neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 23/38

Ne všichni mají naspěch...

Jako poslední dorazili Nakki a Jay. Tento shodný příchod byl způsoben skutečností, že bydleli ve stejném domě, dokonce i ve stejném poschodí. Proto přijeli jedním autem. A přirozeně nijak zvlášť nepospíchali.
"Ahoj, kluci," pozdravil zdvořile Jay.
"Ahoj- JEŽIŠI CHRISTUSI!" zaječel Nakki.
"Ty vole, co se vám dvěma stalo?!" vytřeštil i Jay oči na kytaristu s jeho basákem.
"Nic," odsekl Christus a nervózně upil z kelímku s kávou, kterou mu Jonne před chvílí laskavě donesl z blízkého rychlého občerstvení.
"Vypadáte nějak utahaně," konstatoval Larry, který si předtím nestihl povšimnout zapadlých očí a bledých tváří svých přátel, neboť od okamžiku svého příjezdu se věnoval pouze a jedině cigaretám.
"Co jste dělali v noci?" změřil si je ošklivým pohledem Tommi.
"Do čtyř do rána jsme se pokoušeli rozdělat ty zatracený pásy cudnosti!" postěžoval si Christus.
"Jo, lásko," šťouchl do něj něžně Antti. "Měl jsem ti připomenout, že toho zasranýho blonďatýho buzeranta nenávidíš, protože na nás nacpal ty vyjebaný pásy cudnosti a my si teď nemůžeme ani zasouložit, miláčku."
"No jo," upamatoval se Christus.
"A nebavíš se s ním," odkašlal si Antti.
"No jo!" vykřikl Christus.
"Mikkonen, klid!" rozkázal generál Aatamila. "Teď se nemáte bavit, máte POSLOUCHAT!"
"Ale Antti, tohle je-" pokusil se ohradit Christus.
"Tohle není nic!" zaječel generál. "Pokud se budeš bavit, obávám se, že tvá svatba se neuskuteční!"
"Pane, Markkula má dotaz, pane!" zasalutoval Larry.
"Mluvte, Markkulo," vyzval ho generál.
"Pane," vzdychl Larry. "O půl deváté jsem byl probuzen vytrvale zvonícím telefonem. Po přijetí hovoru mi náš manažer stroze oznámil, že během půl hodiny se mám dostavit do zkušebny, ale nijak neupřesnil účel tohoto setkání a nesdělil, zda se snad vyskytl nějaký problém s organizací svatebního obřadu či následné oslavy. Pane!"
Generál počkal, než se Larry několikrát zhluboka nadechne a potáhne si z cigarety. Až poté se rozhodl objasnit celou situaci.
"Vojíni!" pronesl vzápětí. "Vyvstalo několik zcela nových potíží! První z nich je velmi, velmi nepříjemná skutečnost, že dodávku jídla na hostinu odřekla další firma! Bohužel, nikdo už tak narychlo nevezme objednávku, což znamená, že-"
"Což znamená, že se nevdám!" zalkal Christus.
"Ne, lásko, určitě najdeme způsob, jak to vyřešit," objal ho Antti. "I kdybysme neměli mít hostinu!"
"Ne! Ďáblíku, to přeci nejde!" zhrozil se Christus.
"Ale-"
"Slíbil jsi mi svatbu se vším všudy! Takhle můžeme rovnou jít na radnici, v tom, co máme teď na sobě, a jednoduše se vzít!"
"I to by byla možnost," konstatoval Juha.
"Mlč, ty neromantický a necitlivý zvíře!" okřikl ho Jonne.
"Ano, sličná panno," pípl Juha.
"Kolikrát mám říkat, že není panna?!" nadskočil Christus. "Říkám vám, že já osobně jsem ho-"
"Medvídku!" zavrčel Antti.
"A jsem si jistý, že Ville Valo-"
"Méďo, mlč!"
"VŠICHNI MLČTE!" zařval Tommi tak, až nadskočil i sám generál Aatamila.
"Tommi, já tě..." zafuněl Larry a jal se proklepávat tričko, za které mu nějakým záhadným způsobem zapadla cigareta.
"Vojíne Kokkonene, kde je vaše přítelkyně?" položil generál otázku Nakkimu.
"V postýlce," rozplynul se vojín. "Nechtěl jsem ji budit, vypadala tak rozkošně..."
"Heimonene, kde je VAŠE dívka?" obrátil se generál o patnáct stupňů vpravo - tak, aby se díval na Jaye.
"Spinká," pousmál se bubeník.
"Zavolejte jim. Ať co nejrychleji dorazí," rozkázal generál. "Liimatainen, kde se nachází vaše panovačná polovička?"
"A to mám asi vědět jak?!" rozhodil Tommi rukama.
"Sehnat, vojíne!" poručil generál.
"Láska až za hrob, co, Tommíku?" zaculil se na manažera Jonne.
"Pane, nemám já zavolat Helenu?" napadlo Larryho.
"Nemyslím, že v jejím stavu by to bylo vhodné," zavrtěl generál hlavou.
"P-pane, co plánujete?" vytřeštil Antti oči.
"Vojíni... Budeme VAŘIT!"

Žádné komentáře:

Okomentovat