neděle 21. dubna 2013

Moct se tak rozhodnout... 1/11

A proč to pomalu rozjíždět, když můžeme skočit rovnou do... děje?

Topil jsem se v jeho roztoužených modrých očích, zatímco jsem pomalu a něžně přirážel do jeho štíhlého, bledého a úžasného těla. Jeho plné, růžové rty byly lehce pootevřené a já cítil jeho přerývavý dech na svojí kůži, občasný horký závan...
Pak se z úst vynořil jazýček a jemně rty oblízl, zatímco hlasivky vyprodukovaly tichounké zasténání.
Políbil jsem vlhké rtíky, i když to bylo hrozně nepohodlné.
Nehty mě lehce škrábaly do zad, jen aby mě vzápětí prsty jen něžně hladily, a hned poté jsem ucítil ostrou bolest...
"Jonne," usmál jsem se.
"Nádhernej, Jukko. Úžasnej," zamumlal a přivřel oči. "Ach, tam..."
"Takhle?" zaculil jsem se a pokusil se znovu přirazit na stejné místo.
"Ano!" zakňučel. "Ano, ano, ANO!"
"Míníš říkat ano při každým přírazu?"
"A... Ach!"
"Výborně."
Mírně se prohnul v zádech a zvedl se tak vlastně proti mně, naše břicha se na sebe nalepila. A moje vzrušení rostlo.
"Jonne..."
"Udělej se," usmál se zářivě. "Jsi úžasnej. Udělej se do mě."
"Ale co..." vydechl jsem.
"Vykouříš mě," řekl, a ta slova zněla od té krásné tvářičky, z těch dokonale tvarovaných rtů tak neskutečně nepřirozeně. "Udělej se mi do prdelky. Já se ti pak udělám do pusinky."
Jestli mě chtěl ještě víc přiblížit k orgasmu, povedlo se mu to.
"Jonne."
"Chceš to udělat," zavrněl. "Udělej se do mě. Udělej se PRO MĚ. Chci se na tebe dívat. Chci vidět, jak... ach, BOŽE... Chci vidět, jak se ti při orgasmu mění obličej. A chci tě slyšet. Chci, abys křičel moje jméno, až se uděláš. Chci, abys neměl v hlavě nic než mě..."
"JONNE!"
Jen tak tak se mi nepodlomily ruce.
Na vzpamatování jsem si nechal jen minutku.
Pak jsem si pomalu začal slíbávat cestičku k Jonneho rozkroku...

Žádné komentáře:

Okomentovat