neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 35/40

Opět chudáček Jonne...

"Tak pojď, Jonníku, opři se o mě. Nebo já tě radši vezmu..."
"Kristianku, co já bych dělal, kdybych tě neměl?"
"Vzal by tě Jay," zafuněl Christus, když Jonneho popadl tak, jak ženich obvykle nosívá nevěstu. "A já bych se nestrhal."
"Jestli chceš, já slezu," pípl Jonne.
"A cítíš se na to?" pozvedl obočí Antti, kráčející vedle nich.
"Je mi slaboučko," fňukl Jonne. "A bolí mě krčíček..."
"Tentokrát to Tommi přehnal," hekl Christus, když Jonneho usazoval na pódium, aby se zpěvák mohl zúčastnit zvukové zkoušky.
"Ale Jonne si o to koledoval," upozornil Larry.
"To nepopírám. Jenže Tommi ho málem uškrtil!" zaječel Christus. "Ten chudáček už modral!"
"Nemohl jsem dýchat," postěžoval si Jonne.
"Pokud mám být upřímný, já fandil Tommimu," ušklíbl se Nakki.
"Mlč!" zaječel Christus. "A co uděláme s těma modřinama na Jonneho krásným krčku?"
"Krásným?!" zpozorněl Antti.
"Co bysme asi dělali," ignoroval basáka Jay. "Uvážeme mu kolem krku šálku. Pak hezky přitáhneme..."
"Kristianku, mě tu všichni chtějí ZABÍT!" vzlykl Jonne.
"Ale to byl přeci vtip, ty naše rozkošná blondýnko," objal ho Jay.
Ačkoliv toto bylo něco, co Jonne v žádném případě nečekal, nemohl popřít, že je mu Jayovo mužné objetí velice příjemné.
"Dredáčku..." pohladil Nakki zpěváka po vlasech. "My bysme bez tebe nemohli existovat!"
"Vy mě máte... rádi?" posmrkával Jonne.
"Ovšem, Jonníku!" ujistil ho Larry.
"Tohle je tak dojemný, Kristianku," otřel si Antti lemem rukávu slzy.
"To jsem netušil, že jsi taková citlivka," zahihňal se Christus.
"Kluci!" vzlykl srdceryvně Jonne. "Obejměte mě! Všichni mě obejměte..."
Sotva o dvě sekundy později se k sobě přímo na pódiu choulilo šest vzlyky se otřásajících těl. Jonne byl šťastný jako ještě nikdy v životě.
"No, tak se na ně podívej, miláčku," ozvalo se po chvíli od vchodu do rozlehlé haly. "Neříkala jsem ti to? Teď ještě budou na pódiu provozovat skupinový sex!"
"Ano, jsou příšerní. Já to vím," pokýval Lauri Ylönen, jak Negative zjistili, když se otočili. "Jednou mě skoro ani nenechali vyjít na pódium, představ si to! A obvinili mě, že se v zákulisí opíjím!"
"Hrůza, miláčku," zděsila se Ansa. "Ale přesně to jsem tušila, když jsem je poprvé uviděla!"
"Jsem rád, že se mnou souhlasíš," naparoval se Lauri. "A teď, nechtěla bys se mnou zajít do šatny? Můžeme si dát pár plechovek piva a trošku si užít..."
"S radostí," usmála se zářivě Ansa.
"Vidíte ho, prasečího rypáka?" ohrnul Nakki nos.
"Jo," zavrčel Jay.
"Hej, Ylönene!" křikl Christus a napřímil se do celé své výšky. "Nezapomněl sis péro?!"
"Drž hubu, Mi... Mi... Sire Christusi!" odsekl Lauri.
"Děkuji za projevenou úctu!" poroučel se Christus. "Pro tebe VŽDY a JEDINĚ Sir Christus, rypáčku!"
"Co tím chce říct?" pozvedl Lauri obočí.
"Že vypadáš jako prase, který se někdo pokusil neuměle křížit s dementním havranem!" přidal se ke slovní bitce Antti.
"Ty taky sklapni!" odpálkoval ho Lauri.
"Za pravdu se člověk zlobí!" poznamenal hlasitě Larry.
"Pánové, neslyším hudbu!" zaznělo ze zákulisí.
"Kurva, Tommi!" vydechl Jonne. "Jestli uvidí Ansu s vlasopérákem, hrozně ho to raní!"
"Jo, a hned pak raní Tommi Ylönena," frkl Antti. "Poslední dobou je tvůj bráška tak trochu na nervy..."
"Kluci, doporučuji vám IHNED popadnout nástroje!" ozvalo se o něco blíž.
"Do prdele!" vykřikl Antti a parakotoulem se vrhl ke své baskytaře.
"Aatamilo!" zařval Nakki.
"Do hajzlu, kde mám mikrofon? Podejte mi někdo- Jé, ahoj, Tommi," zaculil se Jonne na svého bratra. Po očku mrkl na dveře po straně haly. Právě v tom okamžiku se zavřely a Lauri Ylönen ani Ansa už v místnosti nebyli.
"Hledáš tohle?" pozvedl Tommi malý černý předmět.
"Díky, Tommíku!" usmál se Jonne a sebral bratrovi svůj mikrofon.
"Už můžeš vstát?" zeptal se Tommi.
"Nejsem si jistý," zamumlal Jonne.
"Tak, kurva, buď!"
"Liimatainene, neřvi na něj!" okřikl ho Christus.
"Promiň, bráško," kuňkl Tommi. "Chceš pomoct na nohy?"
"Nech ho SEDĚT!" rozkázal Antti.
"Ale-"
"Tommi, nedebatuj! Na zkoušce přeci nemusí poletovat jako na koncertě!" přimlouval se Larry.
"Ale-"
"Tommi, nebuď na Jonníka tak přísnej!" dupl si Nakki.
"Fajn. Seď si," vzdal se Tommi. "Já si sednu tady dolů a budu se na vás koukat."
Šest těl naprosto ztuhlo.
"C-co udělá?" vyhrkl zmateně Jay.
"Bude se koukat!" zajíkl se Antti.
"Ale to přeci nikdy nedělá!" vypískl Christus.
"A teď seskočil z pódia, nepoužil schody!" ukazoval vyděšeně Nakki.
"Sedá si na zem! Přímo na zem!" chytil se Larry za hlavu.
"Kluci, Kristepane, on si zapálil cigaretu," vydechl Jonne. "Ale můj bratr přece nekouří..."

Žádné komentáře:

Okomentovat