čtvrtek 28. března 2013

Šťastná ruka

Autor: Arvari
Žánr: Komedie... Lehce slashová.
Přístupnost: Nebojte se, pohoršeni nebudete... (Proč jen mám pocit, že byste raši byli?)
Postavy: Jedna taková skupina, ehm... SnoWhite
Shrnutí: Na někoho se čeká. Hádejte na koho?
Počet slov: 656
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...

Tmavovlasý muž se zadíval na hodinky a začal si hlasitě pískat.
"Dino?" zavrčel jiný tmavovlasý muž.
"No co?" pozvedl bubeník obočí. "Jen vám něžně naznačuju, jak skvělou má Raffe ruku při výběru nových kytaristů!"
"Tak hele!" ohradil se hlasitě blonďák, který právě cosi lovil pod sedačkou tourbusu. "Neříkej mu zas novej kytarista! Už dávno není NOVEJ!"
"No jo, já vím," protočil bubeník panenky. "A je samozřejmě úplně skvělej..."
"Hele, nedělej se," zasmál se zpěvák. "Máš ho rád."
"Ale zdaleka ne tak jako ty, Juliusíčku..." zamrkal sladce bubeník.
"Co?!" vytřeštil Julius oči. "Co tímhle chceš říct?!"
"Ale no tak, Juli," ušklíbl se baskytarista. "Všichni víme, že s ním spíš."
Zpěvák se zdrceně posadil.
"Jak dlouho?" zašeptal.
"Od včerejška," zakřenil se Raffe. "To mi Chris omylem poslal zprávu na dobrou noc, která patřila tobě. Mimochodem, přeje ti, aby se ti o něm něco krásného zdálo, a mocinky moc tě miluje."
"Broučínek..." zasnil se Julius. "Ať si mě nepřeje! Ani poslat zprávu neumí!"
"Ale umí. A jak dobře!" rozchechtal se baskytarista.
"Purtsi!" zaječel Julius.
"Klid, Julísku," položil mu Raffe ruku na rameno. "Nebudeme si z vás kvůli tomu utahovat!"
"Jen pokud ten tvůj broučínek nedorazí během dvou minut, začnu si myslet, že ráno moc dlouho masturboval s myšlenkama na tebe..."
"Dino, mlč," zavrčel Julius.
"Ani mě nehne. Fakt dobře se bavím," zahihňal se bubeník.
"Juli..." zaculil se Raffe. "Já netušil, že se umíš červenat..."
"Drž hubu. Vážně, Raffe, zavři zobák, nebo-"
V tu chvíli se ozval dusot a hlasité sípání. V tourbusu stanul rozcuchaný blonďák, oblečený v červených kožených kalhotách a mikině s potiskem kostry.
"Omlou... vám... se..." vyrazil ze sebe zadýchaně. "Ale... nevěřili byste tomu... Ale já celou věčnost nemohl sehnat cíga! A takhle po ránu bez nikotinu prostě nefunguju!"
"Je jedenáct," konstatoval Purtsi.
"Ale no tak, zlato," mávl rukou Christus. "Dobře, jdu pozdě. Ale nesu něco na omluvu!"
"Tak se předveď," zazubil se Dino. "Ale pokud nemáš aspoň flašku chlastu..."
Christus se zazubil, shodil z ramene batoh a z toho vzápětí vylovil dvě balení šesti plechovek piva.
"Žádnej tvrdej alkohol," prohlásil rezolutně. "Ale po tomhle se neopiješ, takže..."
"Fajn," budiž ti odpuštěno," vzdal se Dino.
"Ale je v tom malej háček," poukázal Purtsi. "Dvanáct se blbě dělá pěti."
"Čtyřma dobře," konstatoval Christus. "Já si pivo nedám."
"Prosím?!" vytřeštil Raffe oči. "Ty si nedáš pivo?!"
"No co je? Nemám chuť," pokrčil Christus rameny. "Mám totiž něco lepšího!"
"Ha, takže ty sis ten tvrdej alkohol přinesl!"
"Ale kdepak, Raffe," zavrtěl Christus hlavou. Pak pozvedl bílý papírový pytlík, zalovil v něm a vytáhl jakýsi černý předmět. Ten si vzápětí strčil do úst a začal labužnicky žvýkat.
"To ne!" zaskučel Julius. "Lékořice! Jukko, tak teď už mě líbat nebudeš!"
Christus ještě několikrát žvýkl, přičemž každé další žvýknutí bylo pomalejší než to předchozí, spolkl lékořici a zadíval se na Raffeho.
"Takže jsi to poslal dál."
"Promiň..." šoupl Raffe nohou. "Ale to je přece taková bomba, že jsem si ji nemohl nechat pro sebe!"
"Hm..." usmál se Christus. "Dobře, promíjím. Protože díky tomu, že jsi to vyžvanil, můžu teď udělat něco, co chci udělat už dlouho..."
"C-co to je?" polkl Julius, v jehož mysli se v tu chvíli zhmotnilo velmi konkrétní podezření.
Christus se zaculil a přešel k Juliusovi, který stále seděl na svém sedadle. Sklonil se a přitiskl své rty na ty zpěvákovy. Ten se zazmítal a zakňučel, ale pak se uvolnil a jeho prsty vklouzly do blonďákových vlasů.
"Pořád se zlobím," zamumlal Julius mezi polibky. "Jasno?! Zlobím se, že neumíš posílat zprávy. Že kvůli tobě vypadám jak blb. A že mě líbáš pusou od lékořice. Sakra, Christusi! Já s tebou mluvím!"
"A já to ignoruju..."
Když Christus položil Juliuse na dvojici sedadel, zbylí tři členové SnoWhite se na sebe pobaveně zadívali. Pak si každý z nich vzal plechovku piva.
"Pánové, zasmál se Raffe, když Julius tiše zasténal. "I kdyby si to nikdo jinej nemyslel, aspoň náš zpěvák je určitě toho názoru, že jsem při výběru nového kytaristy MĚL šťastnou ruku..."

Žádné komentáře:

Okomentovat