neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 19/38

Hrozí snad zrušení celé svatby?

"Do prdele, proč jsou tam tak kurevsky dlouho?" poukázal Tommi na skutečnost, že generál a Antti jsou v místnosti vedle zkušebny už dobrých dvacet minut.
"Tommi, ty mluvíš sprostě!" vytřeštil oči Jonne, který likvidoval už třetí šálek horké kávy. Ano, Juhu vyřídil. Ale sebe taky...
"Jo, kurva, mluvím!" odsekl Tommi.
"Já NEJSEM KURVA!" vřískl Christus.
"No jo, každej má holt jinej názor," zahihňal se Jonne.
"Naznačuješ něco?" pozvedl Christus obočí.
"Vůbec nic," zaculil se andělsky Jonne.
"Já ti řeknu, co naznačuje," nabídl se Nakki.
"Nenaznačuju NIC!" hájil se Jonne.
"Chce říct, že podle něj kurva JSI, Kristiane," oznámil Jay.
"Ale já nejsem!" dupl si vztekle Christus.
"A dneska tak ani nevypadá," konstatoval Larry.
"Neměl jsem náladu na oblíkání a líčení," postěžoval si Christus.
"Já se ti nedivím?ů vyjádřil mu porozumění Tommi. "Antti je na tebe hnusnej" máš vůbec jistotu, že si bereš toho pravýho?"
Christus se zadíval na dveře, za kterými se nacházela jeho láska. "Já vlastně ani nějak ne-"
V tom okamžiku se zmiňované dveře otevřely a z vedlejšího pokoje vyšel Antti. Zaujal pózu s rukama v kapsách, rameny svěšenými a hlavou skloněnou tak, že mu dredy spadaly do smutného obličeje. Generál stál přímo za ním.
"Do toho, Antti," vybídl svého vnuka. "Chceš snad svému snoubenci něco říct."
Antti šoupl nohou, vzdychl a nenápadně odlepil oči od podlahy. "Promiň, Méďo."
"Všechno odpuštěno, Ďáblíčku!" vypískl Christus a vrhl se kolem krku svého drahého.
"Méďo..." vyrazil ze sebe Antti. "Vždyť mě udusíš!"
"Beru si toho pravýho! Beru!" ječel Christus.
"Právě tak já, lásko," pohladil ho po zádech Antti. "Ale přestaň tak vyvádět, ano? Nebo z tebe ještě ohluchnu!"
"Ty jsou tak sladký," rozplýval se Jonne.
"Jsou tak sladký, až to bolí," konstatoval sametový hlas těsně za blonďákem.
"Jíhá!" nadskočil Jonne.
"Ano, já, moje sličná panno," usmál se Juha.
"On a panna?" frkl Christus. "Leda ve snu! Vždyť jsem ho osobně-"
"Ticho tam!" rozkázal Tommi. "A ticho vy všichni!"
"Děkuji za uklidnění té smečky, Liimatainene. Jste věrný vojín," ocenil Tommiho generál.
"Antti, zrovna jsem něco říkal!" zakňučel Christus.
"To my víme, ale nikdo to nechce slyšet, Kristianku," zaculil se Juha. "Protože kdyby někdo snad chtěl slyšet o Jonnem v posteli, tak já-"
"Ty budeš držet hubu, Juho," varoval ho Jonne.
"Nebo?" zazubil se Juha.
"Nebo ti z něj v noci udělám jen hromádku popela," přislíbil tiše Jonne.
"A nechtěl bys s tím třeba začít hned?" zašvitořil Juha. "Vedle je pohodlná podlaha..."
"KYLMÄNEN!" zavřeštěl Antti, když mu Christus vzrušeně zaryl nehty do ramene.
"Fuj, já se lekl!" vyhrkl Juha.
"Myslím, Jonne, že na něj máš špatný vliv," zamrkal Larry.
"Jíhá," zašeptal klidně Jonne.
"Generále," zasalutoval Tommi.
"Mluvte, Liimatainene," vyzval Tommiho psychicky značně rozložený generál Aatamila.
"Pane, jaký je dnešní plán?" dotázal se Nakki.
"Děkuji za připomenutí, vojíne," poděkoval generál.
"Není zač, pane," informoval generála Nakki.
"Dnešní plán je dekorace této místnosti!" oznámil po několika okamžicích úvah generál Aatamila.
"Ne!" vykřikl zoufale Jay.
"Tím se myslí kytičky, co?" zašklebil se zhnuseně Larry.
"A stužčičky," zapitvořil se Nakki.
"A mašličky a girlandičky a záclonky a závěsky!" rozněžnil se Christus. "Lásko..."
"Kristianečku."
"Jo, kluci!" vykřikl Jonne. "Málem bych zapomněl! Mám tu pro vás dárečky..."
Vzápětí přiskočil ke svému batohu a vyňal z něj dva hrozivě vypadající kovové předměty, vepředu s otvorem pro klíč.
"Kristepane!" zaječel Christus.
"To jsou-" vydechl Antti.
"Ano, přesně," kývl Jonne. "Vaše pásy cudnosti..."

Žádné komentáře:

Okomentovat