neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 8/38

O čtyři hodiny později
"Je to díra!" vzlykl Christus.
"Obávám se, že nic lepšího nemáme," zabručel generál.
"Ale tohle je prostě DÍRA!" zaječel Christus.
"Lásko, aspoň to tu je velký," pohladil ho po zádech Antti.
"To je mi fuk! Já chtěl na hostinu nějaký hezký prostředí!"
"Přeci tu můžeme vymalovat," nadhodil Jonne.
"A při troše šikovnosti se nám to povede opravdu hezky vyzdobit!" uklidňoval ho i Larry. "Pochopitelně se sem vrazí pár stolů, nějaký ty židle... A ty krámy se vystěhují, samozřejmě!"
"Moje bicí nejsou krámy!" ohradil se Jay.
"A moje klávesky taky ne!" upozornil Nakki.
"Kdo je vlastně uklidil SEM?!" zvedl Antti jednu ze svých basových kytar, ledabyle pohozených na zemi. "Chudinky nástroje! To si nezasloužili!"
"Myslím, že takhle krutý jsi k nim byl ty osobně," konstatoval Tommi. "Před tím mejdanem v sobotu. Byl jsi na něj celej nadrženej, že to tak musím říct!"
"Lidi, tohle mi vysvětlete," požádal Larry. "Proč tuhle místnost nepoužíváme jako zkušebnu? Vždyť je o tolik větší než ten kumbál vedle! A taky je naše!"
"Jo, tady by se zkušebna udělat dala. Rozhodně," pokýval Tommi. "A vedle jen nějaký to vaše odpočinkový posezení. Trošku víc gaučů a křesel..."
"Ale o to nám teď nejde, Liimatainene!" okřikl ho generál.
"Omlouvám se, pane," kuňkl Tommi.
"Vážení, pokud vystěhujeme vaše nástroje," zamyslel se generál, "svatba by se tu konat mohla. A samozřejmě i následná oslava."
"Na to by se musely využít oba pokoje," konstatoval věcně Antti.
"To je samozřejmé, Antti!" odfrkl generál.
"Fajn, tak já už mlčím," zabručel Antti.
"Ne, lásko, nemlč," pošeptal mu Christus. "Radši mi něco povídej..."
"Bude to mít i svý výhody, svatba tady," povídal Antti.
"Nebudeme se muset někam přesouvat," uvědomil si Larry.
"Takže to berem?" rozzářil se Christus.
"Berem, miláčku," přisvědčil Antti.
"Výborně!" zajásal Tommi. "Takže zítra začínáme malovat!"
"Liimatainene!" zavolal generál.
"Píšu si, pane," nahlásil Jonne a vytáhl svůj bloček. "Vymalovat..."
"Ale výzdobu chci dělat já! Tu chci dělat já!" poskakoval Christus.
"No tak, Chrisi! Ty se nemáš zapojovat!" okřikl ho Nakki.
"Správně!" podpořil Nakkiho Jay. "Jako budoucí... budoucí... budoucí co?!"
"Jsem Anttiho budoucí manžel," zaculil se Christus. "A Antti je zase můj budoucí manžel."
"Myslíme na tý svatbě," upřesnil Larry.
"To jsem přeci..." zamyslel se Christus. "No jo! A co jsem vlastně já?!"
"Ty jsi přeci moje nevěsta, Kristianku!" usmál se Antti. "Máš dokonce i bílej oblek! Bílej s tunou růžový..."
"Já... já jsem nevěsta," vydechl šťastně Christus. "Ale Antti!"
"Copak?" pohladil ho oslovený.
"Strháš se, až mě poneseš v náručí!" vzdychl Christus.
"Tak si ponese nevěsta ženicha," zahihňal se Jonne.
"No," změřil si Chris pohledem o dobrých patnáct centimetrů menšího Anttiho.
"Hej! To byl vtip!" vyjekl Jonne.
Ale to už byl Antti zdvižen do vzduchu.
"Krisí!" zapištěl a začal zběsile kopat nohama.
"Zatracenej celibát," zaklel Christus.
"Ale zrušit ho nemůžeme, lásko," zamumlal Antti.
"To já bych svůj zrušil s radostí!" přihlásil se Jonne.
"Hm... To by možná šlo nějak..." zaculil se ďábelsky Christus.
"Méďo, ne!" varoval ho Antti.
"Já myslel na jednoho kámoše," zamrkal Christus.
"Jo tak," oddychl si Antti.
"Kámoše?" zpozorněl Jonne.
"Jo, jmenuje se-"
"VOJÍNI!" zařval v tu chvíli generál. "Nyní dostanete osobní volno! Zítra sem dorazíte přesně v devět nula nula! Pojedeme pro barvy! Roz-"
Generálův rozkaz byl přerušen hromadným úprkem všech členů Negative. Jak generál vzápětí zjistil, ani Tommi nezůstal. Generál si byl nucen přiznat, že morálka jeho týmu značně poklesla...

Žádné komentáře:

Okomentovat