středa 17. dubna 2013

Jak Ville o vlasy přišel (version two)

Autor: Madonna's Son


"To je můj náhrdelník?" pozvedl Jonne obočí, když u snídaně padl jeho pohled na mladšího bratra.
"Ne, Ten jsem si včera koupil."
"Aha," sklapl Jonne. "Mám stejnej."
"Vážně?" otázal se Ville v přehnanou překvapeností.
"A ty kalhoty?"
"Ty na nich máš tady cvočky, já řetízek. Podívej," ukázal nepatrné rozdíly svých a Jonenho kalhot.
Starší blonďák zmateně zamrkal.
"Fajn," vykoktal poté, položil lžičku od cereálií a odešel z kuchyně.

O pár dní později se vřítil do kuchyně s černorůžovou mikinou v ruce.
"Co dělá moje mikina v chodbě?"
Ville v klidu dopil čerstvý pomerančový džus.
"Ta není tvoje. Jen se na ní pořádně podívej."
Jonne kus oblečení rozložil. Místo srdíček, která tam měl mít on, bylo vpředu koťátko. Zarazil se.
"Jo, Jonne. Tohle je MOJE mikina. Asi je ze stejnýho obchodu."
Mikina přeletěla pokoj a dopadla Villemu přes hlavu, Jonne odešel.

"Tak tohle už přestává všechno!" mrštil Jonne na stůl botami. "Ty sis koupil stejný boty?!"
"Jo," přiznal se klidně Ville.
"Proč?"
"Líbily se mi."
"Nemyslíš, že už to přeháníš? A sundej si laskavě tu kapucu, když s tebou mluvím!"
Ville sebou trhnul.
"Rozumněls?!"
"Jo, ale…"
Jonne Villemu kapucu strhnul a jen tupě zíral. Ještě včera večer měl jeho mladší bratr vlasy po lopatky a teď neměl na hlavě kromě vypelichaného chmýří v podstatě nic.
"Co… Co se ti stalo?!" vyděsil se.
"Peroxid," pípl tiše Ville.
"Peroxid? Ty sis ODBARVOVAL vlasy?! Vždyť jsi blonďák!"
Ville se na židli zachvěl ve své mikině s koťátkem a džínech.
"Já… Když ty máš tak hezký světlý vlasy…"
Jonne zalapal po dechu.
"Chtěl jsi vypadat jako JÁ?"
Ville se sklopenou hlavou polkl.
"Bráško… Jsi tele, víš to?" objal ho Jonne kolem ramen. "Zvedej se, jdeme ti nakoupit nějaký oblečení, co bude slušet přímo tobě. A hlavně čepici… Než ti to doroste." 

Žádné komentáře:

Okomentovat