neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 28/40

16. únor 2006, Lipsko
"Kurva, ještě jedna jediná noc v tomhle pojebaným autobuse, a já přísahám, že zhebnu!" ozvalo se z přespávací kóje.
"Ale na co hned tolik sprostých slov, Nakkísku?" zívl kdosi o kus dál.
"Ty mlč, Kristiane! Aspoň sis mohl včera zašoustat!"
"A jak..." vložil se do rozhovoru třetí, rozkoší podbarvený hlas.
"Aatamilo!" zaječel kdosi.
"Ano, Jayíku?" vykoukl ze své kóje Antti.
"Jaký ano?!" odhalil svou hlavu i Jay a vražedně se na Anttiho zadíval. "Já nechci slyšet, jak jste si to v tý sprše rozdávali! Slyšel jsem to včera!"
"A bylo to fantastický..." zavrněl Christus, který se už také díval ven. "Dobrý ránečko, ďáblíčku..."
"Dobrý, medvídečku," odpověděl mu s úsměvem Antti.
"Nechte si ty svý sladký kecy!" okřikl je Nakki. "Mně vás vážně stačilo slyšet včera!"
"Náhodou to bylo moc vzrušující poslouchat," zastala se romantického párečku Helena. "Už se nemůžu dočkat, až mi takový věci bude provádět Lauri..."
"Ylönen?!" vyjekl zděšeně Larry.
"Ty, blbečku!" opravila ho Helena.
"Ale přísahejte, že u toho nebudete ječet jako ty dva!" požádal Jay.
"Tak to ti rozhodně slibuju," vzdychl Larry. "Protože já tu zadní cestu zase až tak-"
"Něco ti na tom snad vadí?" ohradil se Jonne.
"Ty mlč!" okřikl ho Jay.
"Jo," podpořil Jaye Nakki. "Tys ve sprše řval desetkrát víc! Přitom jsi tam byl sám, jen s tubou šamponu!"
"Představivost dokáže neskutečný věci, broučku," pronesl šťastně Jonne.
"Podle toho, co jsem slyšel, tak i přičarovat Vala, co?" ušklíbl se Jay.
"Tak abys věděl," vystrčil Jonne svou tvář na denní světlo, "to, co dokázal rukou Valo, dokážu taky! A pokud jde o ten šampon, ráčil sis NĚKDY všimnout, jak provokativní má balení?!"
"Já ano!" přihlásil se Christus.
"Já taky!" zaculil se Antti.
"A velmi blízce jsem se o tom přesvědčil včera," doplnil Christus. "Vlastně jsem ten šampon používal ještě před tebou, Jonníku..."
"Připomeňte mi laskavě, že takový věci už nikdy nebudeme kupovat společný!" zděsil se Nakki.
"Jenže mě se zdá, že jsem to s tím sprchováním malinko přehnal," postěžoval si Jonne, načež se jal hledat balení papírových kapesníčků.
"Proč?" zeptal se Christus poté, co Jonne mocně zatroubil.
"Protože jsem zase nemocnej," zakašlal Jonne.
"Vážně? Ale broučínku, nemáš teplotku?" strachoval se Christus.
"Nevím, možná..." zamumlal Jonne. "Kurva, mně je najednou tak divně..."
"Počkej, Jonníku!" vyjekl Christus a vyskočil z postele.
"Christusi, ty nejsi oblečenej!" zaječel zděšeně Jay a jeho hlava bleskově zajela do bezpečí spací kóje.
"Christusi, ty nejsi oblečenej..." špitl vzrušeně Antti. "Nechtěl bys na chvíli..."
"Sakra, mysli taky občas na něco jinýho než na sex!" napomenul ho Christus a vrhl se k Jonnemu.
"A ke mně bys zaskočit nechtěl, Kristiane?" nadhodil unaveně Jonne.
"Blouzníš, broučku," konstatoval Christus. "No jo, úplně hoříš. Ukaž, musíme tě změřit... Kam chceš strčit teploměr?"
"Hádej," usmál se Jonne.
"Ne, tam ne, medvídku!" varoval ho Antti.
"Tak teda do podpaží, broučku," mrkl na Jonneho Christus. "Zvedni ruku. Ták... A teď pevně držet."
"Hele, kluci, mimochodem," ozvala se Helena. "Jak jste se tak najednou mohli začít oslovovat něžnejma přezdívkama?"
"Myslíš jako když teď ďáblík medvídkovi řekne, aby se hned koukal OBLÍKNOUT?!" zvýšil Antti mírně hlas.
"Nebo když teď řekne medvídek ďáblíkovi, aby mu políbil prdel?!" zašklebil se Christus.
"Můžu?!" rozzářil se Antti.
"No... hele, já k tobě možná přeci jen zaskočím..." vydechl Christus když mu Antti něžně přejel rukou po kůži zadečku.
"Jen pojď, medvídečku."
"Hej! Já chci odpověď!" protestovala Helena.
"Ty přezdívky jsou podle těch plyšáčků k Valentýnu," zasnil se Christus.
"Koupenejch po koncertě..." usmíval se Antti.
"Na non-stop benzínce..."
"Za pár šupů..."
"A s Valentýnským přáníčkem zdarma..."
"Ale hlavní je, že byly koupený z lásky."
"Díky nim jsme pro sebe konečně našli ty správný sladký jména."
"Po všech těch pejsáncích a kocourcích..."
"... konečně něco krásnýho..."
"Medvídku..."
"Ďáblíku..."
Závěsy u postele se zatáhly. Helena mezitím vstala, aby převzala roli Jonneho ošetřovatelky.
"Ehm... kluci?" odkašlala si, když od zjevně nevnímajícího Jonneho vydolovala teploměr. "Nechci vás rušit, ale... On má vážně horečku. Skoro čtyřicet..."

Žádné komentáře:

Okomentovat