neděle 14. dubna 2013

Negative a svatba 4/38

Schválně. Za jak dlouho se dostanou do zkušebny?

Jako první vletěl do zkušebny Christus. Zuřil a soptil. Šílel z toho, že Antti odmítl při jízdě překročit rychlost devadesáti kilometrů v hodině, aby se sem dostali dřív. Pak mu odmítl zastavit přímo před domem (u rozkošné značky, která přesně tento úkon zakazovala), ale trval na tom že zajede na parkoviště.
Christus byl nucen uznat, že jeho budoucí manžel je prostě idiot.
"Tak jak jste mysleli to, že žádná svatba nebude?!" zaječel, když se na něj obrátila pozornost Negative, jejich manažera, zástupkyně nahrávací společnosti, tří přítelkyň členů Negative a bratra jedné z oněch přítelkyň.
"Kde je Antti?" zeptal se Nakki.
"Jak je možný, že nebude svatba?!" zopakoval Christus.
"Kde je Antti?" položil Jay poněkud jinou otázku.
"Já chci vědět, co se děje s mojí svatbou!" zavřeštěl Christus.
"A my chceme vědět, kde je Antti," zavrčel Nakki.
"Tady," ohlásil se Antti, který se právě konečně dostal do zkušebny.
"Tady," oznámil Christus skupině.
"Co je s tou svatbou?" vydechl Antti.
"Na to jsem se ptal JÁ!" odsekl Christus.
"Nehádejte se!" okřikl je Larry.
"Řekněte mi, prosím, co se stalo," požádal Christus. Být takhle milý ho nutilo použít veškeré jeho sebeovládání.
"Svatba nebude!" vzlykla Helena.
"Ale no tak, miláčku," objal ji něžně Larry.
"PROČ nebude svatba?" dotázal se Antti. Zároveň pevně držel Christusovu ruku, aby zabránil dalšímu možnému výbuchu.
"Měsíc plánování. Víc než měsíc. Všechno v tahu..." povzdychl si Ahti.
"Ale proč?" zjišťoval trpělivě Antti.
"Moje svatba nebude!" zaskučela Helena.
"A já se tak těšila, že budu družička!" postěžovala si Natti.
"Já měla být taky družička!" upozornila Patti.
"Oběma by vám to moc slušelo, miláčku," ujistil ji Jay.
"Byla bys ta nejkrásnější družička pod sluncem, koťátko," usmál se Nakki na Natti.
"Dítě mojí sestry se narodí jako nemanželské!" zazoufal si Ahti.
"A ty ses asi narodil jak?" otočil se na něj Larry.
"Ale pro synovce jsem takový osud nechtěl!" stěžoval si Ahti.
"Kristianku, klid!" zamumlal Antti. Ale bylo pozdě.
"OKAMŽITĚ!" zařval Christus. "OKAMŽITĚ MI KOUKEJTE ŘÍCT, CO SE, KURVA, STALO, ŽE SE KVŮLI TOMU, DO PRDELE, NEMŮŽE KONAT MOJE SVATBA!"
"Nestačí ti, že se nemůže konat?!" zaprskala Ansa. "Vždyť je jen dobře, že ta vaše homosexuální úchylka nemůže být úředně potvrzená!"
"Chci DŮVOD!" zavřeštěl Christus.
"No jo, důvod..." pronesl smutně Tommi. "Kéž by byl jen jeden."
"Řekni nám všechny," vyzval ho Antti poté, co Christusovi zacpal ústa.
"Tak začnu tím nejhorším... Ta síň, kde se máte brát, vyhořela," oznámil Tommi.
"Ale já se můžu vdávat jinde!" zajíkla se Helena.
"V květinářství zvadly všechny kytky, co měly tvořit výzdobu. A bylo jich tolik, že nové v žádném případě neseženeme," řekl smutně Ahti.
"Nepotřebujeme přeci kytky!" zabručel Larry.
"Jasně, pro tebe by výzdoba mohla být třeba z cigaret, viď?!" obořila se na něj Helena.
"Broučku, klid," zašeptal Larry. "Nerozčiluj se. Mysli na našeho synáčka."
"Ale naší holčičce je určitě stokrát líp než mně!" postěžovala si Helena.
"Dej mi pusinku, zlato," usmál se Larry. "To tě uklidní."
"Pokud mám pokračovat," pokračoval Tommi. "V noci se někdo vloupal do obchodu s šaty a všechny ukradl. Včetně těch nejhezčích, čili Heleniných. Kluci, vaše obleky jsou v pořádku u mě v bytě, kam jsem je dal hned poté, co jsem je v pátek vyzvedl od krejčího. Ale jen čekám na chvíli, kdy zjistím, že je NĚKDO rozstříhal."
"Na mě nekoukej, drahý," odsekla Ansa.
"Já se budu vdávat klidně třeba v pytli!" pronesl hrdě Christus.
"Já taky!" vzlykla Helena.
"A je tu další problém. Tommiho notebook zkolaboval, tudíž jsme ztratili seznam těch, co na svatbu přijdou. A mimochodem, museli bychom rozesílat nové pozvánky se změnou místa konání," připomněl Jay.
"Prostě není čas!" zavrtěl hlavou Nakki.
"Leda by se posunul i termín," nadhodil Ahti.
"NIKDY!" zařvali shodně všichni čtyři, jichž se svatba týkala.
"Dobře, dobře. Teď se uklidníme, prosím," požádal Tommi. "Zkusíme vymyslet, co by se s tím dalo udělat!"
"Ty chceš tu svatbu zachránit?" zvedla Helena hlavu.
"Ovšem!" kývl Tommi. "Cokoliv pro štěstí mých kluků a naší nastávající maminky!"
"Ale necháme to až na zítřek, viď?" zadoufal Jonne. "Protože já mám kocovinu! Všichni tu máme kocovinu! A krom toho je neděle, takže i když náhodou něco vymyslíme, nic s tím nenaděláme!"
"Tak fajn. Dobře," vzdychl po krátkém zamyšlení Tommi. "Všechno začneme řešit zítra..."

Žádné komentáře:

Okomentovat