neděle 7. dubna 2013

Jonneho účes 4/15

O několik hodin později, hotel
"Antti!"
"Kristianku!"
"Antti!"
"Kristianku!"
"ANTTI!"
"Ticho tam!" zaječel Jonne. "Lidi tu chtějí SPÁT!"
"Najednou ti to vadí?" pozvedl Tommi pravé obočí.
"Vadí," odsekl Jonne.
"Kristianku!" ozvalo se za stěnou.
"A pročpak ti to tak vadí?" pozvedl Tommi i levé obočí.
"Protože oni si užívají, ale já nemůžu!"
Tommiho obočí vyletělo ještě o kousek výš. "Nemůžeš?"
"Nemůžu!"
"Oni ti to snad zakázali?"
"Tommi, na co myslíš?!" vytřeštil Jonne oči.
"No, zítra jsme doma. Tohle je na nějakou chvíli nejspíš ta poslední šance, jak si..."
"Naznačuješ mi, že mám jít a vyrvat Vala Jonně z náručí? A ráno jí ho zase VRÁTIT?!"
"No, vracel bys jí ho už potřetí," přepočítal Tommi.
"To vím! To mi nemusíš připomínat!"
"Ale víš, bratříčku, já vůbec nemluvil o Valovi."
"Ne? Tak o kom?!"
"Antti! Už budu!" oznámil vedlejší pokoj.
"Myslel jsem," pronesl s ďábelským výrazem ve tváři Tommi, "že ta trojka se ti líbila."
"Jo takhle..." pochopil Jonne.
"Přesně," kývl Tommi.
"Bratříčku... Dnešní noc strávím u Anttiho s Christusem!"
"Užij si, Jonne," popřál Tommi dveřím, za kterými právě zmizel jeho bratr.
"Jonne? Co tu děláš?!" ozvalo se vzápětí z vedlejšího pokoje.
"Proč se svlíkáš?!"
"Jonne, mohl bys odpovědět?"
"Myslím, že se chce přidat, Kristianku."
"Tak v tom mu asi bránit nebudeme, co?"
"Rozhodně ne..."
Tommi vzal svůj mobilní telefon a v seznamu našel Ansino číslo. Vytočil ho, telefon přiložil k uchu.
"Ahoj, to jsem já," oznámil ještě dřív, než se Ansa stačila ohlásit.
"Tommi," zívla. "Je pozdě. Děje se něco?"
"Vůbec nic... Jak se má Helena?"
"Je v Larryho bytě. A je v pořádku."
"Dobře, vyřídím to."
"Tommi, co se děje?!"
"Nic," trval Tommi na svém.
"Co se děje, Tommi?" zavrčela Ansa.
"Mám prosbičku," pípl Tommi.
"Co ta příšerná banda zase provedla?!"
"Vůbec nic!" ujistil ji Tommi.
"Tak jakou prosbičku máš?"
"Neznáš náhodou nějakou dobrou a diskrétní kadeřnici, co dochází domů?"
"Co se stalo?"
"Nic, jen-"
"Proč diskrétní, Liimatainene?"
"Potřebuju trochu upravit účes!" zalhal Tommi.
"Nepotřebuješ. Proč diskrétní, Liimatainene?!" zaječela Ansa.
"Lásko, není se třeba rozčil-"
"Tommi!"
"Jonne tak trochu změnil styling," zamumlal Tommi.
"Už ZASE?!" vřískla Ansa. "Co udělal?"
"To bych radši-"
"CO UDĚLAL?!"
"Uvidíš to zítra..."
"Fajn," zavrčela. "Fajn. Zítra..."
Tommi se užasle zadíval na náhle němá přístroj.
"Kri- ANTTI!" zařval z vedlejšího pokoje hlas Tommiho bratra.
Tommi Liimatainen se tentokrát užasle zadíval na zeď. Co na tom, sakra, pořád mají?!
Vrhl se k Jonneho taškám a přehraboval se v nich tak dlouho, až našel, co hledal. Jako by to byly nějaké svaté relikvie, vytáhl tubičku lubrikačního gelu a růžový vibrátor. Zamkl dveře a vydal se k posteli...

Žádné komentáře:

Okomentovat