neděle 7. dubna 2013

Jonneho účes 11/15

Aneb krajně šokovaní Negative vol. 2

"Proč musela přijít právě dneska? Proč?!" naříkal Christus.
"Proč musela přijít sotva deset minut po tom, co se nám podařilo uklidit?" přidával se k němu Jonne.
"Ta holka nám znesvětila naši zkušebnu!" vztekal se Larry,
"Naši ČERSTVĚ uklizenou zkušebnu!" dodával Antti.
"Naši čerstvě UKLIZENOU zkušebnu!" upravoval Jay důraz ve větě.
"Naše milovaná zkušebnička!" zaprskal Nakki. "Vidíte tu holku? Vidíte, jak se nese?!"
"Nejradši by nám do oken pověsila záclonky!" odhadoval Antti.
"No to ne!" napřímil se Jonne, dosud pohodlně se rozvalující ve zbrusu novém růžovém křesílku, u kterého nehrozilo nebezpečí, že blonďatého zpěváka pohltí do svých útrob. "Záclonky jsem nám už vybral!"
"Ani nemysli na to, že bys je sem dal!" hodil po něm Nakki popelník.
"Jaú!" zavyl bolestně Jonne.
"Ježiš, promiň," pípl Nakki. "Já zapomněl, že už nemáš tu svoji dredovou helmu..."
"Pánové, co se to tu děje?" ozvalo se za nimi.
Otočili se. Ansa stála a mírně poklepávala nohou, aby na sebe přivedla pozornost.
"N-nic, Ansinko!" ujistil ji Jay.
"Opravdu?" založila ruce v bok.
"Ano!" zakýval Antti horlivě hlavou.
"A proč má Jonne skoro proraženou lebku?" zavrčela Ansa.
"T-Tommi, pomoc!" vykoktal vyděšeně Nakki.
"Takže ty po tom oškubaným kuřeti házíš popelníky?!" zamračila se na něj Ansa.
"Tommí!" zapištěl Nakki.
"Rád bych ti pomohl, Nakkísku," vzdychl oslovený. "Ale..."
"Mlč, Tommi!" varovala ho Ansa.
"Jistě, lásko," sklopil Tommi oči, ale zpod přivřených řas házel po členech Negative jeden omluvný pohled za druhým. Teď umřou...
A hned vzápětí nejspíš zemře i on sám. To je hrozné. Vůbec to nejhorší, co se mu v životě může stát. Zemře bez toho, aby si stihl včas ujasnit svou sexuální orientaci!
"Anso!" zaječel Nakki. "Nech mě žít! Nech mě žít! Prosím!"
"Mám k tomu důvod?" pohazovala si Ansa popelníkem, kterým se předtím klávesák pokusil amputovat zpěvákovi čelo.
"Ano!" vytřeštil Nakki oči. "Mysli na mou ženu a děcka!"
"Co jsi to řekl, Kokkonene?!" vřískl kdosi, kdo právě vešel do zkušebny.
"Já ti to říkala, Natti," poznamenal někdo vedle kohosi. "Říkala jsem ti, že ten chlap určitě bude hajzl!"
"Nakki! Nakki, jak jsi jen mohl?!" vrhla se Natti (neboli kohosi) na svého dřívějšího miláčka.
"L-lásko, kde se tu bereš?!" vytřeštil Nakki oči, aby vzápětí mohl být povalen na zem a důkladně bit sevřenými pěstmi.
"Ty máš JINOU!" vykřikla zoufale Natti. "A máš s ní děti!"
"A-ale já myslel tebe!" zamrkal Nakki.
"Mně?!" zadívala se na něj nevěřícně. "Ale my přeci nejsme..."
"Za pár let být můžeme, ne?" usmál se Nakki.
"A nemáme..."
"Za pár let můžeme mít."
"Ach, Nakki!" vydechla a plácla sebou na ležícího klávesistu.
"Nattinečko..." objal ji.
"Jayi!" skočila rozněžnělá Patti kolem bubeníkova krku.
"Pattinko," zafuněl Jay.
"Tommi Liimatainene..." přitočila se Ansa k manažerovi.
"Anso," vzdychl Tommi.
"Ďáblíku!" vykřikl Christus a zvedl do nároče svého snoubence.
"Méďo," přivinul se k němu Antti.
Dveře zkušebny hlasitě bouchly.
"Helenko!" zaradoval se Larry.
"Lauríku!" přiběhla k němu a nechala se sevřít v jeho téměř mužném objetí.
Jonne se chvilku rozhlížel po situaci kolem sebe. Následně následně nazad padl do svého křesla, které se pod jeho vahou skácelo. Jonne skončil na zemi, celý podivně pokroucený.
"Já chci chlapa!" vzlykl pokroucenec.
"Dostaneš kadeřnici," oznámila Ansa.
"Asi jsi mě neslyšela," vyškrábal se Jonne na nohy. "Chci CHLAPA!"
"Kadeřnice tě zhruba za hodinu přijde upravit," objasnila mu Ansa. "A pokud jde o toho požadovaného muže, znáš přeci stanoviska-"
"CHLAPA!" zaječel Jonne.
"-nahrávací společnosti," dokončila Ansa.
"Ale já chci chlapa! Chlapa! CHLAPA!" Náhle se Jonne zarazil. "Říkala jsi... upravit?"

Žádné komentáře:

Okomentovat