neděle 24. března 2013

Pokrytec

Autor: Sleazy
Žáner: humor...dúfam...
Pairing: Tommi/Jann (kto iný?)
Prístupnosť: 12+
Zhrnutie: Tommi si občas "pustí hubu na špacír"..a potom to ľutuje... :D
Poznámka: bez betareadu...(boli ste varovaní! :D)

"Povedal som NIE!"
"Ale PREČO???"
"LEBO!"
"No to je mi teda argument, Tommi...Bol by z teba dobrý právnik," Jann vystrúhal najkyslejší ksicht, aký vedel.
"Vďakabohu, že ním nie som..."
"Tommííí, prosímprosímprosím," na svetlovlasého muža sa uprel pár zmaľovaných psích očí.
Nepomohlo.
"Povedz mi, Jann, ČO také úžasné na ňom vidíš??"
Jannovi zažiarili oči a zoširoka sa usmial - rozhovor sa dostal na jeho momentálne najobľúbenejšiu tému.
"Je dokonalý! Tá tvár, to telo. Vlnité tmavohnedé vlasy a prekrásne pery...A ako nádherne sa usmieva...Má úžasnú hruď a pevný zadok...A jeho spev je priam anjelský!!"
"DOSŤ!" Tommi sa rozhodol zastaviť klesanie vlastného ega.
"Už dokonale chápem, prečo sa ti tak páči. Len by ma zaujímalo, prečo ma chceš vziať na jeho koncert. Najmä, keď vieš, ako veľmi ho neznášam..."
"Ja zase nechápem, prečo ho neznášaš! Všetci ho milujú!"
"Ja proti nemu absolútne NIČ nemám. Vadí mi len to tvoje neustále Ola sem, Ola tam..."
"Prečo ťa tak štve, že sa mi Ola páči?"
"Lebo ho kopíruješ. To jeho celé priteplené správanie, pestré zženštilé oblečenie, dokonca aj make-up!"
"Tak počkať. JA že ho kopírujem???"
"No..."
"Kto na mne tak veľmi zbožňuje, keď napodobňujem jeho "priteplené správanie"??"
"Noo..vieš.."
"Kto mi minule kúpil leopardie trenky??"
"Ale ja..."
"A KTO odo mňa minule chcel špeciálny súkromný tanec s pávími perami???"
"Ja som len..." koktal Tommi.
"Ty si len ČO?" Jannov hlas už začínal preskakovať.
"Nevedel som, že sa ťa to tak dotkne..."
"Nevedel?? Veď ho zbožňujem už vyše 10 rokov!!!"
"Tak prepáč...." Tommi to vzdal.
"Obyčajné prepáč to neospravedlní. A okrem toho, budeš ma musieť veľmi presviedčať, aby som ti ešte niekedy predviedol páví tanec!"
"Ale..."
"Ak ti vôbec ešte niekedy niečo predvediem..."
"To snáď nemyslíš..." opýtal sa Tommi neveriacky.
"Ale áno..." Jannove ústa sa roztiahli do diabolského úškrnu.
"Nie!"
"ÁNO!!!"
"To mi nemôžeš urobiť..."
"Ale môžem...ibaže by si..."
"Jasné, jasné, pôjdem s tebou na ten koncert a už nikdy nepoviem nič zlé na Salovu adresu!!!"
"Ok," usmial sa Jann.
"Takže..." zaváhal Tommi. Vedel, že už príliš riskuje, ale toto si nemohol odpustiť.
"Mám ešte nádej na páví tanec?"
"Liimatainen!!!"

Žádné komentáře:

Okomentovat