pondělí 8. dubna 2013

Přátelé 10/24

Zas jednou tu máme pondělí. Pondělí znamená, že se v tomhle zmatku naskytne kapitola něčeho novýho. Takže... tady ji máte. Užijte si. A jen tak mezi náma, komentáře potěší... 0=)


-Nejsi špatnej jen proto, že se ti to tak moc líbí.-
Líbí? Kéž by se mi to jen líbilo!
-Zbožňuješ to.-
Kdo by nezbožňoval?
-No, většina heterosexuálních chlapů by si sexuální hrátky s nejlepším kamarádem asi zrovna neužívala.-
Ale já nejsem heterosexuální chlap, jak víme.
-Ty možná ne.-
Ach, proboha.
-Japa je heterák. Aspoň to o sobě celej život tvrdí.-
Jo, to moc dobře vím.
-A užívá si to nesmírně.-
Toho jsem si taky všimnul.
-A kdyby si užíval jen to, když ty těšíš jeho, ale viděl jsi vůbec ten jeho výraz ve chvíli, kdy tě kouřil?-
Toho si nešlo nevšimnout.
-Viděl jsi ten pohled v těch jeho nádhernejch velkejch očích?-
Kurva, do prdele...
-K tomu se dost možná taky brzo dostanete, jestli si nedáš majzla.-
Na to radši ani nechci myslet.
-Na co? Na to, jestli by šukal on tebe, nebo radši... ty jeho?-
Já jeho nikdy šukat nebudu. Tak daleko zajít nedokáže!
-Ještě před dvěma hodinama bys přísahal, že tě ani nevykouří, a jak se mu to nakonec líbilo.-
Ach, ano. Ano...
-Vnímal jsi vůbec ten úsměv, když pak zvednul hlavu?-
Je to prostě chlap. Chlapi se tváří samolibě, když mají pocit, že někomu dopřáli skvělej orgasmus.
-DOPŘÁL ti skvělej orgasmus.-
Ani kdybych milionkrát chtěl, tohle nepopřu.
-A co víc, polykal.-
Ach, ano. Polykal.
-Kterej heterák tě vykouří A polkne?-
Naprosto zoufalej, kterýmu se po dvou letech, kdy prakticky abstinoval, konečně zase zalíbila erotika a naprosto mu z toho hráblo?
-Jo, to je to, čemu chceš věřit.-
A čemu bych měl věřit jinýmu? Tomu, že se mu to zalíbilo, protože si celej život nevšimnul, že je buzna? Nebo rovnou proto, že vůči mně chová skrytý city?
-Zbytečně přeháníš.-
Tak čemu bych měl věřit? Co je pravda? Kurva, já taky vím, že to není normální, jak moc sexuálně aktivní najednou je, ale proč to je? Jak tohle můžu vědět, no?!
-Třeba v něm probouzíš druhou stránku jeho já. Třeba je bi...-
A NIKDY si nevšimnul?!
-Víš, že jsou chlapi, co se mu líbí. Tobě taky kolikrát řekl, že jsi kus. To, že ještě s chlapem nic neměl, je přece vedlejší.-
Ne, to není. Japa není bi. Ne, ne, NE!
-Proč se bojíš toho, že by byl?-
Protože...
„Hm, Jukko,“ zamumlal vedle mě nespokojeně Japa. „Nemůžeš sebou přestat tak mlít?“
„Promiň,“ špitl jsem. „Vzbudil jsem tě?“
„Ne, běžně se uprostřed noci probouzím, to, že se matrace hejbe jak při zemětřesení, na to rozhodně nemělo vliv...“ zabručel a položil si hlavu na můj hrudník. „Ale odpustím ti, pokud takhle budu moct... zůstat...“
„To víš, že můžeš,“ pousmál jsem se a objal ho.
-Hm. A tohle nejspíš bude prostě jen proto, že mu schází lidskej kontakt, samozřejmě...-

2 komentáře:

  1. Denial isn't river in Egypt.
    Doufám, že až se Christus zase ocitne na zemi, bude to v Japově náruči a ne xichtem na betonu.
    Mám ráda tyhle kapitoly, kdy si povídá sám se sebou :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlas, tyhle rozhovory jsou úžasné. :-)

    Děkuju za další kapitolu, moc mě potěšila a zpříjemnila pondělí (hledala jsem na mobilu wifi při čekání na trolejbus, abych si mohla hned po zveřejnění dnešní díl přečíst). :-)

    OdpovědětVymazat