středa 3. dubna 2013

37: Co ti přelítlo přes nos?!

Zase jednou byste neuhodli kdo...
 
"Ne, Wilde! NE!"
"Ale Aarone!"
"Ne! Nedám a nepůjčím! Moje!"
"Nebuď hajzl!"
"Jsem hajzl! Říkám, ti, že to triko je moje! Do homosexuálních rukou nepadne!"
"Aarone... Prosím!"
Tommi se rozhodl nehledat zdroj hlasitého rozhovoru. Ne, rozkázal si, neotočím se. Nebudu sledovat jejich DALŠÍ hádku.
"Wilde, koupil jsem si to tričko včera. Krom tý chvíle, kdy jsem si ho zkoušel, jsem ho ještě ani neměl na sobě! A ty si ho chceš půjčovat?! Zapomeň!"
"Měl jsi ho na sobě! Zkoušel sis ho dneska ráno!"
"A co? Nakonec jsem se rozhodl, že tohle je lepší!"
"A proto mi můžeš půjčit to druhý!"
"Proč ho tak zoufale chceš? Mohl sis ho koupit sám!"
"To těžko, když už jsi ho měl v prackách ty!"
"A ty jsi měl tričko, po kterém jsem z celého srdce toužil!"
"Fajn, vyměním je!"
"Ani mě nehne, Wilde."
"Aarone! Nech i jiný lidi, aby vypadali sexy!"
"Myslíš, že v mým tričku budeš sexy?! TY?! Naprosto bez šance!"
Na židli po Tommiho pravici dopadlo pozadí Jonneho Aarona. Po Tommiho levici dosedl Jann Wilde. Oba měli ruce zkřížené na prsou a tvářili se tak vražedně, jak jen dokáží dva lidé, co stěží přemáhají smích.
"Chce si půjčit moje nový tričko," žaloval Jonne.
"Nechce mi půjčit svoje nový tričko!" obvinil blonďáka Jann.
"Obvinil mě, že nechci jiný nechat, aby vypadali sexy!" svěřil se svému bratrovi Jonne.
"Prohlásil, že nemůžu být sexy!" postěžoval si svému manažerovi Jann.
Tommi složil tvář do dlaní.
"Bože," zašeptal. "Bože. Odpusť, že jsem ty dva kdy svedl dohromady. Já vím, tohle je můj trest. Ale není to příliš krutý trest, Bože? Mimochodem, kluci, rád vidím, že spolu vycházíte..."
"To koukám, bratříčku," zazubil se Jonne.
Nikdo u stolu se nepohnul ani nepromluvil. Pak se Antti pomalu zadíval na svůj hrnek.
"Kluci, zapomněli jste mi říct, že tu mají halucinogenní kakao," zamumlal.
"Houby halucinogenní," mávl rukou Jann. "Tady mladý pan Aaron mi nabídl dohodu. Stačí udržovat vzdálenost přinejmenším půl metru a-"
"Neodvážit se oslovit mě 'Jonne'," doplnil Jonne.
"Tato taktika se osvědčuje již zhruba hodinu," konstatoval Jann.
"Tak to je fajn," ozval se Christus. "Fajn, že jste takovou dětinskou dohodou vyřešili všechny naše problémy, že? Jste skvělý. Moc vám gratuluju. Idioti. Dejte vědět, až vyrostete..."
Bez předchozího varování se zvedl a odešel.
"Co ti přelítlo přes nos?!" vykřikl za ním zaskočeně Jonne.
"Nevzbudil se s dobrou náladou," vzdychl Larry. "Včera hodinu telefonoval s Camillou. Svojí dcerou," prohodil směrem k nechápající Rose Avenue. "Jako vždycky, když ji dlouho nemá u sebe, na něj padá depka. Srovná se, jen nevím kdy."
Jonne několikrát přejel horními zuby přes spodní ret. Opatrně a s obavami se zadíval na bratra.
"Tommi..."
"Pro dnešek," kývl Tommi. "Avenue?"
Jann Wilde poslušně zasalutoval. Tak fajn. Zase na vlastní pěst...

Následuje: Kristiane, prosím...

Žádné komentáře:

Okomentovat