neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 33/38

Neděle, SVATBA
"Ano, lásko, úžasně se ztřískal," kýval Nakki.
"Opravdu byl až tak namol?" tázala se Natti.
"Od sedmi ráno jen blije."
"Hádám, že tohle se nemá dozvědět Jonne."
"To by zřejmě nebylo vhodné."
"Ani Christus."
"Ten už vůbec ne!"
"A ani Helena."
"Stačí, že tu vyšiluje Larry!"
"Lásko, já se nechci vdávat takhle ve stresu..."
Nakkimu málem vypadl telefon z ruky. "Co jsi to řekla?!"
"Že se nechci vdávat v takovým stresu."
"Ale to znamená... Že si mě vezmeš?!"
"Pod jednou podmínkou."
"Bože, splním ti COKOLIV!"
"Patti-"
"To se do toho cokoliv nepočítá!"
"Patti se chce taky vdávat," dokončila tvrdohlavě Natti.
"A co s tím mám dělat JÁ?!" zeptal se Nakki, ačkoliv naprosto přesně věděl, jakým směrem se bude rozhovor dál ubírat.
"Jay-"
"Drahoušku, miláčku, koťátko, omlouvám se, ale tohle prostě nepůjde!"
"Proč ne?!"
"Nattíku..."
"Janne Kokkonene!"
"Jayík se prostě ještě..."
"Jayík?! Co spolu vy dva máte?!"
"Nic! Lásko..."
"Abych si tě vůbec vzala, Janne!"
"Ne! Tímhle nehroz..." zaskučel Nakki. "A neříkej mi Janne!"
"Pejsánku," zavrněla smířlivě Natti.
"Koťátko..."
"Zařiď, aby si Jay vzal mou sestru. Pokud to dokážeš, vezmeme se."
"Ale-"
"Chci slyšet jen 'Ano, lásko'!"
"Ano, lásko."
"Vidíš. Tak je můj hodnej pejsánek..."
"Jak je možný, že jsem pod pantoflem, když ještě ani nejsem ženatej?!" zaskučel Nakki.
"Velmi snadno."
"Fakt?"
"Miluješ mě, ne?"
"No... ano?"
"Chceš mi splnit veškerá má přání?"
"Samozřejmě!"
"A to je ten důvod, proč jsi pod pantoflem."
"Co mám udělat pro to, abych nebyl?"
"Odmilovat se?"
"To nejde!"
"Ale... Proč ne?"
"Protože na to tě až moc miluju."
"Opravdu mě miluješ?"
"Ano!"
"A požádá Jay Patti o ruku?"
Nakki zoufale vzdychl.
"Dobře, lásko. Vezmou se."
"Kdo se vezme?" zazněl za Nakkim výhružný hlas.
"Lásko, musím jít pomáhat nevěstinkám," zatrylkovala Natti. "Uvidíme se na obřadu!"
"Co? Ty potvoro!" zaprskal Nakki.
"Já tebe taky, čumáčku. pa."
Nakki překvapeně oddálil telefon od ucha. Z displeje na něj už nezíralo okénko volání a v něm krásná tvář jeho drahé polovičky, nýbrž jeho obvyklá tapeta - bujné ženské poprsí. Nakki se zamračil a jako pozadí pro displej si nastavil Nattinu fotografii.
"O kom jsi jí slíbil, že se vezme, Janne Kokkonene?" zavrčel Jay.
"J-j-j-" začal statečně Nakki.
"To J znamená 'JÁ' nebo 'JONNE'?" přerušil ho Jay.
"Jonne!" chytil se Nakki té nečekané nápovědy stejně pohotově, jako Larry cigarety. "Slíbil jsem svojí kočičce, že Jonneho a Juhu dostanu do kostela! Jí totiž přijdou jako neuvěřitelně sladký pár!"
"Ty dva se nikdy nevezmou," vkročil do své ložnice Larry, v ústech téměř dokouřenou cigaretu, v ruce připravenou další. "No, ale pokusit se můžeš. Jen vám jdu oznámit, že jdu do sprchy, umýt si vlasy, vyčistit obličej, nalíčit... A mezitím bysme si mohli dát pár pauz na cigárko, co vy na to?"
"Ty vole!" vyjekl Jay. "Mysli na to, že tam máme bejt už za dvě hodiny!"

Žádné komentáře:

Okomentovat