neděle 7. dubna 2013

Jonneho účes 3/15

It's a long way...

"Hele, co je Jonnemu?" šeptal Christus.
"Co by mu mělo bejt?" odpověděl tiše Antti.
"Proč šeptáte, volové?" zahlučel Nakki.
Jonne na posteli nadskočil.
"Jo tak proto," odpověděl si Nakki.
"Jo, proto," potvrdil Christus. "Tak šeptej taky!"
"Proč máme šeptat?" dotázal se právě příchozí Jay.
Jonne ve spací buňce nadskočil natolik, až se svou dredy nechráněnou hlavou silně udeřil o její strop, který byl, bohužel pro něj, sotva metr nad matrací.
"Jo tak," pochopil Jay.
"Co se mu stalo?" zeptal se šeptem Nakki.
"Netuším," pokrčil rameny Christus.
"Já pořád nevím, co by mu mělo bejt!" přihlásil se Antti.
"Ty nevíš?" zasyčel Christus.
"Já taky ne!" přidal se k Anttimu Jay.
"Vždyť už tam dobrou hodinu leží, čumí do zrcátka a NEHEJBE se!"
"Pohnul se, když jsem přišel," protestoval Jay.
"A když jsem přišel já, tak taky!" dodal Nakki.
"Ale předtím se nehnul celou hodinu!" hádal se Christus.
"Jak to víš? Sledoval jsi ho snad?" obořil se na něj Antti.
"Můžu snad dělat něco jinýho, když si tu čteš?"
"Mohl jsi říct, že ti to vadí!"
"Nevadí, měl jsem zábavu!"
"Vážně? Jakou?!"
"No sledoval jsem Jonneho!"
"Vy už se umíte hádat i potichu?" podivil se velmi hlasitě vcházející Larry.
"Ticho už!" zaječel Christus, když Jonneho hlava se zaskučením klesla do polštáře.
"Káže nám ticho a sám hubu nedrží," štěkl Nakki.
"Tak co se to tu zase děje?!" zařval Tommi a vstoupil do prostoru postelí. "Jonne, co to děláš?"
"Myslím, že si zacpává uši," poznamenal Jay při pohledu na tělo zakončené nikoli blonďatou hlavou, jak bývalo zvykem, nýbrž růžovým polštářkem, staženým přes uši.
"To ano, ale mě by zajímalo, PROČ to dělá!" zamračil se Tommi.
"Protože oni mluví! A mluví nahlas! Nedají mi ani chvilku klidu!"postěžoval si Jonne.
"Na co ty potřebuješ klid, broučku?" zadíval se Tommi podezřívavě na polštářek.
"Na užírání se zoufalstvím!"
"Ale Jonne-"
"Tommi, nech mě," mrkl Christus. "Uklidním ho."
"To by mě zajímalo jak," odfrkl Tommi.
Christus zalehl vedle Jonneho a zatáhl závěs kolem postele. Antti zoufale zalapal po dechu.
"Kristianku!" zakňučel vzápětí.
"Klid!" křikl Christus. "Není důvod žárlit! Nic se tu nebude dít!"
"Jseš si tím jistej?" popotáhl Antti.
"Jestli toho ihned nenecháš, večer nebude žádný sex!"
Antti okamžitě poslušně zmlkl.
"Jonnísku..." ozval se zpoza závěsu Christusův medový hlásek.
"Jdi do prdele!" zahuhňal Jonne.
"To by se mi sice líbilo, ale Anttimu asi ne," pronesl tiše Christus.
"Tak si zalez do JEHO prdele!" zaječel Jonne.
"Teď ne, teď uklidňuju tebe."
"JÁ JSEM KLIDNEJ!"
"Je to vidět," poznamenal Nakki.
"Mlč!" zasyčel Tommi, který div nepřikládal hrníček a ucho na závěs.
"Jonnísku, co tě rozčiluje? Já myslel, že s těma vlasama ses už smířil..."
"Mám novej nejhorší večer života," vzlykl Jonne.
"Nepovídej..." zívl zúčastněně Christus.
"Proč jste mě někdo nezastavil?!"
"Protože jsi nám předem neoznámil, co se chystáš udělat!"
"Ale vy o mě máte vědět všechno!"
"Jonne, jestli toho nenecháš, tak ztratím nervy!"
"A co uděláš? No?!"
"Vezmu holicí strojek a zařídím, aby sis už na žádný vlasy stěžovat nemusel!"
Nastalo velmi, ale opravdu velmi vytřeštěné ticho.
"Ehm... Jonne?" odkašlal si opatrně Larry.
Když se Jonneho hlas znovu ozval, byl nepřirozeně pisklavý a skutečně velice zděšený. "Já už budu hodnej! Už ani slovo o vlasech!"
"Slibuješ?" zamračil se Tommi.
"Přísahám na samotnýho Vala!"

Žádné komentáře:

Okomentovat