksi potřeba…" váhala Helena, jak jim sdělit jednu velmi podstatnou informaci.
Klukům to ale postupně jednomu po druhém začalo docházet. Sníh! "NE!"

Žádné komentáře:

Okomentovat