pátek 5. dubna 2013

Šváb

Počet slov: 301

"Kurva!"
"Hm?"
"Ty aby ses neozval! KURVA!"
"Ehm, lásko, můžeš mi vysvětlit, co děláš na stole?"
"Kurva, kurva, KURVA!"
"Asi nemůžeš. Fajn, tak si tam buď. Ale pokud dovolíš, já bych se docela rád v klidu nasnídal. A dovoluji si tě upozornit, že jestli mi převrhneš hrnek s kafem..."
"Po zemi pod tvojí židlí leze šváb!"
"CO?!"
"Velkej, hnusnej a tlustej ŠVÁB!"
"KURVA!"
"Ehm, vítej na stole, prdelko."
"Zmlkni! To jsi to nemohl říct dřív? Místo toho, abys lezl po stole a ječel 'kurva'?!"
"V momentě, kdy jsi to zjistil, jsi taky zaječel 'kurva' a skočil na stůl, podotýkám!"
"Zmlkni, Jukkí!"
"Neříkej mi, abych zmlknul!"
"Zmlkni a vymysli, co budeme dělat!"
"Proč JÁ mám něco vymejšlet?!"
"Pravda. Proč chci něco vymyslet po člověku, co nemá MOZEK?!"
"Já vím!"
"Že nemáš mozek?"
"Vím, co uděláme! Zavoláme Anttimu, ať nám poradí!"
"No jistě, to jsem mohl tušit..."
"Co?"
"Že jsem naivní, když myslím, že by tě napadlo něco ROZUMNÝHO!"
"I ty vtipálku. Tak mi řekni, co je nerozumnýho na zavolání Anttimu!"
"..."
"Ha! Vidíš!"
"Fajn. Zavolej Anttimu."
"Ehm, lásko?"
"Neříkej, že u sebe nemáš mobil!"
"Neříkám. Teda ne docela."
"Tohle nechápu."
"Sedíš na něm, lásko."
"Jo aha."
"Byl bys tudíž tak laskav a zvedl zadeček, aby nás mohl Antti zachránit?"
"Ty se taky naotravuješ..."
"No, jestli se ti na tom stole líbí, tak mi ten mobil klidně nepodávej."
"Ale jo, docela i líbí. Mám tu snídani, mám tu kafe, mám tu tebe..."
"Nemáme tu lubrikant."
"Na! Tady máš! A volej, a ať dorazí kurevsky RYCHLE!"
"Ach, prdelko. Ty jsi tak neskutečně průhlednej..."

Žádné komentáře:

Okomentovat