neděle 24. března 2013

Negative na vojně 10/45

Larryho potkala osobní tragédie...
 
 
"Co je?" vyskočil Jonne. "Co se stalo Larrymu?"
"Tragédie," vydechl Jay. "Rychle, pojďte za mnou!"
"Už běžím!" vyrazil Antti ze dveří. Ostatní ho co nejrychleji (i za cenu drobných úrazů, způsobených pády ze schodů) následovali do sousední chatky, kde se jim naskytl pohled na psychicky naprosto zhrouceného Larryho.
"Larry!" vyděsil se Chris. "Co se ti stalo?!"
"S-s-s-s-s-" sípal Larry.
"Sebrali mu cíga," vysvětlil Nakki, který se právě snažil postavit Larryho na nohy. Nebo aspoň nějak dostat ze země na postel.
"Uá!" okomentoval to hysterickým pláčem Larry.
"Larry, no tak, neplač," klekl si k němu Jonne. "To zas bude dobrý, dva tejdny snad přece pře-"
"Né!" vřískal dramaticky Larry. "Cigaretky, moje cigaretky! On mi je vzal! Moje cigárka! Moje Vicky!"
"Larry, uklidni se," tišil ho Antti. "Zjistím, kam dědeček schovává zabavený věci a třeba se mi povede získat pár tvejch miláčků zpátky, jo?"
"Ne pár! Chci je všechny!" vyšiloval Larry. "Všechny, slyšíš? Celou tašku!"
"Tašku?" svraštil Jonne nechápavě obočí.
"Hádej třikrát, co měl Larry v jedný z těch svejch dvou tašek," pronesl sarkasticky Nakki.
"Počkej, celou tašku naplněnou JEN krabkama cigaret?!" vyjekl Chris.
"Ne krabkama," zavrtěl Jay hlavou. "Jenom cigaretama."
"Ježiš," posadil se Jonne šokovaně na postel.
"No, já myslel, že zachránim tak dvě, tři…" drbal se Antti na dredu.
"Všechny!" zopakoval Larry svůj požadavek.
"Larry, to prostě nejde!" bránil se Antti.
"Zjisti, kam mi mý miláčky schoval!" doplazil se k němu Larry a křečovitě se chytil jeho nohy. "Já se pro ně klidně sám dojdu, ale ZJISTI MI TO!"
"Hele, už jsi někdy uvažoval o tom, že by ses z tý svý závislosti začal třeba léčit?" nahodil opatrně Jonne.
"To není žádná závislost!" vřískl Larry. "To je láska! Já svoje cigaretky prostě miluju, copak to nikdo nechápe?!" Nebohý kytarista se pokusil samým zoufalstvím vyrvat pár vlasů, aby celé scéně dodal na dramatičnosti, ale kvůli značné bolesti, kterou mu to způsobovalo, byl nucen své snažení vzdát.
"Potřebuješ ženskou," poznamenal Nakki jedovatě. "A potřebuješ ji docela nutně."
"Jo! Svoji Vicky! Všechny svoje Vicky!" vykřikoval neustále Larry.
"Tos měl vážně celou tašku plnou… Vicky?" stále nevěřil Christus.
"Ovšemže ne!" ohradil se Larry. "V bočních kapsách jsem měl narvaný zapalovače!"
"V kolika?" zajímal se Jonne. Ale tím se pouze snažil aspoň trošku zakrýt svůj naprostý šok.
"Jen ve dvou malejch," mávl Larry rukou.
"V těch velkejch měl pár desítek rezervních cigár," podařilo se Jayovi konečně položit Larryho na postel.
"Já umřu!" zakňučel dramaticky Larry.
"Ale neumřeš," pohladil ho Chris po vlasech. "Chvíli počkej, hned se vrátím."
"Co má v plánu?" zeptal se podezřívavě Nakki, když Chris tryskem vyrazil ze dveří.
"Netuším," pokrčil Jonne rameny.
"Larríku! Tady ti to nesu! Dáreček!" ozvalo se zvenčí. Vzápětí Chris opět vrazil dovnitř, při čemž v ruce svíral maličký růžový polštářek.
"Na co mi to bude?" kníkl Larry.
"Jen chviličku počkej," mrkl Christus. "Kluci, nemá někdo z vás nůžky?"
"A to jako na co?" nechápal Jonne.
"Potřebuju rozstříhat švy na tom polštářku," zaculil se Chris.
"Dej mi ho, já to udělám kudlou," vytáhl Antti svůj armádní kapesní nožík. Ačkoliv, nožík je asi poněkud eufemistické označení pro dvacet centimetrů dlouhou, ostrou, vystřelovací čepel.
"Ne!" zaječel Chris. "To je jemná práce, na to tou hnusnou věcí ani nesáhneš, je ti to jasný?! Je to MŮJ polštářek, neodvažuj se ho třeba jen dotknout! Ty vůbec nebudeš sahat na jakýkoliv mý věci, rozumíš? JAKÝKOLIV! Ty se nebudeš dotýkat NIČEHO, co se nachází na mojí posteli, jasno? A to večerní pexeso rušim!"
"Chrisi, je ti dobře?" zeptal se nervózně Jay.
"Naprosto," pohladil Christus polštářek.
"Hele, tady máš ty nůžky," vytáhl Larry nůžtičky ze své manikúry, podstrčil je Chrisovi, následně ještě vytáhl jednu cigaretu, jednu sirku a jedno škrtátko a připálil si. "Co tak koukáte? Tajná skrýš."
"Larry, ty tady celou dobu hysterčíš jen proto, aby sis teď zapálil cígo?!" procedil Nakki skrze pevně zaťaté zuby.
"Teď jsem si vzpomněl, proboha," zvedl Larry oči v sloup. "A víc cigaret už tam nemám." V tu chvíli to vypadalo, že kytarista každou chvíli opět propadne svému záchvatu smutku.
"Najdu ti je, přísahám," položil mu Antti ruku na rameno.
"Díky, Anttíku," schoulil se Larry do náruče svého utěšitele.
"Chrisi, co vlastně je v tom polštářku?" šťouchl Jonne do Christuse, který zoufale zíral na Anttiho.
"N-nic," vykoktal tázaný.
"Ne, ty lžeš," zavětřil Larry. "Jsou v něm cíga!"
"To vůbec není pravda!" přitiskl si Chris polštářek na hrudník.
"Ale je! Cejtím je!" sápal se Larry po oné malinké růžové věcičce.
"Cejtíš blbě," strhl ho Antti zase na postel.
"Jo," kýval horlivě Christus.
"Ale my teď jdem hlídat ty TVOJE cíga," vystrčil Jonne Chrise ze dveří a sám vyšel za ním.
"Mimochodem, i kdyby čirou náhodou Chris v tom polštářku nějaký cíga vážně měl, nekouříte stejnou značku," poznamenal ještě Antti a i on chatku co možná nejrychleji opustil.
"To je přece jedno!" ozvalo se zevnitř. Následovaly už jen tlumené hysterické vzlyky…

Žádné komentáře:

Okomentovat