středa 24. dubna 2013

Negative a Planeta Slunce 2/23

Kousek kapitoly je inspirován scénou z DVD Negative, přiznávám... Asi poznáte, o který kousek jde...

"Tommi, a kam že to vlastně letíme natáčet ten klip?" dotázal se Antti.
"Co? Nech mě na pokoji!" odsekl manažer.
"Ježiš, nesleduj je furt!" okřikl ho Larry, jehož nervozita z nedostatku nikotinu byla přímo strašlivá. Tiše proklínal předpisy, které mu tu zakazovaly kouřit. A Tommi, který si okusoval nehty a oči věčně upíral na Jonneho a Juhu, mu psychicky jen přitěžoval.
"Já za to nemůžu. Koukám z okna na letadýlka," frkl Tommi. "To oni tam stojí v cestě!"
Jonne a Juha se v tu chvíli přestali pokoušet jeden druhému vyoperovat mandle jazykem.
Juha pootočil hlavu. "Pokud ti vadíme, řekni."
"Tak říkám!" zaječel na něj Tommi.
"V tom případě ovšem..." usmál se ďábelsky Juha. "Jonne, pokračujeme. A víš, jak mám rád, když mi mačkáš prdelku?"
"Ach, ano..." zasténal Jonne, načež se vrátil ke své bohulibé činnosti oblézání zpěváka Reflexion.
"Vy jste neuvěřitelný!" zasmál se Antti. "Tommi, odpovíš mi konečně? Kam letíme?"
"Já, ehm..." zamyslel se Tommi. "Do... Do Německa!"
"By mi blbej neřek..." protočil Antti panenky.
"Koukni se do papírů!" napřáhl Tommi ruku, ve které svíral tenké desky.
"Jde to s tebou z kopce," konstatoval Antti. "Zapomeneš zarezervovat letenky, zapomeneš, kam jedeme..."
"Já se nemůžu soustředit!" hájil se Tommi. "Ty dva mě moc rozptylujou! Jonne, kurva, vážně musíš sténat jako laciná šlapka?!"
"Věř mi, že ano..." vzdychl Jonne. "Juho, ach..."
"Jen je nech," poplácal Nakki Tommiho po rameni. To gesto mělo být zřejmě uklidňující, nicméně Tommi v reakci na něj vycenil zuby a vyšinutým pohledem se na klávesáka zadíval.
"Proč?" zeptal se.
"Proč?" zamrkal Nakki.
"Proč," potvrdil Tommi svou otázku.
"Protože si tak ukazují svou lásku..." prohlásil romanticky Christus, který stál u téhož velkého okna jako Juha s Jonnem, tváří otočený ven.
"Co jsi řekl?!" vyjekl Jonne.
"Ehm... Nic?" zaculil se Christus.
"Já nikomu žádnou svoji lásku neukazuju!" ohradil se Jonne.
"Já a Jonne nejsme zamilovaný!" přidal se Juha.
"Jste spolu přes dva měsíce," konstatoval Antti. "Jak můžete nebýt?"
"Velmi snadno," obrátil se Juha. Jeho vlasy zavířily vzduchem.
"Jak, snadno?" optal se Larry, zatímco Tommimu jemně zatlačil na spodní čelist, aby ho přiměl zavřít ústa.
"Je to prosté," usmál se Juha. "Založili jsme náš vztah na divokém sexu."
"To by se mi taky líbilo," vypravil ze sebe Tommi.
"Však mně se to taky líbí," zaculil se Jonne. "Není lepší základ pro vztah než SEX!"
"Já bych ale hlasoval pro lásku," ozval se Antti.
Tato poznámka byla odsouhlasena hromadným mumláním. Zdálo se, že pouze Juha a Jonne nesouhlasí.
"Láska je fajn," uznal nakonec Juha. "Ale co když žádnou nemůžeš najít?"
"Já tu svou našel," přišel Antti k Christusovi a zezadu ho něžně objal. "Méďo! Copak to tu děláš?"
"Koukám na letadýlka?" zkusil Christus.
"Tobě nic neříká zákaz kouření?" zamumlal Antti do ucha svého právoplatného manžela.
"Ne," ušklíbl se Christus.
"Zlato, dej mi trošku..." zamručel Antti.
"A co z toho budu mít?" pozvedl Christus obočí.
"Až se dostaneme do soukromí, vykouřím ti ho přesně tak, jak to máš rád," sliboval Antti.
"Řekni, že mi ho vykouříš už v letadle," zauvažoval Christus, "a dostaneš celou cigaretu."
"A já myslel, že mám halucinace, když tu cejtím kouř!" zaúpěl Larry, když byla do Anttiho úst vsunuta cigareta, zaleskl se Christusův zapalovač a ke stropu se začal vznášet další proužek dýmu.
"Varuju vás, pánové," vstal Tommi. "Pokud na vás někdo kvůli tomu kouření přijde, kvůli LIBOVOLNÝMU kouření, já vám ty vaše hezký prdelky zachraňovat nebudu!"
"Ani nemusíš," odvětil Christus. "My si umíme užívat potichu."
"Bych se divil," poznamenal Tommi. "Larry, není ti dobře?"
"Kristianku," padl kudrnatý kytarista na kolena. "Christusi! Prosím, dej mi cigaretku!"
"Co z toho budu mít?" položil Christus velmi zásadní otázku.
"Vykouřím ti ho ne v letadle, ale hned teď!" vykřikl Larry.
"To má jen jednu drobnou chybku. Ty neumíš kouřit," konstatoval Christus.
"JÁ že-"
"Já nemyslel cigarety."
"Ach... tak," došlo Larrymu.
"A vůbec, copak nemáš vlastní?" nakrčil Christus obočí.
"N-no jo," vsunul Larry ruku do kapsy vestičky, kterou měl na sobě. "Já úplně zapomněl... na svý Vicky..."
"Pánové, odchod!" zavelel Tommi. "Naše letadlo čeká."
"Ale já si chtěl zakouřit!" kuňkl Larry s cigaretou na půli cesty k ústům. "Mám krutej absťák! Začnu si kousat nehty, pokud si nebudu moct zakouřit!"
"Tumáš," vrazil mu Antti svou cigaretu, lépe řečeno její zbytek.
"A-ale to je..." popotáhl Larry.
"Markkulo, dostaň do sebe tu trochu nikotinu a POJĎ!" rozkázal Tommi. "Nebo zařídím, že budeš cestovat za letadlem, uvázanej na dlouhým provaze!"
"A to bych mohl kouřit?"
"NE!"
"Víš, Tommi, že občas jsi hrozně protivnej?"
"Nežvaň a klusej!"
"A-ano, pane..."
"Hodnej Larry. Moc hodnej Larry..."

Žádné komentáře:

Okomentovat