sobota 30. března 2013

Kouření na balkóně

Počet slov: 316

"Hm, lásko..."
"Jacku, no tak. Co zas blbneš?"
"Lásko, nech toho vaření."
"Myslel jsem, že umíráš hlady."
"Umírám hlady, ano."
"Tak vidíš. Dej ty pracky z mýho zadku."
"Umírám hladem po tobě."
"Ze zadku neznamená na poklopec, Jackie... Jau, kurva!"
"A zmáčknu ti ho znova, pokud budeš zlobit."
"Já zlobím?"
"Ano, Sire Christusi."
"Juho, no tak. Pusť, to bolí. A pokud nepustíš, nejspíš začnu mluvit fistulkou. JUHO!"
"Jukko, miláčku..."
"No nehlaď ho. Teď bude trucovat, ne všímat si tebe."
"Jukkísku..."
"Dej tu ruku pryč!"
"Jukko, kašli na vaření... Pojď si ven zakouřit..."
"Víš, že se snažím odvykat."
"Víš, že to nedokážeš. Sire..."
"Dokážu to, abys věděl!"
"V tom případě ti nikdo necpe cigaretu. Pojď si zakouřit..."
"Sprosťáku."
"Pojď mi ho vykouřit..."
"Zatímco ty si budeš vesele doutnat cigaretku, co?"
"Co na to říct? Dvojnásobná slast..."
"Jsi děsivě nadrženej."
"Ach, ano..."
"Tak vypluj na balkón. Ale pokud tam bude jedinej soused, máš smůlu."
"Kdokoliv, kdo tam bude, zaleze ve chvíli, kdy mě uvidí."
"Není nad dobré sousedské vztahy, že, lásko?"
"Aspoň nás nikdo neruší při kouření na balkóně."
"Sprosťáku..."
"To už jsi říkal, Jukko."
"Ty jsi prostě nesnesitelnej."
"Jukko, tak už pojď..."
"Počkej. Počkej!"
"Proč?!"
"Jen... vypnu sporák..."
"To je dobrej nápad. Nerad bych vyhořel."
"Ty? Tohle je můj byt!"
"Ale uvědom si laskavě, že já platím nákupy, elektriku, vodu, všecko."
"Ano, ale byt je MŮJ."
"Vypni už ten zatracenej sporák a pojď! Jinak se mi rozjede zip u kalhot!"
"Ty mý malý pašátko."
"Padej na balkón. Je tam někdo?"
"Žádný sousedi v dohledu."
"Tak na kolena."
"Ale to se mi bude blbě kouřit."
"Naopak. Přímo výborně!"
"Když já bych si zapálil..."
"Na kolena!"
"Ty mi bráníš v kouření?"
"Ne, já ti ho umožňuju!"
"Fajn, Jackie."
"Neříkej mi-"
"Zavři zobáček."
"J-Jukko?!"
"Zapal si a nekecej."
"Sakra, Jukko..."
"Užívej si, dokud můžeš. Jen co s tebou skončím, jdeme do postýlky, ano?"
"Ano, Jukko. Pro tebe cokoliv. Cokoliv..."

Žádné komentáře:

Okomentovat