sobota 30. března 2013

Vražedná vedra

Počet slov: 379

"Jacku..."
"Ano?"
"Podej mi pití."
"Polib mi prdel."
"To by se mi sice líbilo, ale je moc velký vedro. Tak mi podej to pití..."
"Ani mě nehne!"
"Lásko, prosím..."
"Ne."
"Drahoušku..."
"Ne, Jukko."
"Juho, víš o tom, že tě miluju?"
"Jukko, víš o tom, že ty tvý zpocený vlasy se mi lepí na břicho?"
"Na tvý heboučký břicho?"
"Pokud na mě ten vosk vezmeš ještě jednou, vyhodím ho, jasno?"
"To jsi říkal už asi pětkrát."
"Zmlkni."
"Přiznej si, že se ti to líbí."
"Ne."
"Tak si to přiznej!"
"Miláčku, je moc velký vedro na to, abych si něco přiznával."
"Kruci, ale ty vlasy se na tebe fakt lepí..."
"Jo, zlato."
"A něco mě tlačí do hrudníku."
"Nemaj se na mě lepit tvoje vlasy."
"Jacku, ty jsi vzrušenej!"
"Ani nemysli na to, že bys začal-"
"Jackie..."
"Mám ti zacpat pusinku?"
"Ano, mohl bys. Třeba tím pitím."
"Podej si pití sám. Je od tebe sotva metr."
"Od tebe půl."
"Stejně není studený."
"Jakto?"
"Led se dávno rozpustil."
"To pití tu nemáme ani hodinku!"
"Jenže venku je pětatřicet stupňů!"
"Je to ve Finsku normální?"
"Ne, to není, miláčku."
"Bože, tak zapni větrák..."
"Ten jede na maximum."
"Fakt? Kde je?"
"Přímo vedle televize."
"Proč mě vůbec neochlazuje?"
"Nemám tušení, ale mě taky ne."
"Juho..."
"Ano, broučku?"
"Zchlaď mě. PROSÍM!"
"Jak asi?"
"Já chci bazén!"
"O tom jsme už mluvili. Bazén se do bytu velmi špatně instaluje."
"Asi se ti vypařím, miláčku."
"Tak to ani nezkoušej."
"Juho..."
"Řekl jsem ne."
"Co kdybys vstal a šel nám napustit vanu?"
"Chceš si v TOMHLE POČASÍ dát horkou koupel?!"
"Horkou? Do naší vany se nedá pustit studená voda?"
"Samozřejmě, že... Jukko, ty jsi ďábel!"
"Tak vstaň a běž tu vodu pustit."
"To bys musel zvednou hlavu z mýho břicha."
"Hm... V tom případě se obávám, že se musíme dál potit."
"Jsi hroznej chlap, víš to?"
"Přirozeně."
"Proč s tebou vůbec jsem?"
"Protože mě miluješ přeci."
"Aha. Mám já to ale dobrej důvod."
"Víš co, Juho?"
"Copak?"
"Abys neřekl, já tě pustím."
"Fíha."
"Ale pod jednou podmínkou."
"Že se ve vaně pomilujeme?"
"Ty do mě úplně vidíš."
"Ne, jen jsem měl naprosto stejnej plán."
"Vidíš, proto nám to tak hezky klape. Protože jsme oba stejný. A teď tu vanu, prosím. Myslím, že se mi právě začal vařit mozek..."

Žádné komentáře:

Okomentovat