neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 5/38

Pondělí, šest dní do svatby
"Tak, vážení, všichni už zavřeli opičky zpět do zoologických zahrad?" postavil se Tommi před polehávající Negative.
"Nech nás spát!" zabručel Nakki.
"Je teprve deset ráno!" zaskučel Christus.
"Já ještě neměl kafe! Já chci kafe!" škemral Antti.
"Copak jste baby?!" zaječel Tommi.
"Ne, ty šly nakupovat," postěžoval si Jonne.
"Proč my nemohli jít nakupovat?" zajímal se Christus.
"Protože holky šly shánět nové svatební šaty pro Helenu!" připomněl Tommi.
"Kurva, nemůžete mlčet?" vzdychl Jay. "Já musel do dvou do rána souložit..."
"Copak, snad tě Patti nezneužívá?" šťouchl do něj Larry.
"Já jsem tak rád, že můj a Nattin vztah je založen na úplně jiných hodnotách než na sexu!" mlaskl rozkošnicky Nakki. "V noci jsme se k s sobě jen nádherně tulili..."
"Janne, jestli ihned nezavřeš hubu, už nebudeš mít co zavírat," zavrčel Jay.
"Hej, neříkej mi Janne!" ohradil se Nakki.
"Janne Kokkonene!" zařval Jay.
"Tak mi může říkat jenom Nattinka!" zaječel Nakki.
"My se s Anttíkem taky jen tulinkali," konstatoval ospale Christus. "Dáváme si takovej týden sexuálního klidu."
"Cože?!" vytřeštil Tommi oči.
"Vy dva?!" zeptal se nevěřícně Jay.
Nakki na důkaz bezmezného údivu jen doširoka otevřel ústa.
"Co s tím máte za problém?" ozval se klidně Larry. "Já a Helinka si taky dáváme oddech."
"Můžete mi vysvětlit PROČ?!" chtěl vědět Tommi.
"Sbíráme síly na svatební noc," oznámil Antti.
"Pak si ji totiž určitě užijeme mnohem víc!" dodal Christus.
"Budeme s Hel souložit jako zvířata," zasnil se Larry.
"Zvířata?" zopakoval Christus. "Slabý slovo! Antti se tejden neposadí!"
"No, broučku, ale to ty taky ne," zachechtal se Antti.
"Tommi, mně něco pořád vrtá hlavou," vpadl do romantické rozmluvy Jonne.
"Mozkožrout. Má hlad, pokouší se žrát kost," diagnostikoval pohotově Antti.
"Aatamilo, ticho," rozkázal Tommi. "Ano, bráško?"
"Proč šel s holkama i Ahti?"
"No jo, proč?" odtrhl Christus své myšlenky od svatební noci. "On přeci šatům naprosto nerozumí, kdežto já a Jonne ano!"
"A navíc bude Helenku jen stresovat!" poukázal Jonne.
"Ahti je bratr nevěsty!" zařval Tommi.
"Nevěsty..." vydechl Larry.
"Krom toho," dodal Tommi, "on ty šaty platí."
"Taky bych jí je zaplatil, kdyby mě vzala s sebou!" oznámil Jonne.
"A já bych jí koupil druhý!" přihlásil se Christus.
"Tak aby bylo mezi námi jasno, vás dva potřebuju TADY!" dupl si Tommi.
"Ale k čemu?" zajímal se Larry.
"Potřebujeme vymyslet plán!" zaburácel Tommi.
"Pravda, to by asi bylo záhodno," uznal Nakki.
"Je nutné sehnat nové místo, kde se vezmete!" začal Tommi.
"Nechtělo by to třeba začít psát seznam?" navrhl Jonne. Vzápětí mu byl podstrčen blok a tužka. Jonne si v duchu slíbil, že už nikdy nebude navrhovat nic, co by v konečné fázi mohlo být přiděleno jako úkol právě jemu.
"Jonne, piš si," diktoval Tommi. "Sehnat svatební síň!"
"Zapsáno," kývl Jonne.
"Sehnat prostory na hostinu!" pokračoval Tommi.
"Já myslel, že máme pronajatej velkej sál!" zvedl Christus zmateně hlavu, dosud spočívající na Anttiho kostnatém rameni.
"No, tak místo nás je tam nějakej výroční sjezd komunistů, či co," mávl Tommi rukou.
"Prostory pro hostinu, zapsáno," nahlásil Jonne.
"Kytky a výzdobu!" vykřikl Nakki.
"Zapsáno."
"Svatební šaty!" napadlo Jaye. "Kdyby je nesehnali."
"Seženou," ujistil ho Tommi.
"Tak svatební oznámení," pípl Christus.
"A jídlo," zakončil Tommi. "Dneska mi volali, že naši objednávku ruší."
"Vaří snad pro výroční sjezd komunistů?" ušklíbl se Antti.
"Jo, přesně," procedil Tommi skrze zaťaté zuby. "Jonne, ukaž mi seznam."
"Vážně to nemůžeme stihnout," posteskl si Christus.
"Můžeme," zamumlal Antti. "Ale budeme se muset hodně obětovat."
"A-Antti?" vykoktal Christus. "To nemyslíš vážně!"
"Lásko, jiná možnost není..."

Žádné komentáře:

Okomentovat