neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 35/42

O dvě hodiny a mnoho zmatených slov později
 
"Dobrá, takže jsme se shodli na tom, že ta potvora mohla měřit něco kolem pěti a míň metrů a chapadla má dlouhý dobrejch dvacet metrů," zrekapituloval Larry celý výslech. "Tyhle hodnoty jsou o polovinu menší než ty, co jsi původně udával, Kristiane."
"Dovol, ale když jsem 'udával' ty zkurvený 'hodnoty', byl jsem k smrti vyděšenej a právě jsem se utíkal někam schovat!" hájil se Christus.
"Věřte mu. Copak nevidíte, jak se tomu mýmu chudáčkovi strachy úplně vybledla barva na vlasech?" snažil se svého miláčka podpořit Antti.
"CO mi vybledlo?!" zaječel Christus. "Moje barva?!"
"Vypadáš pořád krásně, Kristianku!" ujišťoval ho spěšně Antti.
"Mám vybledlou barvu!" zaskučel Christus. "Budu si muset sehnat novou! RYCHLE!"
"Lásko, no tak," utěšoval ho Antti. "Přece si na dovolený nebudeš barvit hlavu..."
"Hele, ale ono je to jenom na stranách," poukázal Jonne¨, který - pokud šlo o vlasy - nemohl zůstat stranou diskuse.
"Fajn, s tím uděláme krátkej proces," rozhodl Christus. "Myslíte, že Billy má holicí strojek?"
"Billy? Jestli Billy, to nevím, ale já určitě," přihlásil se Jay. "Na co ho ale-"
"Kristianku!" vyjekl zhrozeně Antti. "To přeci ne! Tohle nesmíš!"
"A proč bych nesměl?" ohradil se Christus. "Jsou to moje vlasy!"
"Co chce dělat, proboha?!" zamrkal Nakki.
"Chce si ostříhat vlasy!" vzlykl Antti. "Kristianku, prosím, to ne! Víš, jak moc tvoje vlásky miluju! Miluju tě dlouhovlasýho! Pořídím ti barvičku na vlásky, ale NESTŘÍHEJ SE!"
"Nechci se ostříhat. Chci si tu hlavu oholit," odsekl Christus. "Teď si ty svý blbý kecy pěkně vyžereš!"
"Ale já přece jenom říkal, že je zbytečný barvit si vlasy, když jsi na dovolený, koupeš se v moři a chodíš na sluníčko! A to ti ty obarvený vlasy zase vyšisuje!" bránil se Antti.
"A co bych v tom případě měl dělat, pane chytrej?" vyskočil Christus na nohy a ze své výšky se na Anttiho rozhněvaně zadíval. "Chodit tady celou tu dobu jako trapák s odbarvenou hlavou?!"
"Kristiane!" okřikl ho Antti a taktéž vyskočil na nohy. I přesto na něj Christus stále shlížel dolů.
"Já chci oholit strany svý hlavy," zavrčel Christus. "Jsou to moje vlasy, ne tvoje! Mám právo o nich rozhodovat, nemyslíš?"
"Dobře, ohol si svý strany!" křikl Antti. "Ale já to udělám taky! Ostříhám si dredy po stranách a zbytek vlasů taky oholím!"
"To neuděláš," vydechl Christus.
"Vsadíš se, honey?" dotázal se Ville. "Podle mě totiž vypadá docela odhodlaně..."
"Běda ti, jestli si ty vlasy oholíš!" pohrozil Anttimu Christus.
"Říkám, že se mi zdá odhodlanej," ozval se znovu Ville.
"Sweetheart, zavři HUBU!" doporučil mu rázně Jonne. "Antti, Chrisi, přece se nezačnete zase hádat. Vždyť jste se sotva usmířili!"
"To je pravda," usmál se Christus. Jeho ruka se následně pomalu přesunula na Anttiho boky. "A nejenom usmířili..."
"Nejenom usmířili?!" zamrkal Nakki. "Kdybyste byli ženská a chlap, myslím si, že Antti na tom ostrově, na kterým jste tvrdili, že jste byli, umotal prstýnek z trávy a požádal tě o ruku, což má ovšem ten háček, že vy NEJSTE ženská a chlap!"
"To ale neznamená, že to Antti nemohl udělat," poukázal Jay.
"A k čemu by jim to bylo, kdyby ho požádal o ruku?" ušklíbl se Ville. "Kdepak, to neudělal! Určitě ne! Nemá k tomu jedinej rozumnej důvod, když ve Finsku není-"
"Registrovaný partnerství," kuňkl Christus. Tváře mu téměř doslova hořely.
"Ve Finsku je, abyste věděli," dodal Antti. "Ale je mi jasný, že vy všichni jste se o to nijak zvlášť nezajímali, takže to vědět nemusíte..."
Christus se k Anttimu nesměle přitulil, tvář si opřel o jeho levé rameno.
"Tak jim ten prstýnek ukaž, lásko," zamumlal Antti.
Christus k ostatním pomalu natáhl ruku, na níž se stydlivě krčil maličký prstýnek z trávy.
"Klucí!" vypískl Jonne a oběma skočil kolem krku. "Vy se budete brát! Já se snad zblázním radostí! Já chci jít za svědka!"
"Půjdeš, Jonníku," slíbil Christus.
"A DOST!" zařval Larry, při čemž pěstí řádně praštil do stolu, u kterého seděl. "Na tohle teď není čas! Musíme vymyslet, jak z NAŠEHO moře dostat arktickou medúzu! Romantika musí počkat na později!"

Žádné komentáře:

Okomentovat