neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 30/40

Po koncertu, Jonneho pokoj
"Takže pokud dovolíte-"
"Tobě dovolím úplně všechno, krasavice," zaslintal Nakki.
"Ticho!" zařval Tommi. "Co si o nás slečna pomyslí?!"
"Ať to bude cokoliv, nesplete se," ušklíbl se Christus.
"Tohle od tebe nebylo hezké, miláčku," podotkl Antti.
"A žádné oslovování 'miláčku'!" varoval je Tommi.
"Něco ti vadí, broučku?" zamrkal rozkošně Jonne.
"Ty drž zobák a poť se!" zasyčel Tommi.
"Máš nějakej problém, Tommi?" přimhouřil Antti oči. "Protože jestli ne, tak já ti říkám, že TAKHLE se k Jonnemu bezdůvodně chovat nebudeš!"
"Gayové zjevně drží spolu," poznamenal Jay.
"Nemůžeme si snad být blízcí?" odfrkl Christus.
"Ale ovšem, že můžete," pronesla medovým hlasem žena, která s nimi byla v pokoji. Zrzka, zelenooká, ostrých rysů, s mírně delším nosem, než bývá obvyklé.
"Jo? No tak... díky," zazubil se Christus.
"Ale už žádné intimní styky!" oznámila žena.
"Cože?!" zaječel Antti.
"Slyšeli jste dámu," usmál se sadisticky Tommi. "Už mě nebudete obtěžovat svými sexuálními hrátkami!"
"Jonne... Jonne, slyšel jsi to?!" vydechl vyplašeně Christus. "Ona nám zakázala... ona mě a Anttíkovi zakázala..."
"Zakázala jsem vám, abyste spolu měli 'vztah'," konstatovala ironicky.
"To ne..." kníkl Christus a elegantně se poroučel. K zemi.
"Lásko!" vykřikl Antti a přiklekl ke svému snoubenci.
"Od něj!" přikázala žena. "Už žádné lásko! Nahrávací společnost si to nepřeje!"
"Ale Kristianek-" vzlykl Antti.
"Sir Christus!" opravila ho rázně.
"Můj Jukka!" zaskučel Antti a pomalu se doplazil k Christusovi.
"Zvedni se!" zaječela žena.
"Hele, hele, Anso," krotil ji Tommi. "Tohle už trochu přeháníš. Oni jsou moje skupina. Zatím jsem jejich manažer JÁ, což znamená, že na ně můžu řvát JÁ, ale nikdo jinej, je mezi náma jasno?!"
"Kristiane," vydechl Jonne a pomohl Anttimu dostat bezvládné Christusovo tělo na postel.
"Copak to může takhle pokračovat?!" ukázala na onu scénu Ansa.
"Hele, nejsi jejich manažerka!" zopakoval Tommi.
"Ne, ale mohla bych být!" odsekla.
"Leda ve snu, děvenko!" vstal Tommi ze svého křesla.
"Můžeš mi říct, proč ne i v reálu?!" napřímila se Ansa.
"Protože je nemůžeš zvládnout! Jsou přímo neuvěřitelní!"
"A proč myslíš, že by se právě MNĚ nepoddali?!"
"Já se ti poddám!" přihlásil se aktivně Nakki.
"Já taky! Já taky!" poskakoval Jay.
"Oba se ti poddáme!" shrnul Nakki. "Naprosto a definitivně poddáme!"
"Ticho! Sednout!" okřikl je Tommi. Když zděšeně uposlechli, otočil se zpět na Ansu. "Nezvládl je armádní generál, který před nimi cvičil celé stovky vojáků! Těhle šest bláznů bylo nad jeho síly!"
"Byla tam ještě Erika," pípl Jonne.
"A Natti a Patti," dodal Nakki.
"A jeho dementní bratr Ville," odvážil se dodat Jay.
"Ticho!" zařval Tommi. "Víš, děvče, je to snadné. V základních věcech poslouchají. Zmlknou, když je mile požádáš. Ale aby poslouchali tak, že jim to ovlivní život..."
Ansa zavrtěla hlavou a otočila se zpět ke skupině. "Pokud dovolíte, ráda bych vám tlumočila stanoviska nahrávací společnosti."
"Tlumoč, děvče," zasténal toužebně Nakki.
"Od tohoto okamžiku se zakazují jakékoliv vztahy, které by v případě jejich skončení mohly ohrozit chod skupiny. To znamená, že ta malá aférka mezi Christusem a Anttim-"
"To není aférka!" zaječel Christus, který se přesně v tu chvíli dokázal probrat. "My se budeme brát!"
"A navíc to znamená, že Jonneho úlet s Valem je podle tebe v pořádku!" hájil svůj vztah Antti.
"Jeho úlet se nekonal," oznámila jim Ansa.
"Že ne? Doteď si pamatuju, jak mě-"
"Jonne, mlč!" napomenul ho Tommi. "Proboha, radši mlč. Ctěná slečno, byla byste tak laskavá a šla ke mně do pokoje? Rád bych s vámi prodebatoval další stanoviska společnosti, než je SPOLEČNĚ předložíme klukům."
"Teprve ve chvíli, kdy uvidím, že první zákaz byl k něčemu platný," zadívala se na Anttiho s Christusem.
"Já se svýho broučka nepustím!" vyštěkl Antti.
"To ani nebude nutné," pronesl pevně Tommi. "Plavte k sobě do pokoje. Honem. A dneska budete držet zobáky. Žádné vzdechy a sténání, jasno?"
"Ano, Tommi! Díky! Díky!" vzlykl Christus, objal Tommiho a vystřelil z pokoje, těsně následován Anttim.
"A ty," zavrčel Tommi na Ansu. "Jdi! Chci s tebou mluvit!"

Žádné komentáře:

Okomentovat