neděle 24. března 2013

'Vyměněný' kytarista vol. 2

Autor: Lehce šokovaná Arvari 
Žánr: Krátká pitominkaPřístupnost: Pro kohokolivPostavy: The Neon CometsShrnutí: Druhá možná verze toho, jak Robin změnil image...Počet slov: 250Poznámka: Nic nevím, nejspíš se nestalo, ačkoliv... Já bych se snad ani nedivila!
Upozornění: Inspirováno novým účesem kometky Robina. Shoda námětu s předchozím one-shotem je skutečně zcela náhodná...
Upozornění č. 2: Proslýchá se, že Christus si POKUSIL odbarvit vlasy na blond, ovšem výsledek je podivně rezavo/hnědý. Ne, fotky nejsou. Bohužel. Proto Jann ví, kde udělal chybu. Ne, že by mu ty vlasy v reálu barvil Jann, i když bych tomu klidně věřila...

Nervózně se zadíval na svůj vlastní odraz. Ošil se, když mu byl přes ramena přehozen velký kus igelitu. Ve velkém zrcadle, před kterým seděl, uviděl, jak jeho budoucí kadeřník bere do ruky nůžky. Nemohl si nevšimnout šíleného lesku v jeho očích.
"J-Jannie?" kuňkl.
"Problém?" vrhl kadeřník nepřátelský pohled na zrcadlo.
"Fakt se ti to zdá jako dobrej nápad?" dotázala se oběť.
"Na to už ses ptal několikrát," zavrčel kadeřník.
"A možná bych se ptát už nemusel, kdybys mi ty ráčil konečně ODPOVĚDĚT!"
"Proč?" pozvedl kadeřník obočí. "No dobře... Děláš to proto, Robísku, že mi chceš udělat radost. Tudíž JE to dobrej nápad."
"Ale..."
"Ano, zlato?"
"Proč ti to udělá radost?"
"Protože ti to bude moc slušet, Robinku. A uděláš mi radost i přesto, že má pozice nejkrásnějšího člena skupiny bude tvým novým vzhledem vážně ohrožena!"
"Fakt myslíš, že mi to bude-"
"Zavři očka, puso. A nemluv. Pěkně jazyk za zuby. Jdu na to!"

Když o půl hodiny později oči otevřel, zmohl se jen na tiché zakňučení.
"No není to paráda?" zadíval se na jeho odraz Jann. "Úplně jako vyměněnej!"
"Jo, líp bych to neřekl," zamumlal Robin, přičemž šokovaně zíral před sebe.
"No tak Robí, tobě se to snad nelíbí? Ne, počkej! Vím, co s tím ještě můžeme udělat! Co kdybychom tě odbarvili na blond?"
Robin vyskočil ze židle.
"Ne!" zaječel. "TY mi vlasy odbarvovat nebudeš! Já ti to ani omylem nedovolím!"
"Ale no tak, Robísku," usmál se zářivě Jann. "Já vážně už vím, kde jsem u Christuse udělal chybu..."

Žádné komentáře:

Okomentovat