neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 15/40

Někdy kolem půlnoci, bar, jméno neznámé
"Vážně nechápu, jak jsem se sem mohl nechat vylákat," prskal Christus.
"Já taky ne," pronesl Antti, načež znuděně foukl brčkem do svého koktejlu. Na povrch pestře barevné kapaliny vyplavalo několik bublinek.
"Ale no tak, kluci!" napomenul je již značně přiopilý Nakki.
"Užívejte si!" dokončil za něj Jay, neboť bystře poznal, že Nakkimu pro tento okamžik došla řeč.
"Chtěli jsme bejt u sebe a-" vzlykal Christus.
"Ne!" Nakki pozvedl prst a začal jím rezolutně kývat ze strany na stranu. "Ne, ne, ne! Ošklivý! Ošoustávat se můžete zejtra celej den!"
"My se neošoustáváme!" zaprotestoval Christus. "Milujeme se!"
"Každej tomu říká jinak." mávl rukou Jay. "A kde je ten kudrnatej idiot? Došlo mi pití!"
"Šel si na záchod zakouřit," odvětil vševědoucí Christus.
"Koho?" napadlo Nakkiho. Vzápětí se on i Jay pubertálně rozhihňali.
"Larry se vrací," oznámil Antti.
"Ahoj, ovečko," zachechtal se Nakki. "Hnědá ovečka..."
"Jak sis zakouřil?" vyptával se dvojsmyslně Jay. "A kde mám svý pití?"
"Pití nese ta slečna za mnou!" nahlásil rozjařeně Larry.
Poté na stole přistál tác s alkoholovým rájem. Lahev prvotřídního absinthu, lahev prvotřídní vodky, Anttiho oblíbený Jack Daniel's... A spousta dalších věcí, z nichž o některých členové Negative ještě nikdy neslyšeli.
Baskytarista do sebe bleskově nasál zbytek koktejlu a prázdnou skleničku od něj odložil stranou.
Christusovi se zaleskly oči.
"Tak, pánové, teď se začneme bavit!" zajásal Larry.
"A jak se mám bavit já?" ozvalo se zpod stolu.
"No, nejdřív třeba můžeš vylízt," nadhodil Antti. "A pak nám pomoct vypít tuhle nádhernou lahvinku..."
"Nemůžu vylízt!" fňukl stůl-
"Tak si tam teda zůstaň," pokrčil Antti rameny.
"Tvrdili jste, že Ville tu nebude," postěžoval si nešťastný stolek.
"To ti říkali ty dva, co se teď nemůžou bránit," poznamenal Christus.
"Nemám je rád," nahlásil po krátké odmlce stůl.
"To je jim teď asi ukradený," povzdychl si Antti.
"Jo, to máš recht," odsouhlasil mu Jay.
"Jim je to jedno!" zakňučel stůl.
"Jonne, vylez!" rozkázal Antti.
"Pořád tam je Valo?" zajímal se stůl.
"Jo, je," informoval ho Christus.
"V tom případě ven nemůžu," rozhodl se stolek.
"Máme tu absinth!" lákal ho Antti.
"Ten nepiju," zahuhňal stolek.
"Vodku!" nabízel Christus.
"Nemám chuť!" odsekl stolek.
"Cigarety!" přidal se Larry.
"Nekouřím," připomněl stolek.
"Jacka?" vsadil Antti na svůj favorizovaný alkohol.
"Jdi do háje!" obořil se na něj stolek.
"Dal by sis?" uculoval se Christus.
"Ne!" křikl odhodlaně stolek.
"A proč vlastně nechceš absinth? Minule ti přeci dal tak skvěle zapomenout na tvoje trápení," zavzpomínal si Larry. "Dokonce ses i smál!"
"Proboha, to mi nepřipomínej!" přikryl si Jonne uši rukama. "Ale fajn, jak chcete. Podejte mi sem jednoho panáka absinthu. A dneska střídám s Jackem!"
"My ti nic podávat nebudeme," zavrtěl Chris rezolutně hlavou. "Jen polez ven!"
"Fajn!" odfrkl Jonne a vyštrachal se zpět na svou židli, ze které sklouzl už před hodinou, kdy do baru nakráčeli HIM.
O okamžik později na stole vzplálo šest skleniček se zelenomodrou kapalinou. Tento jev byl provázen Nakkiho a Jayovými rozjařenými výkřiky, jemnými záblesky v Anttiho a Christusových očích a Larryho mírně hořícími vlasy, které byly ovšem záhy ukončeny duchapřítomným Jonnem a otevřenou plechovkou piva.
"Jo počkát!" zavýskl náhle Nakki a začal cosi štrachat ve vnitřní kapse svého kabátu. "My tu máme něco pro naše globální oteplování!"
"Dárek?" zamrkal Christus. "Já se bojím!"
"Neboj," zašklebil se Jay sadisticky.
Nakki vylovil malou knížečku a slavnostně ji podal Anttimu.
"Sedm nejlepších gay-povídek," přečetl obdarovaný. "Originální název."
"Inspirace na zítřek," zazubil se klávesák.
"Tak ukaž," vytrhl Christus Anttimu knížku a začal jí listovat. "Páni. Páni. Páni. Trojka! Páni. Uááá! Antti!"
"Co? Hele, a jak ty to přečteš?" zarazil se Antti.
"Je to anglicky," pochlubil se Nakki a obrátil do sebe svůj absinth, což všichni ostatní udělali již dávno před ním. "Taky jsem nejdřív myslel, že je to jen název, ale je tak celá knížka!"
"Já vím, že je to anglicky," kývl Antti. "Ale přece víš, jaká je Christusova schopnost dorozumět se anglicky."
"Já se přece nedorozumívám! Já čtu!" ohradil se Christus. Poté vytřeštil oči, polkl a podal knížku Anttimu s tím, že ukazoval přesně na místo, které ho tak rozrušilo.
"Co tam zase máš?" protočil Antti panenky, poté je vrátil do původní pozice a text si přečetl. Poté vytřeštil oči, polkl a předal knížku Jonnemu.
Jonne zběžně přelétl inkriminované řádky. Poté vytřeštil oči, polkl a šokovaně se zadíval na Anttiho s Christusem. "Tohle jako jde?!"
"Já nevím," vydechl Christus, v krku a ústech sucho, které se vzápětí pokusil zahnat panákem vodky.
"Já říkal, že je to zaujme!" strčil Nakki do Jaye.
"Hele, vyliješ mi pití!" odsekl Jay.
"Ticho, momentálně máme jinej problém než vylitý pití!" okřikl je Larry.
"Jakej?" nechápal Nakki.
Larry beze slova ukázal ke třem prázdným židlím.
"Sebrali Jacka!" bouchl Jay vztekle pěstí do stolu.
"Koupíme si novýho," uklidnil ho Larry. "Podle toho, jak se tvářili, bych za nima pár hodin radši nechodil."
"Páni, já tušil, že se inspirujou," zahihňal se Nakki. "Ale že to bude až tak rychle..."

Žádné komentáře:

Okomentovat