neděle 28. dubna 2013

58: Já se chci taky líbat!

Christusovy a Larryho rty se jemně spojily.
„Kurva, ale já si na tohle budu zvykat pěknou chvilku,“ zaklel Jonne.

„Nejsi sám,“ ujistil ho se smíchem Antti.
Jonne se nahnul přes opěradlo svého sedadla.
„Hrdličky, všímejte si nás!“ pronesl medově.
Christus na okamžik přerušil polibek. „Proč? Chci si užívat toho, že tohle můžu dělat. Lauri...“
„Ale já se na vás nechci dívat!“ zakňučel Jonne.
„Tak se nedívej,“ doporučil Larry. „Jukko, lásko...“
„Miluju tě,“ zašeptal Christus.
„Kurva, já se chci taky líbat!“ zabručel Jonne.
„Najdi si fanynku,“ poradil mu Tommi.
„Ty ses asi zbláznil!“ vytřeštil Jonne oči. „Já fanynky NIKDY nelíbám!“
„Tak koho líbáš?“ nakrčil Jann obočí.
„Toho, na kom mi záleží. Po stránce přátelské zejména.“
„Tak si najdi kámoše, co tě bude ochotnej chvilku líbat. A polož tu flašku vodky.“
„Proč? Snažím se pomocí alkoholu vyrovnat s tím, že mí dva nejlepší přátelé jsou bu- homosexuálové...“
Christus se odtrhl od Larryho rtů. „Pokud ti to vadí, řekni!“
„Nebude mi to vadit, pokud mi každej z vás dá pusinku,“ nahnul se Jonne ještě dál.
„Hele, kolik jsi tý vodky už vypil?“ zeptal se podezřívavě Tommi.
„Co já vím? To nebude ani půl litru...“
„Takže máš nejvyšší čas přestat,“ rozhodl Jann. „Dej mi tu flašku. Pohyb.“
„Tobě, zlato, tobě bych dal VŠECHNO!“ prohlásil Jonne.
„To je od tebe hezký. Takže tu flašku.“
„Za pusinku.“
„C-co?“ vytřeštil Jann oči.
„Ty mi dáš pusinku, já ti dám flašku. Chci se líbat. Chvilku. Antti má holku, ten mi pusu nedá. Jay a Nakki na tohle nejsou. Zbejváš ty.“
„Ještě před chvílí jsi chtěl od nás!“ ozval se pohoršeně Christus.
„Vy přijdete na řadu hned poté,“ zaculil se Jonne.
„Hele, máš upito. Já tě líbat nebudu. Už jednou jsem se políbit nechal, když jsi byl ožralej, a byly z toho jen prob-“
„Páni, s ním se dějou věci...“ pokýval uznale Antti, když se Jonneho rty hladově přisály na Jannovy. Tmavovlasý zpěvák navíc, i navzdory svým předchozím slovům, vůbec nevypadal, že by mu ona situace byla nějak nepříjemná...
„Sakra, ty líbáš...“ zamumlal Jonne. „To je něco úplně jinýho než s ženskou!“
„Jonne, bacha,“ ozval se Christus. „Mohl bys být považován za buz... homosexuála!“
„Jste na řadě vy dva,“ nahnul se Jonne přes sedačku. „Sire, věnujete mi svůj polibek?“
„No jistě, má krásná dámo...“ naklonil se Christus. Krátce Jonneho políbil. Blonďák ani nepostřehl, že mu současně odebral poloprázdnou lahev.
„Hm, chutnáš vanilkově,“ mlaskl Jonne. „Jann je lepší. Miluju jahody. Ve Finsku mi řekneš, jakej používáš balzám na rty, ano, sluníčko?“
„To bylo na mě?“ polkl Jann.
„Áno,“ kývl Jonne.
„Proč sluníčko?“ dotázal se nejistě Jann.
„Protože vlasy ti trčí na všechny strany jako sluneční paprsky...“ zasmál se Jonne. „Ale taky proto, že jsi veselej a dáváš všem radost!“
„Jonne, od tohoto okamžiku máš zákaz přístupu k vodce!“ oznámil Tommi.
„To rád slyším!“ ozval se Antti. „Zbude víc na mě!“
„Antti!“ okřikla o Gabriela.
„Ano, lásko, nemáš ráda alkohol,“ kousl se Antti do rtu.
„Takže je to na nás,“ vzdychl s předstíranou soustrastí Nakki.
„Vezmeme ten těžký úděl na svá bedra...“ dodal Jay.
„Ano, miláčku, takhle to tu vypadá pořád,“ zodpověděl Antti Gabrielinu nevyřčenou otázku.
„Tak to abych s vámi už necestovala.“
„To mi neuděláš, lásko,“ usmál se Antti. „Dej mi pusinku. Prosím.“
„Málem bych zapomněl,“ upamatoval se Jonne. „Larry, jsi na řadě...“
„Já tě líbat nehodlám,“ zavrtěl Larry hlavou. „Nechci bejt Jukkovi nevěrnej.“
„Larry, ale no tak. Víš, že jsi starý nevěrný prase. Vždyť oba jsme,“ zasmál se Christus.
„Počkat, tohle mě zajímá!“ nastražil Antti uši. „Detaily z milostnýho života jinejch! Spusťte, pánové!“
„Obávám se, že Jonne by to nemusel přežít,“ zkřížil Christus ruce na prsou.
„O mě se neboj. Já jsem ten nejzvědavější!“ ujistil ho Jonne. „A víte co? Nechcete nám vyprávět svůj vztah od samýho začátku?“
„Lauri?“ podíval se Christus na svého přítele.
„Do toho,“ vybídl ho kytarista. „Ale až se dostaneš k tý ošklivý fázi, radši mě chytni za ruku...“

59: Jen jedinou krizi jsme měli...

Žádné komentáře:

Okomentovat