neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 39/40

Tourbus, několik minut do půlnoci
"Kurva, to byl nářez!" zařval Tommi. "Boží, naprosto boží! Kluci, vy jedete! Jó!"
"Umlčte ho někdo, kurva!" požádal Jay. "Už mě z něj bolí hlava!"
Vzápětí byl neustále poskakující Tommi zasypán lahvemi a plechovkami od piva, polštáři, přikrývkami, plyšáky sebranými z pódia, trsátky, paličkami a Jonneho růžovým vibrátorem. Pak už neposkakoval. Ani nekřičel.
"Děkuju," zabručel Jay. "Poslouchat ho celou cestu do hotelu, asi mi hrábne."
"Ale má pravdu," zamumlal závěs u postele, kde se skrýval Nakki, jehož image byla Nattiným výstupem natolik pošramocena, že se s ní byl nucen rozejít. Tedy s Natti, ne s image.
"Ty mlč, zvíře!" zaječela Patti, která objímala svou usedavě plačící sestru.
"Ano, prosím," pípl Nakki.
Proto se schovával. Ne kvůli své pošramocené image, nýbrž kvůli tomu, že polovina osob v autobusu ho nenáviděla.
"N-nenapomínej ho, s-s-sestřičko," zavzlykala Natti. "On za to nemůže. Je to blb, ale proto ho miluju. Miluju ho. Já ho nenávidím, sakra!"
Na krátký okamžik Nakki zapomněl na skrývání, odsunul stranou závěs u své postele a pohlédl na svou bývalou přítelkyni. "Nějaká nerozhodná, co?"
"Mlč!" zaječela Patti.
"Neřvi mi na něj!" vřískla Natti. "Nemáš na něj právo ječet! Je MŮJ, takže to můžu dělat jen JÁ!"
Cosi v Nakkiho mozku zapadlo na správné místo. Vzpomněl si na Anttiho nemístný žert o své zamilovanosti. Došlo mu, že ten červenodredatec měl pravdu. On, Janne Kokkonen, po té holce šílel i ve chvíli, kdy pro něj plakala. Natáhl ruku a pohladil ji po tváři.
"Miluju tě," zašeptal. "Pojď ke mně..."
"Nakkísku!" vyjekla a jediným skokem byla u něj v posteli.
"Natti! Takhle snadno mu nesmíš odpustit!" napomenula ji sestra.
"Nepoučuj," zamumlala Natti a nepřestávala líbat ústa svého miláčka.
"Bože... ty chystáš konec světa!" pronesl zcela vážně Jonne, když spatřil, jak Nakkiho oči radostí září.
"On se zamiloval," konstatoval Christus, ačkoliv tato skutečnost jistě neunikla vůbec nikomu. "A to jsem si myslel, že nikdy neuvidím nic absurdnějšího než svůj a Anttiho vztah."
"Méďo, abych tě o absurditě našeho vztahu nepřesvědčil v našem hotelovým pokoji," kousl ho Antti do ucha.
"Kluci!" zaječel Tommi, kterému se právě podařilo vyhrabat ze své pasti. "Co se děje? Proč se nepaří?! No tak, proč všichni někoho objímáte?!"
Tommi měl pravdu, mimochodem. Christus objímal Anttiho, Nakki Natti, Jay Patti, Larry Helenu a Jonne růžový polštářek. Navíc ve chvíli, kdy se vynořil, byl sám Tommi objat Ansou.
"Jo, mimochodem, Nakki," ozval se Christus, jenž Tommiho okázale ignoroval. "O čem jsi říkal, že v tom má náš manažer pravdu?"
"Já jen, že tohle byl nejlepší koncert celýho turné," usmál se Nakki.
"To teda, kurva, byl!" bouchl Larry pěstí do strany své postele, čímž ji nepřiměřeně roztřásl. "Jen by si Jonne mohl víc všímat těch, co jsou orientovaný jako on!"
"Hele, pane budoucí ženichu," zaměřil na něj pohled Antti. "Jonne byl varován. Ještě jednou mi hrábne na Kristiana, a já přísahám, že už nebude mít potřebu hrabat na nikoho!"
"No řekni, neposlechl bys tak jemně formulovanou žádost?" zaculil se Jonne.
"Hele, pane budoucí nevěsto," odsekl Anttimu Larry. "Proč nenecháš Christuse osahávat?! Vždyť pokud žárlíš i na Jonneho, co chudinky Chrisovy fanynky?"
"Postřílim je kulometem!" zařval Antti. "Kristian je MŮJ!"
"Proboha, jen to ne!" zděsil se Christus. "Ještě to zas odnesu já!"
"Ale lásko, už jsem ti někdy úmyslně ublížil?" pozvedl Antti obočí.
"Kousance do genitálií se počítají za úmyslné ublížení?" pípl Christus.
"Ticho bude!" okřikl ho Antti.
"Když jsme u ubližování... Viděli jste Ylönena?" zachechtal se zlomyslně Jay.
"Myslíš toho, co se nedostavil na zvukovou zkoušku, neboť byl namol?" zeptal se Nakki.
"Přesně toho," kývl Jay.
"Toho, co během koncertu nenápadně odešel z pódia, aby mohl pozvracet bedňáka?" upřesňoval si Larry.
"To bude nejspíš on," zašklebil se Jay.
"Měl na čele úchvatnou bouli," poznamenal Jonne.
"Skvělý hod, Tommi," políbila svého hrdinu Ansa. "Celou včerejší noc strávil s pytlem ledu na čele. A hlavou v záchodové míse."
"A vzhledem k tomu, že dnes jsi tady, se dá očekávat, že stráví noc s pytlem ledu v rozkroku. A hlavou v záchodové míse," dodal Tommi.
"Lidi, jsme tu!" křikl Christus, když tourbus zastavil. "Hotel!"
"Super, lásko," zaculil se Antti. "A teď pojď. Ujasníme si pojem 'absurdita'."

Žádné komentáře:

Okomentovat