neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 1/24

Vracíme se skoro tam, kde jsme minule skončili...
Malá chatička v horách, Česká republika, světadíl Evropa. Správně, EVROPA! Nádherné zimní ráno. Sníh překrásně jiskří, slunce svítí, vzduch je chladný, ale příjemný. A v oné malé, prakticky zapadané chatičce... Dobře, tak v sousední obrovské chatě se právě na gauči probouzí dva milenci. Oba dlouhovlasí, přesto oba mužského pohlaví.
"Viivi?" zamumlal ten s delšími blond vlasy. Vypadal mnohem víc jako TA než jako TEN, ale skutečně (a včerejší noci to svému miláčkovi dokázal) to byl muž se vším všudy.
"Jonne, sweetheart, nemohl bys mi třeba začít říkat mým jménem?" ohradil se druhý muž.
"Promiň, Ville," políbil ho Jonne provinile.
"Omluva se přijímá," objal ho Ville. "Ale asi bysme si měli o něčem promluvit..."
"O čempak, miláčku?" začal ho Jonne něžně hladit po břiše.
"Co řekneme klukům? A vůbec všem?" strachoval se Ville.
"Že se máme rádi?"
"Vždyť se to stalo teprve včera!"
"Dneska, miláčku. Už bylo dneska," opravil ho Jonne.
"Víš, Jonne, já jen-"
Vtom se otevřely dveře. Dovnitř se nahrnula pětice velmi strhaně vyhlížejících lidí. Byli to Larry, Antti s Christusem (aneb hrdličky), Jay a Nakki - členové Negative. Těsně za nimi dorazila ještě Helena, Larryho česká přítelkyně.
"Háló!" zařval Antti. Tu si ráčil povšimnout naší dvojice na gauči. "Kurva, jsme tady! Ale co vy-"
"Asi jim to už říkat nemusíme," pokusil se Jonne o nevinný úsměv.
"Taky mám ten pocit," přitáhl si Ville k bradě lehkou deku, kterou byli oba milenci přikryti. Zároveň nervózně těkal očima po všech osobách v místnosti. Nejinteligentnější výraz z nich měla Larryho cigareta.
"Kluci, to jste... nemohli... KURVA, CO TOHLE JE?!" vběhl do chaty další člověk - Migé, basák HIM.
"No, víte..." začal Ville nervózně.
"My jsme prostě s Villínkem zamilovaný," pronesl Jonne pevně.
"Villínkem?!" zatvářil se Nakki lehce znechuceně.
"Jonne, ujasníme si to," sedl si Larry na křeslo naproti pohovce. Helenu si nenápadně stáhl na klín, zřejmě aby demonstroval, s osobou jakého pohlaví by Jonne měl na gauči ležet. "My jsme chtěli ve zkušebně ústřední topení. Ne SAUNU!"
"Narážíš na to, že půlka naší skupiny je teď oficiálně přihřátá?" pozvedl Jay obočí.
"Ale vůbec ne..." ušklíbl se Larry.
"To bych ti ani neradil," pronesl Antti výhrůžně. "Proč by kluci nemohli bejt zamilovaný?"
"Jonne, Ville, já jsem tak rád, že jste spolu!" objal Chris nadšeně kluky.
"Ale já nadšenej nejsem!" vložil se do rozhovoru Migé. "Přece si nemůžu dovolit dopravit zpátky do Helsinek přihřátýho frontmana! HIM jsou přece tvrdý-"
"To teda," kývl Jonne. "Aspoň jeden z nich..."
"Tak jsem to nemyslel!" odbyl ho Migé. "Chtěl jsem říct, že HIM-"
"Hele, nerad vás ruším," ztratil Ville nervy, "ale nechtěli byste náhodou všichni na chvíli VYPADNOUT, abych se mohl oblíknout? Ty ne, Jonne!" zastavil ještě svého právě se zvedajícího přítele, zatímco ostatní s reptáním odcházeli.
"Pak na nás zavolejte," usmál se ještě Antti.
"Lásko, vážně se chceme oblíkat?" zavrněl Jonne, když s Villem zase osaměli.
"Ani v nejmenším?" dloubl ho Ville laškovně do žeber. "Ale musíme, sweetheart."
"Tak dobře," povzdychl si blonďáček. Pak vstal a vydal se ze země posbírat své věci.
"Sweetheart, podal bys mi kalhoty?" požádal Ville. "Tuším, že včera letěly někam k jídelně."
"Počkej, nejdřív si ke schodům dojdu pro ty svoje."
"Hele, sweetheart, já našel tvoje tričko!"
"Kde bylo?"
"Za květináčem."
"Počkat, tady se děje něco divnýho," zarazil se najednou Jonne. "Mně vibrujou kalhoty!"
"Cože?" vydal se k němu Ville. "No vážně!" zamrkal, když sáhl na kousek látky Jonneho černých zvonáčů - a díky tomu zároveň na Jonneho stehno. "co by to tak mohlo bejt?"
"Mobil!" napadlo konečně blonďáka. Z kapsy vytáhl malou růžovou krabičku. "Tommi volá!"
"Tak mu to vezmi, ne?" doporučil Ville, zatímco si oblékal džíny.
"Ano, Tommi?" ohlásil se Jonne do telefonu. "Cože? Další?! … Kdo?! … Ne, tak tu si vážně nepamatuju. … Ale no tak, Tommi, nech toho. Tohle jsme si přeci vyjasnili minule, ne? … Co?! … Kde že?! … A to jako vážně?! Neděláš si ze mě prdel? … JO! … Ne, vůbec se z toho neraduju. Ne, věř mi. … Jasně, přijedeme. … Jo, už brzo. Tak se měj. Moikka."
"Sweetheart, co se děje?" zadíval se Ville starostlivě na vytřeštěnou tvář svého miláčka.
"Kluci!" zaječel stále polonahý Jonne. "Pojďte dolů! Okamžitě! Mám pro vás úžasnou zprávu!"

Žádné komentáře:

Okomentovat