neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 36/40

Po vyčerpávajícím večerním výkonu
"Nakki! Lásko, tys byl úžasnej!" zaječela Natti a vrhla se do náruče svého milého.
"Hrál jsem jen pro tebe, miláčku," políbil ji Nakki.
"Jayi, já z těch tvejch bicích ŠÍLÍM!" poskakovala Patti.
"A já zase z tebe," flirtoval s ní Jay.
"Tak co, andílku?" přitočil se Larry k Heleně. "Jak se tobě a miminku líbily moje sóla?"
"Jako vždycky," zaculila se Helena. "Dokonalost."
"Christusi, bylo skutečně nezbytný, aby ses tak motal kolem Jonneho?" pošťuchoval Antti svého miláčka.
"To on se motal kolem mě," informoval ho Christus. "Já za nic nemůžu!"
"Můžeš za to, že jsi tak kurevsky sexy, Kristiane," zafuněl Jonne. "A já jsem nadrženej, do hajzlu! Kurva, proč já jedinej nemám nikoho, s kým bych si to teď mohl-"
"A proč si nenajdeš nějakou fanynku?" navrhl mu Jay, který byl v tom okamžiku něžně líbán na krk.
"To přeci nemá žádnou romantiku!" zašklebil se Jonne.
"Tak si najdi stálýho přítele, no," zasmál se Nakki.
"Jo, moc rád bych," zadíval se Jonne láskyplně k šatnám HIM, ze kterých právě vyšla Jonna Nygren, doprovázená značně shrbeným Villem. "Ale jeho už někdo má."
"Tak proč o něj nebojuješ?" strčila do něj Natti.
"Protože on není gay," vzdychl Jonne.
"Hele, lidi, mě teď tak napadlo... kde je Tommi?" rozhlédl se náhle Larry.
"No jo, vždycky na nás čeká, když sejdeme z pódia," uvědomil si Christus.
"Navíc přeje štěstí Ylönenovi, kterej jde na věc už za deset minut!" pohodil Antti svými propocenými dredy.
"Tomu teď bude přát štěstí Ansa," zašklebil se Nakki.
"Divím se, že JEMU ty cigarety a chlast trpí," poznamenal Jay.
"Nám nemohla, protože to tak chtěla nahrávací společnost," poukázal Larry.
"Pánové, teď jsem si něco uvědomil!" vytřeštil Jonne oči. "Já Tommiho viděl během koncertu! Byl po straně pódia, tam dole před publikem, a skákal jako magor!"
"Co? Jseš si jistej?" zděsil se Christus.
"Tommi Liimatainen, náš manažer?!" pronesl znechuceně Antti.
"Kluci!" zařval Tommi, když se přihnal odkudsi od pódia. "Kluci, to bylo perfektní! Nářez! Kurevsky dokonalá PAŘBA!"
"Kdo jsi a kde je můj bratr?!" zeptal se zděšeně Jonne, který se málem svalil k zemi, když mu blonďatá postava skočila kolem krku.
"Jsem tady! Jsem tady a po letech jsem si konečně zase něco UŽIL!" výskal Tommi.
"A co to máš NA SOBĚ?!" vykřikl Antti při pohledu na černé tričko s červeným logem skupiny a rozdrbané černé džíny.
"Líbí?" rozzářil se Tommi. "To triko jsem sebral z našeho obchůdku a ty džíny jsem stříhal osobně! Kurva, proč jsem si nikdy nevšimnul, jak KUREVSKY dobrý kapely jsem manažer?!"
"Tommi, co se ti stalo?!" zatřásl s vyšinutým manažerem Nakki.
"Nic! Jen jsem si uvědomil, jak úžasný vy kluci jste!" culil se Tommi.
"Úžasný?" zamrkal Jay.
"Chci být jako vy! Já chci být jako vy! Chci se stát rockovou hvězdou!"
"Tommi," vydechl Christus.
"Chci pít! Chci kouřit! Chci ŽÍT!"
"Brácho, vole, co sis to vzal?!" chtěl vědět Jonne.
"Drogu jménem Negative!"
"Bože, řekni mi... Proč se z nás každý dřív nebo později zblázní?" obrátil Larry svou tvář k nebi.
"Protože jste k sežrání," odpověděla mu Helena.
"Protože váš klávesák je sexuální mašina," mrkla Natti na Nakkiho.
"A váš bubeník má perfektní smysl pro rytmus..."poznamenala dvojsmyslně Patti.
"A protože každej jeden z vás je BŮH!" začal Tommi poskakovat.
"Tommi. Tommíku, podívej se na mě," chytil ho Jonne a zadíval se mu do očí. "Proč chceš bejt jako my?"
"Protože jste skvělí!" zapištěl Tommi.
"On je horší než všechny šílený fanynky dohromady," chytil se Antti za hlavu.
"Tommíku, proč ještě?" pokračoval Jonne ve výslechu.
"Abyste mě... měli rádi," pípl Tommi. "Abych už nebyl jen ten zlej..."
"Takže se nesnažíš vypadat tvrdě proto, aby Ansa odešla od Ylönena a vrátila se k tobě?" vypálil Christus.
Tommi se zarazil. "Ansa je s Ylönenem?!"
"N... no," přisvědčil Christus.
"Proč o tom nic nevím?!" zařval Tommi.
"To nevím, a Lauriho se na to asi nezeptáš, protože ten už-"
"Tommi, kam jdeš?!" přerušil Jonneho Jay.
Celí Negative vyrazili za manažerem, který, jak se ukázalo, pádil do úzkého prostoru mezi publikem a pódiem. Cestou uchvátil lahev od piva, kterou, když byl na místě, hodil na účinkující kapelu a rozběhl se zase pryč. Zastavil se až venku za halou, kde ho Negative po chvíli dostihli.
"Tommi, ty vole, zásah!" zařval Antti. "Sejmul jsi Ylönena! Dostal to přímo do palice!"
"Jaký to je, kámo?" plácl ho Jay po rameni.
Tommi se zadíval na své roztřesené ruce. "Dokonalý..."

Žádné komentáře:

Okomentovat