neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 19/40

Na chvíli tento pár opustíme...

Tři osoby se líně povalovaly v pokoji. Antti seděl na posteli, vytřeštěné oči zíraly do knihy, vypůjčené od Nakkiho. Christus s očima zavřenýma ležel poblíž svého milencem hlavu v jeho klíně. Larry byl rozvalen v křesle vedle postele a pinkal si nafouknutým kondomem, který ukradl (nenafouknutý, přirozeně) z Nakkiho tajných zásob.
Po dobrých dvaceti minutách, během kterých si Christus vysnil průběh celé následující noci a - především - zítřejšího svátku svatého Valentýna a Larry stihl postupně propíchnout hned pět kondomů, Antti zaklapl knihu.
"Tak co?" zamumlal Christus.
"Já to prostě nechápu!" postěžoval si Antti. "Jak, sakra, jak vy chlapi můžete spát se ženskýma? Vždyť to vůbec není vzrušující!"
"Já zase nechápu, jak se tobě můžou líbit mužský prdelky," pokrčil rameny Larry, jemuž byla Anttiho poznámka adresována. "Vždyť je to přeci tak úžasná, cítit pod sebou ženu! A krom toho, ani nepotřebujete... tohle..."
Larry zvedl z nočního stolku tubu lubrikačního gelu a několikrát ji otočil v prstech.
"Ale nevěřil bys, jak vzrušující je trošku... těsnější prostředí," zahihňal se Christus.
"Díky, ale já mám rád spíš víc místa," zašklebil se Larry.
"Vážně, já už zapomněl, proč se mi dřív ženský tak líbily!" usmál se Antti. "Ženská ti nikdy nedá takovou rozkoš. A neumí tak kouzelně pracovat s pusinkou."
"To je tím, že chlap moc dobře ví, co mají chlapi rádi..." přitiskl se k němu Christus.
"A ty to víš úplně nejlíp, drahoušku," zaculil se Antti.
"Ehm..." odkašlal si Larry, když se ti dva na sebe přisáli ústy, a ani v nejmenším nejevili úmysl své počínání přerušit. "Haló, já jsem tady, vzpomínáte? Tohle si nechte na večer!"
"Večer?" zahuhňal Christus. "Už je večer. Antti..."
"Jestli toho ihned nenecháte, odcházím!" varoval je Larry.
"Měj se," vydechl slastně Antti. "Kristianku..."
"Dobře, jdu!" oznámil Larry a zvedl se k odchodu. Byl už u dveří, když se Christus náhle odtrhl od Anttiho.
"Počkej!" křikl silně vzrušený starší kytarista. "Zítra je Valentýn!"
"No a?" pozvedl obočí doutnající kytarista. Ani on sám nejspíš nevěděl, kdy se mu podařilo najít, vytáhnout a zapálit si cigaretu.
"No a?" zopakoval Antti.
"Co budeš dělat, Larríku?" položil Christus velmi zásadní otázku.
"No, co by," rozzářil se Larry. "Přijede Helinka. Není to sem z Česka tak daleko. Byla totiž teď pár dní u bratříčka."
"A teď přijede? A zůstane s náma? To je úžasný!" zatleskal nadšeně Christus.
"Broučku, opravdu je teď vhodná chvíle na řešení TOHOHLE?!" zavrčel Antti.
"Ano, veveráčku, to je," projel Christus prsty skrz Anttiho rudé vlasy.
"Kluci, o mě se nestarejte," mávl Larry rukou. "Já budu mít na Valentýna správnou romantiku. Zato takovej Nakki nebo Jay..."
"No jo, ty nemaj holku," zamyslel se Christus.
"A musíme je řešit teď?!" zaječel Antti. "Nakki nemůže mít hezkýho Valentýna, protože, jak jsme už řekli už jednou v lednu, mění baby častějc než ponožky!"
"Jenže, jak už nám v tom lednu řekl on, ponožky měl od začátku roku sedmý, kdežto babu teprve pátou," upozornil Christus.
"Jenže nebylo pětadvacátýho, jak tvrdil Larry, nýbrž desátýho!" informoval ho Antti. "Nebo tak nějak, přesný datum už si nepamatuju. Prostě desátýho ledna měl od začátku roku sedmý ponožky a pátou ženskou!"
"Což nám říká, že Nakki má mnohem lepší vztah k osobní hygieně, než jsme původně mysleli," pípl směle Larry.
"A taky nám to říká, že Nakki je děvkař," pronesl Antti.
"A s tou osobní hygienou to taky nebude tak vážný," poznamenal Christus. "Svěřil se mi totiž, že na tohle turné si s sebou vzal jen troje ponožky. Na jedenáct dní."
"Tak si je třeba..."
"Ne, Larry. On je nemíní prát," zavrtěl hlavou Christus.
"Ale na druhou stranu, ženskou tu neměl ještě ani jednu!" hájil Nakkiho Larry.
"Kupodivu," dodal Christus.
"Aby vám nakonec neoznámili, že v Negative vznikl další rozkošný páreček," uchechtl se Antti.
"No to nemyslíš vážně!" zhrozil se Larry. "Oni dva ne! To bych byl poslední normální v celý skupině! Vlastně bych byl jedinej divnej!"
"Neboj, Larry," uklidňoval ho Christus. "Ti dva nejsou teplí. To bych poznal. Už to umím, vidím to v mužských očích. Nehrozí, že by nás potěšili takovou novinkou. A navíc, gayové mají STYL!"
"Jasně, a ty jsi zářný příklad," prohlédl si Larry Christusovo růžové pyžamo, které se vlastně skládalo pouze z kalhot. Pak přenesl pozornost na jeho obličej. "A mimochodem, ty fousy, co si necháváš narůst, ti vůbec neslušej, brouku."
"Kdo jsi, abys mi radil?" nafoukl se uraženě Christus.
"A co když já řeknu, že oholenej se mi líbíš víc, princátko?" flirtoval Antti.
"Miláčku," zavrněl Christus. "V tom případě si mě můžeš oholit. Můžeš si mě oholit úplně všude!"
Náhle cosi velkého a těžkého narazilo do zdi vedlejšího pokoje. Stěna hodnou chvíli rezonovala.
"Co tohle-" začal Larry, ale byl přehlušen dalším nárazem, tentokrát doprovázeným šíleným skřekem.
"To je Jonne!" vyjekl Antti. "V jeho pokoji se něco děje!"
"A asi si to pěkně užívá," rozesmál se Christus, když další nelidský výkřik naplnil místnost. "Tyhle zvuky poznávám ze včerejší noci!"
"Ale s kým si to může rozdávat?" nechápal Antti.
"Ville!" zaskučel Jonneho hlas. "Ville, přidej! RYCHLEJI!"
Larry, Antti a Christus se na sebe překvapeně zadívali.
"Já... radši půjdu," zrudl Larry. "Štěstí, že můj pokoj je od toho jeho dost daleko. Ale vám dvěma nezávidím."
"Jen jdi, Larríku," kývl Antti, jenž nespouštěl hladové oči z Christuse.
"A měj se, užij si s Hel," popřál mu Christus, vilný pohled upřený na Anttiho polonahé tělo.
"No tak... ahoj," vyrazil ze sebe Larry a spěšně za sebou zabouchl dveře.
"Antti..." vydechl Christus.
"Pojď na mě, lásko!"
Již brzy byla tenká hotelová stěna namáhána nárazy hned ze dvou pokojů zároveň...

Žádné komentáře:

Okomentovat