neděle 24. března 2013

Zkouška (aneb I ty, Larry?!)

Autor: Arvari
Žánr: Komedie, tipuju. Ale se spoustou slashe...
Přístupnost: Ne, nic až TAK sprostýho...
Postavy: Negative (komplet v šesti), plus později příchozí... No, uvidíte.
Shrnutí: Jonne a Christus mají před zkouškou Negative menší spor, který následně vyvrcholí... Ale víte co? Přečtěte si to.
Počet slov: 1184
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...
Upozornění: Tohle nemá nic společného s obvyklým cyklem komedií, které v názvu obsahují slůvko 'aneb', ačkoliv jedno párování je tu naprosto a dokonale stejné... Ale je to jiná komedie s 'aneb' v názvu. Užijte si.

"Christusi, zůstaň stát!"
"Mám se nechat zabít? Ani omylem!"
"Christusi, neštvi mě a zůstaň STÁT!"
"Nejsem sebevrah!"
"Když zůstaneš stát, slibuju, že po tobě tu botu nehodím."
"Fakt?"
Těžká černá bota proletěla vzduchem a místo, kde se původně nacházela Christusova hlava, protnula právě v okamžiku, kdy se tam ona hlava přestala nacházet.
Jedno zelené oko se podezřívavě vynořilo zpoza gauče.
"Jonne, ty jsi normální lhář!"
"Vážně? Nekecej," zazubil se Jonne a ledabyle pohodil druhou botou, která byla identická s tou první. Až na to, že byla levá.
"Jonne Aarone Liimatainene, okamžitě to POLOŽ!" zaznělo od dveří zkušebny.
"Antti!" polkl Jonne.
"Miláčku!" rozzářil se Christus. "Miláčku, ty jsi mě přišel zachránit!"
"A jak tak na to koukám, jdu právě včas," přimhouřil Antti oči a ledabyle pohodil botou, která před chvílí letěla vzduchem. "Jonne, odložil bys tu botu, prosím?"
"NE!" zaječel Jonne. "Jen se podívej, co mi ten tvůj miláček udělal, podívej se!"
"Ehm... Na co?" zamrkal Antti, kterému nedošlo, proč Jonne právě zvedl dokonale vyprané a vyžehlené růžové tričko a přistrčil mu k obličeji až na vzdálenost tří centimetrů od očí.
"Ty nevidíš ten obrovskej bílej flek?!" zaječel Jonne.
"Žádnej flek tam není," konstatoval Antti.
"Ale to víš, že tam... Lásko!"
Antti zachytil tričko těsně předtím, než dopadlo na zem. Jonne se mezitím nacházel u dveří. Momentálně visel Larrymu kolem krku.
"Hej. Hej, čumáčku," zamumlal přes svou zapálenou cigaretu Larry. "No tak, ještě tě podpálím."
"Když já tě tak strašně rád vidím, ovečko!" zapištěl Jonne. "Miláčku, tolik jsi mi chyběl!"
"Byl jsem pryč hodinku..." poznamenal Larry.
"Jo. Celou hodinu!" popotáhl Jonne. "Proč jsi mě tu nechal ta dlouho?"
"Nevěřil bys tomu, lásko, ale v okruhu jednoho kilometru od týhle zkušebny prostě nejsou cigarety!"
"To je tím, Larry, že v okruhu jednoho kilometru OD TEBE většinou cigarety dlouho nebejvaj!" konstatoval suše Nakki, prošel kolem Larryho s Jonnem, z ledničky vzal dvě plechovky piva, z nichž jednu vzápětí hodil přes gauč Jayovi. Pak se každý z nich posadil na jednu opěrku.
"Pěkný triko, Antti," zašklebil se Jay.
"Co? To není moje!" odhodil Antti znechuceně tričko.
"T-t-ty se štítíš... růžový?!" vzlykl Christus.
"Ne!" vyjekl Antti. "Ne, čumáčku můj růžovej, to si nemůžeš myslet! Že si to nemyslíš, lásko?!"
"Přesvědči mě o tom pusinkou," našpulil Christus rty.
"A jak rád..."
"Ne!" vykřikl Jonne. "Nic nebude! Když už jste tu všichni, chci váš názor v jedný věci!"
"Vsadím se, že vím, co to bude," zamračil se Christus.
Jonne přešel ke gauči a zvedl z Nakkiho už velmi znechuceného ramene růžové tričko.
"Podívejte se na to!" ukázal na jedno místečko na látce. "Jednou jsem tomu úchylovi půjčil tričko! Vidíte, co mi s ním udělal?!"
Odpovědí na Jonneho otázku bylo pozorné ticho.
"Vy to vážně nevidíte?!"
Nikdo neudělal jediný pohyb, ale přesto se zdálo, že ticho zavrtělo hlavou.
"Kdo nevidí ten flek?!"
Do vzduchu se okamžitě zvedly čtyři ruce. Po několika vteřinách, a to i přes Jonneho velmi bedlivý a varovný pohled, se zvedla i pátá.
"I ty, Larry?!" zavyl Jonne.
"Lásko, promiň," pokrčil Larry rameny. "Ale na tom tričku NIC NENÍ!"
"Je! Je tam obrovskej bílej flek, kterýho si všimne každej, kdo není úplně slepej!" vřískl Jonne. "A já z toho vyvodím důsledky!"
Jonne si nevšiml, že pětice lidí teď ohromeně vytřeštila oči.
"Christusi, máš PADÁKA!"
Růžový kytarista zamrkal.
"Ale to už je tenhle tejden po osmý," komentoval Antti.
"A ty máš padáka za to, že zpochybňuješ mý rozhodnutí!"
"Lidi, co je dneska za den?" ozval se Nakki.
"A ty máš taky padáka! Provokuješ!"
"Myslím, že středa," zamyslel se Jay.
"A ty máš padáka za to, že ho v tom podporuješ!"
"Ehm..."
"Chceš snad něco říct, Larry?!"
"Ano, Jonne. Moc tě miluju, ale dochází ti, že jsi právě vyhodil většinu skupiny?"
"A ty máš taky padáka!"
"A teď ještě řekne, že si může založit novou skupinu a pojmenovat ji Positive, načež vyhodí sám sebe."
"CHRISTUSI!"
Christus padl k zemi právě ve chvíli, kdy po něm Jonne mrštil první věcí, kterou popadl. Shodou okolností to bylo trsátko.
"Hele, Jonne," vykouklo zelené oko nad konferenční stolek. "Proč mám pocit, že tímhle bys mě nezabil, ani kdyby ses trefil?"
Jonne se otočil a z blízké skříňky popadl celou krabici trsátek, kterou si Christus nedávno koupil.
"Ale tímhle už by to šlo!"
"No tak, Jonne!" okřikl ho Nakki. "Trsátkama se nevraždí, trsátkama se trsá!"
"Hezky řečeno, Nakkínku," ušklíbl se Larry. "Až na to, že-"
"Hele, vypadám jako kytarista?" odsekl Nakki. "Copak já vím, jak tomu vy brnkalové odborně říkáte?! Pro mě je to prostě-"
Klávesákův proslov vyrušilo tiché zaklepání a ještě tišší odkašlání.
Negative se otočili.
Mezi dveřmi stál vysoký člověk, jehož tmavé vlasy trčely na všechny strany. Na sobě měl tmavé džíny, proužkované tričko a džínovou bundičku.
"Ehm... ahoj," pozdravil opatrně.
"Ne! Ne, takhle ne, proboha! UBLÍŽÍŠ JÍ!" ozvalo se z chodby.
"Ahoj, Jannie," zamával Christus rukou nataženou směrem vzhůru tak, aby vykukovala přes gauč. "Jak je? JAU!"
Vzápětí Christus ruku stáhl, protože ho do ní velmi bolestivě udeřilo trsátko.
"Takhle taky ne! TENDERE!"
"Ehm, mám se fajn," podrbal se Jann nervózně za uchem. "Ale mám menší problémek. Stěhuju se s Kometkama do vedlejší zkušebny, ale mám k dispozici jen Tendera a Robina. Bohužel, můj línej kytarista teď předstírá, že neunese kytaru, a můj bubeník zase předstírá, že netuší, jak kytaru vzít. Krom toho můj línej kytarista předstírá, že neunese vlastně vůbec nic, pročež se můj bubeník bouří a odmítá cokoliv dělat. Takže jsem myslel... Nemohl bych si půjčit pár členů Negative?"
"Klidně si vem všechny," zafuněl Jonne. "A nechtěl bys třeba NOVÝHO KYTARISTU?!"
"Ne, to je dobrý. Můj je v pohodě, jen hrozně línej, takže... Jak ses sem dostal, Christusi?"
"Plížením vpřed!" zaculil se Christus. "Jannie, prosím! Prosím, vezmi mě jako kytaristu! Ty nejsi tyran jako blonďáček! Prosím, Jannie, nech mě bejt tvůj kytarista!"
"Kristi, já bych rád, ale mám blbej pocit, že Tendy by to asi-"
"TENDERE, OKAMŽITĚ POLOŽ MOJI KYTARU, JINAK JDU ZA JANNEM!"
"Malej moment, ano?" usmál se Jann. "Tendere, neštvi mě a polož tu kytaru! Jestli nebude do dvou vteřin zpátky ve stojanu, vezmu tvý paličky, omlátim ti je o hlavu a tu ti pak vrazím do bicích! Robine, ty OKAMŽITĚ pohni prdelí a odnos si ty kytary do zkušebny, protože jestli to neuděláš, vyměním tě za Christuse! A zavolejte Kaidemu s Deanem a řekněte jim, že pokud do pěti minut nedorazej, dovleču je sem třeba v zubech! POHYB!"
Pak se se zářivým úsměvem na rtech otočil zpět do zkušebny.
"Někdy mě prostě dokážou naštvat," poznamenal zcela klidně. "Ehm... Kluci?"
Jann zamrkal při pohledu na pětici bývalých členů Negative, která se krčila u Jonneho nohou.
"J-Jonníku," pohladil Christus Jonneho koleno. "Když ti koupím nový tričko, vezmeš mě zpátky do Negative?"
"A když ti já koupím novej páseček..." nabízel Antti.
"A já novej nárameček, co ty na to?" nadhodil Nakki.
"A nový náušničky, chtěl bys?" zaculil se Jay.
"A když já tě v noci moc krásně pomiluju, lásko moje..." zamrkal sladce Larry.
"No..." rozhlédl se Jonne po všech bývalých členech Negative. "Dalo by se o tom uvažovat..."
Jann obrátil oči k nebi.
"A vedle takový bandy magorů JÁ mám zkušebnu," zašeptal. "Bože, co jsem ti jen provedl..."

Žádné komentáře:

Okomentovat