neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 40/40

Tak, konec další komedie. Respektive dílčí konec jedné jediné velmi dlouhé komedie... Děkuji za pozornost a to be continued...

20. únor 2006, kdesi na německé dálnici, cesta domů
"Takže už jsi v Helsinkách, zlato? Dobře. A Helena? … Fajn, díky. Prosím, zavolej, až budete v Tampere, dobře?... Ano, já vím, já vím. Zařiď si, co potřebuješ. Pa."
Tommi odložil mobil na vedlejší sedadlo.
"Tak?" zeptal se nervózně Larry.
"Je v naprostým pořádku. Nemusíš se ničeho bát," uklidnil ho Tommi.
"V kolik jim to letí do Tampere?" chtěl vědět Larry.
"Za čtyři hodiny. Nebuď tak nervní, Markkulo," plácl ho Tommi po tváři. "Ansa se ti o ni postará."
"O ně!" zaječel Larry. "O oba! Miminko i Helenku!"
"Larry, nenervuj se!" okřikl ho Nakki.
"Ale těhotný nesmějí lítat," kuňkl Larry.
"Za prvé - neměly by," upřesnil Antti. "Za druhé - až od chvíle, kdy je to na nich vidět. A za třetí - je to pro Helenu pořád lepší, než kdyby se s náma kodrcala v týhle krabici!"
"A jak se z tebe stal expert na těhotenství?" změřil si Christus pohledem muže, od něhož dostal snubní prstýnek.
"Otěhotněla mi sestra," zavrčel Antti. "Takže, lásko, kdybys nejdřív namáhal tu svou hlavinku a vzpomněl si na moji čtyřletou neteř, než začneš žárlit, tak bys možná-"
"Omlouvám se, lásko," zaculil se Christus. "Ale když žárlím, znamená to, že tě miluju, ne?"
"Ale já se o svou Helenku nemůžu nebát!" vzdychl Larry. "Je v Helsinkách, kde nikdy nebyla, úplně sama..."
"Je s ní Ansa, Lauri!" zařval Tommi.
"Je s ní díky tomu, že byla moc pohodlná na to, aby s náma jela tourbusem," konstatoval Jonne.
"No a?" pozvedl Tommi obočí. "Díky tomu mohla Helena už zahájit přípravy na svatbu s Larrym!"
"Larry?" otočil se Jay na pobledlého kytaristu, dusícího se cigaretovým kouřem.
"J-j-j-j-j-já..." vykoktal Larry.
"Ty vole, ty se úplně klepeš!" vytřeštil Tommi oči.
"Já se nechci ženit!" zaječel Larry. "Nechci a nechci! Chci s ní žít jen ták!"
"Chudáček," konstatoval Antti. "Není na svatbu připravenej."
"Na rozdíl od tebe, viď, lásko?" zaculil se Christus.
"Lauríku, nechceš, abych ti pro něco skočil nahoru? Kafe? Čaj?" nabízel Tommi.
"Vodku," požádal Larry.
"Pro mě taky!" přihlásilo se dalších sedm osob.
"Zlato, ty taky piješ vodku?" vytřeštil Nakki oči na Natti.
"Tobě chutná vodka, miláčku?" otočil se v ten samý okamžik Jay na Patti.
"Ovšem," souhlasily obě.
"Přinesu rovnou celou lahev," navrhl Tommi.
"No snad jsi svýmu láskou zmoženýmu bratříčkovi nechtěl přinýst jen panáka!" rozhořčil se Jonne.
"To jako tobě? Ano, chtěl!" potvrdil Tommi.
"Padej už!" vykřikl Larry. "Já se chci opít!"
"No jo, Lauri jako Lauri," konstatoval po Tommiho odchodu Antti.
"Jedno jestli Ylönen nebo Markkula," vzdychl Christus.
"Chlastat budou oba," dodal Antti.
"No počkat!" zvedl Larry hlavu. "Vy mě přirovnáváte k PÉRÁKOVI?!"
"Přesně," kývl Nakki.
"Tak to teda ne!" vyskočil Larry na nohy. "Nejsem jako on! Jsem vyšší a krásnější! A vykouřím víc cigaret! A... a... a brzo budu ženatej! Mám holku, co mě MILUJE a bude mít MÝ cigárama a kytarou posedlý dítě!"
"Tohle se mi líbí," pochválil ho Jay.
"Jenže to znamená, že tu vodku nese můj hodnej bráška zbytečně," poznamenal Jonne. "Stejně by mě zajímalo, co se mu stalo, že tak náhle prozřel..."
"Ať to bylo cokoliv, vyplatilo se nám to," zasmál se Antti.
"Třeba se to stalo tehdy, když jsme křísili skoro uškrcenýho Jonneho," napadlo Christuse.
"No jo. Tommi si šel z těch nervů zakouřit," uvědomil si Larry. "Na to si živě vzpomínám! Byl jsem tak na prášky, že jsem mu dokonce věnoval jednu ze svých cigaret!"
"CO jsi udělal?!" zaječel Jonne. Poté se chytil za srdce a skácel se ze sedadla na zem.
"A už se to nese, pánové!" zaznělo shora. "Hele, co se stalo Jonnemu?"
"Vůbec nic," uklidnil Tommiho Nakki a převzal si lahev vodky.
"Nic?! Můj bratr tu leží v bezvědomí! ZASE!" poukázal Tommi na skutečnost, že během několika posledních dní byl Jonne v bezvědomí víc, než se většině lidí poštěstí za celý život.
"Klid. Nech ho ležet," mávl rukou Jay.
"Nikdy!" vykřikl Tommi a sklonil se k tělu svého mladšího sourozence.
"Věř mi a nech ho ležet!" napomenul ho Antti. "Nakki, Jayi!"
Poté Tommi pocítil, že je zvedán do vzduchu a nucen posadit se na blízké sedadlo. Vzápětí mu Nakkiho ruka vtiskla skleničku čiré tekutiny.
"Hele, Tommi," zadíval se Christus na manažera. "Zkušenost nám říká, že vstane zhruba... teď."
"Nechali byste mě ležet, zmetci," zavrčel Jonne, vstal a usedl na své místo, aby mohl vzápětí inkasovat svou skleničku vodky.
"Ty to hraješ?!" zeptal se nevěřícně Tommi.
"To teď vynecháme," zakřenil se Jonne. "Teď bych rád něco viděl, Tommíku."
"Ano?" ošil se nervózně Tommi.
"Co nás čeká, až dorazíme domů? Už je nějakej plán?"
"Plán? Ovšem! Točíte přeci desku!" připomněl Tommi.
"Díky, já myslel spíš dlouhodobější hledisko," ušklíbl se Jonne.
"V létě budete točit videoklip."
"Tohle VÍME!" upozornil Christus.
"Ale v tom případě nevím, co po mně chcete," vzdal se Tommi.
"Nějaký soukromý plány?" nadhodil Nakki.
"Jo! Až bude ten klip, tak si od vás beru dovolenou!" zasmál se Tommi.
"A pak je tu ta věc se svatbou," špitl Larry.
"Vlastně by mohly bejt svatby hned dvě," sevřel Antti Christusovu ruku.
"To by bylo fajn," zaculil se Jonne.
"Hele, brácho, teď mě něco napadlo," zadíval se Tommi pozorně na hlavu blonďatého zpěváka.
"A... ano?" vykoktal Jonne.
"Kristepane!" zaječel Christus. "Ty sis ostříhal dredy!"

Žádné komentáře:

Okomentovat