neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 4/40

Velmi otravný Jonne

"Hele, kluci... Vážně by to nešlo bez zpěváka?" vyptával se Jonne, zatímco se tourbus proplétal křižovatkami helsinských ulic.
"Ne, nešlo!" odsekl Antti.
"Proč ne? Myslíte, že byste to nezvládli?" pokračoval Jonne.
"Zvládli, ale jaksi bez zpěvu," informoval ho Larry.
"A to by hodně vadilo?" dotázal se Jonne.
"Myslím, že fanynkám určitě," pokýval Jay.
"Kluci, vždyť děláme jen předskokany..." popotáhl Jonne. "Vážně by to nešlo bez zpěváka?"
"Nešlo!" zařval Nakki. "Liimatainen, smiř se s tím, že za chvíli se prostě potkáš s Valem!"
"To jsi mi nemusel připomínat," vzlykl tiše Jonne.
"Ne, ale chtěl jsem," zazubil se Nakki. "A pokud mě nepřestaneš točit, budu ti to jméno opakovat každej den tohohle turné! A pak zase znova, až do konce tvýho života!"
"Spíš do konce tvýho," odsekl Jonne. "Protože jestli to jméno řekneš ještě jednou, tak tady brzo spáchám vraždu!"
"Zkus to," vyzval ho Nakki.
"Jak můžeme tohle turné přežít, když už teď máme ponorkovou nemoc?" otočil se Christus na Anttiho.
"Neboj, však ono je to přejde," mrkl Antti. "Jde o to, že Jonne se ještě nedokázal vyrovnat s tím svým rozchodem... Určitě se to spraví, až Villeho potká a uvidí, že spolu můžou úplně normálně vycházet, aniž by jim v cestě stál jejich bývalý vztah..."
"Tys poslední dobou četl nějakej román?" zavrčel varovně Jay.
"Ne!" vyhrkl spěšně Antti. "Jen jednu knížku o psychologii. Zdálo se mi, že vzhledem k času, který na turné hodláme strávit, by se nám ty znalosti mohly hodit."
"Nějakej moc chytrej," zahřímal zlověstně Nakki.
"Jo, moc si o sobě myslíš," zasyčel Larry.
"Myslíš si, že když máš nastudovanou nějakou knížku, tak budeš moct rozebírat MĚ, Sira Christuse?!" udeřil Christus pěstí do stolu.
"Nebo si myslíš, že do mě můžeš hučet nějaký pojebaný fráze o tom, že se s tím VYROVNÁM?!" zaječel Jonne.
"Tohle turné bude asi delší, než jsem čekal..." povzdychl si Antti.
"Ano, to bude," odvětil Jonne.
"Protože věř mi, že pokud na mě vytasíš jedinou psychologickou metodu, tak jsi do samýho konce vejletu BEZ SEXU!" slíbil Christus.
"To bys sám nevydržel," usmál se sebevědomě Antti.
"Teď se na mě snažíš aplikovat obrácenou psychologii?" hádal Christus, v očích jiskry, které dávaly jasně najevo, že svou odpověď by měl tázaný dobře zvážit.
"To by mě ani nenapadlo, lásko," zasmál se nervózně Antti.
"To je tvý jediný štěstí," odfrkl Christus, který prokazatelně nepostřehl Anttiho zcela očividnou lež.
"Toho jsem si plně vědom, lásko," přivinul se k němu Antti. Tentokrát byla jeho slova pravdivá.
"Už zase se chtějí hádat," vzdychl smutně Larry. "Copak ten jejich vztah nemůže normálně fungovat?"
"Očividně nemůže," pokrčil Jonne rameny.
"Opravdu na mě nic nezkoušíš?" ujišťoval se Christus.
"Samozřejmě, že nezkouším, Kristianku," zaculil se nevinně Antti.
"To jsem rád," usmál se Christus.
"Poplach zažehnán?" mrkl na ně Jonne.
"Myslím, že stoprocentně," zazubil se Christus.
"Vážení!" ozvalo se zpoza zástěny, která oddělovala onen jakýsi obýváček, kde se právě nacházeli, od dalších prostor tourbusu.
"Ano, Tommi?" křikl Nakki.
"Vystupujeme!" oznámil manažerův hlas. "Teď nás čeká oficiální setkání se členy HIM a The Rasmus! A mimochodem, obědváme s nimi!"
"Opravdu je to nutný?" zaskučel Jonne.
"Obávám se, že ano," poplácal ho Chris konejšivě po zádech. "Ale neboj se. Zvládneš to, blondýnko. Uvidíš."

Žádné komentáře:

Okomentovat