pátek 5. dubna 2013

Hranolky

Počet slov: 316

"Nechci ti to říkat, lásko..."
"Tak to neříkej!"
"Ale takhle hranolky asi vypadat nemají."
"Jakto?!"
"No, jak jen ti to..."
"Rozhodně jsou křupavý!"
"Ano, prdelko, ale jsou ČERNÝ."
"..."
"Ano, jsem si jistej, že je to špatná barva."
"Třeba začnou bejt zlatý až po osolení!"
"Ne, lásko, to budou černý s bílejma tečkama."
"Ale já... Já dělal všechno podle receptu!"
"Jen jsi z deseti minut smažení udělal třicet."
"A je to snad moje vina?! To ty sis umínil, že při vaření vypadám sexy, takže mě musíš přefiknout na stole!"
"Mohl jsi mě odmítnout!"
"Jo? JAK?!"
"No, nějakou... odmítavou větou!"
"Například?"
"Ne, Jukko, nechci, abys mě přefiknul na stole, protože dělám hranolky?"
"Ehm, jenže to bych lhal."
"Takže ses CHTĚL nechat přefiknout na stole."
"Samozřejmě! Jen ten olivovej olej sis mohl odpustit..."
"Můžu za to, že nám v kuchyni došel lubrikant a ty jsi odmítl dvacet vteřin počkat?"
"Ale já se teď cítím..."
"Jak, lásko?"
"Jako italská kuchyně! Už mě jen posyp mozzarellou!"
"Sám jsi ten olivovej olej navrhl!"
"MLČ."
"Ano, Juhí."
"A řekni mi, co budeme jíst, když tvojí vinou nemáme ani blbý hranolky."
"No, hranolky?"
"Tak ještě jednou. TVOJÍ VINOU-"
"Ve fastfoodu na rohu. Zvu tě."
"To bych ti taky radil!"
"A večer si můžeme jen dát nějakej salátek. Rajčata, mozzarella, olivovej olej..."
"JUKKO KRISTIANE MIKKONENE!"
"Co?"
"Jestli tohohle nenecháš, tak jsi v kuchyni vždycky dole. A místo lubrikantu VŽDYCKY použijeme jen olivovej olej!"
"Jenže... Lásko, já za to nemůžu, že jsi tak sexy, když se pokoušíš vařit, a s tím olivovym olejem to bylo vážně úplně jiný a..."
"Víš co? Dám si sprchu a půjdeme. Jinak se na tom stole ještě nechám přefiknout znova..."

Žádné komentáře:

Okomentovat