neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 38/40

Ale nemusíš, Tommíku...

Jenže k Tommiho překvapení se Negative ukázali jako zcela soběstační, ba dokonce velice zdvořilí. Když Tommi dorazil k recepci hotelu, byly mu jen předány klíče od jeho pokoje a vzkaz, že skupina bude k nalezení u některého ze svých členů. Navíc si vyslechl chválu na své spořádané hochy, neboť, jak se zdálo, Rasmus sem dorazili před dvaceti minutami, mezitím, co manažerka vyřizovala ubytování, neustále ječeli... A Lauri Ylönen pozvracel podlahu.
I přes svou neskutečnou kocovinu Tommi pocítil značnou hrdost.
Manažer Negative vypjal hruď, díky čemuž ještě vynikla zvláštní elegance jeho černé košile, převzal si klíče, usmál se na sympatickou recepční a otočil se k odchodu. Zajisté by i odešel, kdyby náhle přímo před ním nestála Ansa.
"Ahoj, Tommíku," usmála se svůdně.
Tommík si bleskově vzpomněl na lekce svádění, které té noci dostal od Negative. Zaujal svůdný postoj s rukou v bok a nasadil výraz naprostého nezájmu. "No ahoj, kotě."
"Tommi, snad by ses na mě nezlobil!" zamrkala, když spatřila jeho obličej.
"Ne, proč? Proto, že jsi chrápala s Ylönenem? Nebo proto, žes o mě nejevila zájem po noci plný sexu?"
"Která se ovšem líbila jen tobě?" pozvedla obočí.
"Mně?" frkl Tommi. "Tobě taky. Ječela jsi."
"Doufala jsem, že ti to pak půjde líp."
Nic na sobě nedal znát, ačkoliv jeho žaludek právě udělal přímo salto mortale. "No... třeba půjde," pronesl poté, co si připomněl Nakkiho noční oplzlé lekce. Jazykem si svůdně olízl rty a palcem přejel po Ansině bradě.
"Kdo na tebe natáhnul tohle oblečení, Tommi? Nesluší ti," přimhouřila oči.
"Chceš ho ze mě sundat?" flirtoval.
"Kdy?" zavrněla a o něco zmenšila vzdálenost mezi jejich těly.
"Okamžitě," vydechl.
"Kde?" zeptala se vzápětí.
"Pojď."

O mnoho, skutečně mnoho hluku později
"Tommi! Wow!" vykřikl Nakki, když manažer celou půlhodinu po onom dobrodružství v hale nakráčel do jeho pokoje.
"Kde jsou ostatní?" rozhlédl se Tommi.
"U Jonneho," oznámil Nakki. "Já jen šel pro cíga."
"Larry snad nemá?" podivil se Tommu, načež vytáhl svou krabičku cigaret a připálil si.
"Ale jo... Jenže myslíš, že se podělí?" ušklíbl se Nakki.
"To si radši usekne ptáka," konstatoval Tommi.
"Přesně. Tak pojď. Jdem vedle."
Během pár vteřin se přesunuli do vedlejšího pokoje. Když bok po boku vešli, nastalo hrobové ticho.
"A Ansa?" dotázal se po chvíli Jonne.
"V posteli," zazubil se Tommi. "Spí. To víš, únava..."
"Neptám se proč," zasmál se Antti.
"Zase sis pěkně zakřičel, co?" šťouchl do manažera Christus.
"Já? Já ani necekl," zafuněl Tommi. "To byla ona!"
"Jen kdybys nekecal," nevěřil Jay.
"Nekecám! Přísahám!" přísahal Tommi.
"Takže ty a Ansa-" zadrhl se Larry.
"Uvidíme," usmál se tajemně Tommi.
"Páni, můj velkej bráška se zamiloval!" vypískl Jonne. "Tommíku, to je tak fantastický! Jsem za tebe moc a moc šťastnej! Zasloužíš si lásku, protože pro mě jsi už udělal tolik hezkých věcí! Třeba... třeba..."
"No?" přerušil Nakki po chvíli Jonneho zamyšlení.
"Ticho!" okřikl ho Jonne. "Určitě vymyslím něco hezkýho, co pro mě Tommi za těch skoro třiadvacet let mýho života udělal!"
"Neuškrtil tě už v kolíbce?" nadhodil Antti.
"Koupil jsem ti první panenku," poznamenal Tommi. "Z kapesnýho."
"Jo!" vykřikl vítězně Jonne. "To bylo přesně ono!"
"Byla růžová," upřesňoval Tommi.
"A já nemohl přijít na to, kde se v jeho vývoji stala ta chyba," chytil se Jay na hlavu.
"Zapamatovat - žádný panenky," řekl sám pro sebe Larry.
"Ani když to bude holka?" mrkl Christus.
Larry se na okamžik zamyslel, poté se na Christuse velmi ošklivě zadíval. "Mlč."
"Tak hele!" zaječel Antti. "Tohle mýmu Kristiankovi říkat nebudeš!"
"Mlč," zopakoval mu Larry.
"Ztrácíš originalitu, miláčku," věnoval mu Christus jeden ze svých nejsvůdnějších úsměvů.
"Mlč," zabručel Larry.
"Kluci, nehádat se!" okřikl je štěstím zářící Tommi. "Dneska je přeci skvělej den! Vždyť turné končí!"
"My víme, Tommi," odsekl Christus.
"Mlč," dodal Larry.
"Larry, takhle se k Tommimu chovat nebudeš!" zaječel Jonne.
"D-dobře," vykoktal Larry.
"Děkuju za zastání, bráško," usmál se Tommi.
"Pro tebe vždycky, bráško," zašeptal Jonne a stulil se do náruče svého bratra.
"Bože, to je zase jednou romantika," pronesl znechuceně Nakki.
"Ticho, ty drsňáku," napomenula ho od dveří koupelny Natti. "Nebo jim řeknu, že včera večer jsi mi neustále opakoval, že se mnou chceš být do konce života!"
"J-já..." začervenal se Nakki. "Ale... Ale to přece-"
"Žádný výmluvy, Nakki. Já vás v noci slyšela," oznámila Helena.
"Lásko!" vykřikl Larry a vrhl se ke své milované. "Tak co? Lepší?"
"Lepší," kývla. Vzápětí pozvedla svůj mobilní telefon. "Volá Ahti. Chce s tebou mluvit."
Larry zesinal, vzápětí se zapotácel a upřel své vyděšené oči na ženu svého života. "A je to nezbytný?"
"Chce projednat tu svatbu," ušklíbla se Helena.
Larry vytřeštil oči, popadl telefon a zmizel v koupelně.
"Svatba?!" vyjekl Christus. "Vy se budete brát? To je nádhera!"
"Zajímalo by mě, kdy se dočkáme svatebního oznámení od našeho pana neromantika,"otočil se Jay s úšklebkem na Nakkiho, který v tu chvíli zrudl natolik, že připomínal značně přezrálou chilli papričku, jež se snaží najít úkryt pod postelí.

Žádné komentáře:

Okomentovat