pátek 5. dubna 2013

Piškvorky

Počet slov: 375

"Hm, mhmhm... HM?!"
"Dobrý ráno, pusinčeko."
"JUHANO JAKONENE?!"
"Ano, miláčku?"
"Proč mám ruce přivázaný k posteli a na očích šátek?!"
"Ehm, protože já tě přivázal a dal ti na oči šátek?"
"Okamžitě mě pusť!"
"Já tě nedržím..."
"Ty víš, o čem mluvím, Juhano Jakonene!"
"Jukkínečku, jestli nebudeš hodnej kluk, dostaneš roubík."
"Co se mnou plánuješ dělat?"
"Ale nic. Něco si zahrajeme."
"ZAHRAJEME?!"
"Mhm..."
"CO si zahrajeme, Jacku? Těžko můžu něco hrát, když jsem přivázanej k posteli!"
"Pusinko, proč mi říkáš tak ošklivě?"
"CO SI ZAHRAJEME?!"
"Nebuď hysterický, lásko."
"Řekni mi to!"
"Hodlám si zahrát piškvorky. Sám proti sobě."
"Ehm, a jak do toho spadá moje maličkost přivázaná k posteli?"
"To ti hned vysvětlím."
"Co bylo tohle za zvuk?"
"Ale nic, lásko.
"Co... ÍK!"
"Právě si na tebe pomocí šlehačky dělám mřížku. Necukej sebou moc, buď tak hodnej."
"Chceš si hrát piškvorky NA MNĚ?!"
"Ano, lásko. Pomocí karamelový a čokoládový polevy."
"Juhí, já tě praštím."
"Obávám se, že nejsi v situaci, kdy bys mi mohl účinně vyhrožovat."
"Prdelko..."
"Hm, a víš, co udělám, až si dohraju?"
"Všechno ze mě olížeš, miláčku?"
"Ne."
"NE?!"
"Ne. Nechám tě tu ležet, pěkně vzrušenýho, a půjdu si dát cigaretku."
"!!!"
"Máš strach?"
"...!"
"Zřejmě ano."
"Samozřejmě, že mám strach!"
"Ale nemusím to nutně udělat. Stačí, abys... poprosil."
"..."
"Jukkí?"
"Tak o tohle ti jde, ty parchante!"
"O co?"
"Ale kdepak! Tohle tě vyhrát nenechám, prosit budeš ty! Takže si se mnou dělej cokoliv se ti zlíbí, dráždi mě, provokuj, měj si sexy poznámky, ale já VYDRŽÍM!"
"To si povíme za pár minut..."
"Ano, Juhí, povíme."
"Takže mi tvrdíš, že když si na tebe takhle sednu... a budu TAKHLE hýbat bokama... Tak nevydáš ani hlásku?"
"Ne, to jsem neřekl. Jen jsem řekl, že nebudu prosit. Ale sténat... Ach, Juho, JO..."
"To nemyslíš vážně!"
"Hm, prdelko, pěkně si se mnou hraj..."
"JUKKO!"
"Ano... ach... lásko?"
"Ehm..."
"Copak mi chceš říct? Uh, JO..."
"No... PROSÍM?"

Žádné komentáře:

Okomentovat