pátek 5. dubna 2013

Lodě

Počet slov: 244

"B čtyři."
"Voda. F devět?"
"Zmetku!"
"Výborně. F osm?"
"Ha, voda! I pět."
"Voda. F deset."
"Nenávidím tě."
"Taky tě miluju, pusinko. E devět."
"Jak to víš?"
"G devět."
"NENÁVIDÍM TĚ!"
"Zásah, potopeno?"
"Jsi na mě zlej!"
"Zásah, potopeno?"
"A už nikdy s tebou nehraju!"
"Zásah, potopeno?!"
"Jo, zásah, potopeno! Cos myslel, zbejvala mi poslední loď!"
"Já vyhrál!"
"Jo, Jacku, já si všiml."
"Porazil jsem tě! Natřel jsem ti to!"
"Jo, přesně tak, Juhí..."
"J-Jukkí, nelíbí se mi výraz tvé tváře."
"To se ti nelíbí správně!"
"J-Jukkí, ale-"
"Ano, Juhí, ZASE jsi mě porazil!"
"Počkej, to ale není moje vina."
"NENÍ?!"
"Ne! Vždyť... Jukko, ty prohráváš ve všem! Pexeso, poker, domino, kostky, schovávaná..."
"To ale jen proto, že jsem tak vysokej!"
"Ne, to proto, že jsi furt v růžovym a nechceš se umazat! Ale Jukkí, ty prohraješ i solitaire. A prohrál bys ho i tehdy, když by ti ty karty někdo seřadil a ty bys je měl jen poskládat na hromádky, miláčku!"
"Aha, tak ty chceš bejt ošklivej, prdelko?"
"Ne, to nechci..."
"Tak víš co? Mám jednu hru, kterou vyhraju!"
"J-jakou?"
"Kdo dýl vydrží bez sexu!"
"CO?!"
"Nebo ještě líp. Kdo se dřív připlazí, když nebude mít sex!"
"Ale... JUKKÍ!"
"To tě naučí vyhrávat, prdelko..."

Žádné komentáře:

Okomentovat