neděle 7. dubna 2013

Negative na turné 9/40

Litujete Jonneho?

"Ale stejně je pro mě pořád tou největší záhadou ten váš recept, díky kterému se vám ho povedlo tak zřídit!" zuřil Tommi. On i celá skupina se nacházeli v Jonneho hotelovém pokoji. Z koupelny se ozývaly zvuky, které vydával zvracející Jonne.
"No, my ti ho klidně prozradíme," zazubil se Christus.
"Tak mluv! Co jste do něj nalili?" vykřikl Tommi.
"Jseš si ale vážně jistej, že to chceš vědět?" dotázal se nervózně Nakki.
"Jaké je vaše tajemství na odrovnání mého bratra?!" zařval Tommi.
"Absinth, vodka, absinth, vodka, absinth, vodka, jeden Red Bull na vzpamatování, absinth, vodka, absinth..." vypočítával Antti.
"Dobře, to stačí!" zarazil ho Tommi. "A teď mi řekněte proč! Chtěli jste ho zabít?!"
"Ujišťuju tě, že kdyby mi důvěřoval, a na závěr si dal ještě jeden Red Bull, tak teď nevypadá tak, jak vypadá," hájil se Antti.
"Víte, že není zvyklý pít!" prskal Tommi.
"Věř mi, že za těch deset dní na Havaji si zvyknout stačil," ušklíbl se Jay.
"Taky víte, co s ním pití dělá," připomněl Tommi. "A podle jeho promočeného polštáře hádám, že tenhle pitomý zvyk u něj funguje pořád."
"Umocněný emoce," zašeptal zděšeně Antti.
"Na tohle jsme zapomněli, kurva!" zaklel Christus.
"Já nejsem kurva!" ohradil se řevem Tommi.
"Nakki, slez mi ze zad," ozval se Jay.
"Promiň, ale možná bych tu ještě chvíli zůstal, pokud dovolíš," poznamenal Nakki. Vzápětí byl prudce setřesen na zem. "Jau, to bolí!" vyjekl, když nejmenovaná část jeho těla narazila do tvrdé podlahy.
"To mělo bolet," odsekl Jay. "Aspoň tě to odnaučí, abys mi skákal na záda!"
"Já za to nemůžu!" zakňučel Nakki, zároveň si rukou třel pozadí. "To znělo úplně jako-"
"Generál Aatamila!" zaznělo od dveří koupelny. "On je tady! To mi nevymluvíte!"
"Můžeš mi říct, kde by se tu generál asi tak vzal?!" vyštěkl Tommi.
"To ječení měl na svědomí ON?!" ukázal Jonne šokovaně na svého bratra.
"Jo," potvrdil Nakki zpoza Jayova ramena, za kterým se hrdinsky schovával. "Chybí mu jen říkat nám VOJÍNI!"
"Kokkonene, okamžitě VYLEZ!" rozkázal Tommi.
"Já to říkal," pípl Nakki.
"Jako by mu z oka vypadnul..." zamumlal Jonne, načež se elegantně odporoučel k zemi.
"Jonnísku!" zaječel hystericky Christus.
"Kristianku!" vykřikl Antti, když se mu jeho broučínek vytrhl z objetí a vystřelil k ležícímu růžovému tělu.
"Tak dost!" krotil je Tommi, když Antti sprintem následoval svého miláčka, aby oba mohli pomoct Jonnemu do postele, čehož zřejmě chtěli docílit tak, že každý onoho nebohého omdlelého popadne za jednu ruku a jednu nohu, načež začnou vší silou táhnout od sebe, ačkoliv tento postup mohl mít pro Jonneho fatální následky. Nebo spíše pro jeho intimní partie.
"Dost?" zarazil se Christus, při čemž úplně zapomněl držet Jonneho končetiny, takže půlka blonďákova těla se zhroutila k zemi. Antti nebyl schopen udržet tu náhlou váhu, kterou byl na okamžik nucen nést, ztratil rovnováhu a s hlasitým výkřikem 'KURVÁ!' se poroučel na podlahu. Naštěstí pro sebe dopadl na Jonneho tělo, a tudíž do měkkého.
"Do prdele, co to jé?!" vypískl Jonne, kterého ony dva nárazy dokonale probraly.
"Antti, okamžitě z něj slez!" zaječel Christus. "Nebo je mezi námi konec! Nemohl bych žít s člověkem, který zradil mou důvěru, nemohl bych-"
"Další román," pronesl výhrůžným hlasem Jay.
"To se vám zdá!" popřel Christus, ale ve svém monologu už raději nepokračoval.
"Kristianku!" vyjekl Antti, vyškrábal se na kolena a chytil svého broučka za lem trička. "Prosím, odpusť mi! Já s ním nemám žádný postranní úmysly!"
"Pšt, Antti!" sykl Jonne. "Když se budeš hájit, spíš získá pocit, že-"
"Ty jsi s ním spal!" obvinil Anttiho Christus.
"Ne!" vykřikl zoufale Antti. "Ty mi nevěříš, lásko?!"
"Ne," zavrtěl Jonne hlavou.
"Ne! Jak jinak!" rozplakal se Christus. "Jak to mám věřit, když se obhajuješ ještě před tím, než já tě vůbec stihnu obvinit?!"
"Nejspíš to dělám proto, abys mě už neměl příležitost obvinit!" supěl Antti.
"Nebo má špatný svědomí," podotkl Jonne.
"Cože?!" trhl sebou Antti.
"Co jsi to řekl?!" nevěřil vlastním uším Christus.
"Liimatainene, ty víš, že jsme spolu nic neměli!" zaječel Antti.
"Opravdu? Ale já to nevím!" ohradil se Christus, načež se definitivně přestal ovládat a začal se sápat po Jonnem.
"Né!" zakvičel Jonne. "Antti! Anttí, řekni mu něcó!"
"Proč?" zajímal se oslovený.
"Vždyť mě zabije!" objasňoval Jonne. "Budu mrtvej, dočista mrtvej!"
"Tak budeš," zívl znuděně Antti.
"Tak už dost! Nechte toho! Dost té komedie!" přerušil je Tommi. "Christusi, pusť Jonneho! Ano, hned! To znamená OKAMŽITĚ! Abys věděl, je jeden dobrý důvod, proč Antti s Jonnem nemohl spát! Víš, jaký?! Jonne není gay!"
V pokoji se rozhostilo nervózní ticho. Sem tam se ozvalo decentní odkašlání či pubertální zahihňání.
Nakonec Jonne sebral odvahu a, s hlavou skloněnou, vstal. "Víš, bráško... Asi bych ti měl něco důležitýho říct..."

Žádné komentáře:

Okomentovat