úterý 2. dubna 2013

Náhradní bydlení 1/19

Takže tu máme jedničku... Enjoy...

"Brášínečku..."
"Jasně jsem řekl NE, vzpomínáš?"
"Jo, ale..."
"Ale co?!"
"Brášínku..."
"Kristiane, nech toho!"
"Bráško, přece ho nenecháš na ulici. Je to chudáček malej, nevinnej, bezbrannej, nemá kam jít..."
"Jak je možný, že nemá kam jít?!"
"Vždyť jsem ti to říkal. Prasklo mu topení, vytopenej celej byt, prostě velkej, velkej průser!"
"Ale vysušení bytu je záležitost jednoho, maximálně dvou dní!"
"Ehm... To je."
"Ty chceš, abych si ho u sebe nechal týden!"
"No, Jannie se jaksi rozhodl, že když už se má dočasně vystěhovat, tak provede, ehm... menší rekonstrukci. Potíž je v tom, že při ní nebude moct trávit čas doma, takže..."
"A proč na ten týden nejde k tobě?!"
"Ke mně? Zešílel jsi?! Jako bys mě neznal! Ojedu všechno, nezávisle na pohlaví! A teď si představ tu jeho božskou prdelku, ty jeho štíhlý nohy, jeho nádherný ruce, dlouhý prsty, rozcuchaný vlasy, plný rty, roztomilej nosík... Sakra!"
"Tak proč ho prostě NEOJEDEŠ?!"
"Mám přece ženskou, ty magore!"
"Ale to já taky."
"A mohl bych jí bejt aspoň tejden věrnej..."
"Ach můj BOŽE!"
"To víš, ten zrzek včera měl prostě tak svůdný boky, že mu nešlo odolat..."
"Kristiane, mlč!"
"Dobrá, můj nesmyslně heterosexuální sourozenče..."
"Poslyš, povím ti to takhle. Já si ho sem NEVEZMU."
"Ale..."
"Co?!"
"Chudák Jannie!"
"Jukko, já ho-"
"Neoslovuj mě Jukko!"
"Já ho prostě NEMÁM RÁD!"
"P-proč? Jak můžeš nemít rád úžasný, dokonalý a perfektní sluníčko Jannieho?"
"Je to zatracenej úchylnej buzerant!"
"Jann?"
"A ujetej!"
"JANN?!"
"Máš s mým názorem snad nějakej problém?"
"Ano... Jann?! Jann je přece úžasnej!"
"Je to ujetej úchyl!"
"Ne, je to skvělej kluk!"
"Tady ten úchylák NEBUDE!"
"Mattíku, PROSÍM!"
"Proč ti o to tak jde?!"
"Protože prostě... Je to kámoš."
"Jehož prdelku toužíš ojet."
"Líp bych to nevyjádřil."
"Kris-"
"Mattíku, Mattíku, Mattíku, Mattíku-"
"Necháš toho?"
"Prosím, prosím, prosím, prosím, prosím!"
"Ach bože..."
"Prosím, prosím, prosím, prosím, prosím!"
"Kristiane..."
"MATTÍKU!"
"Fajn! Tak ať sem přijde."
"Díky, bráško! Jsi zlatej! Miluju tě!"
Můj bratr vystřelil z bytu.
Bezva.
To jsem se zas do něčeho uvrtal...

Žádné komentáře:

Okomentovat