sobota 20. dubna 2013

Apríl

Počet slov: 338


"ÁÁÁRGH!"
"Úspěch!"
"MIKKONENE!"
"A-ano, lásko?"
"Ty zkurvenej IDIOTE!"
"Co jsem provedl?"
"PTÁŠ SE?!"
"No... Ano? Mimochodem, ahoj, lásko. Dneska ti to moc sluší."
"Mám plnou hlavu malinkatejch COPÁNKŮ!"
"Jo. Já vím."
"MIKKONENE!"
"To už jsi říkal."
"Co mají ty copánky znamenat?!"
"Apríl, prdelko?"
"Já tě zabiju. ZABIJU!"
"Ale no tak, neblbni. Proč bys to dělal?"
"Protože... COPÁNKY?!"
"Vždyť ti slušej."
"SLUŠEJ?! Vypadám jako... KRETÉN!"
"Nenapadlo tě vhodnější přirovnání?"
"Ne, ale napadá mě dokonalý přirovnání pro to, jak budu vypadat ve chvíli, kdy ty minicopánečky ROZPLETU!"
"Jako ovce po zásahu elektrickým proudem?"
"!!!"
"Copak? To nebylo to, co jsi měl na mysli?"
"MIKKONENE, už teď je z tebe mrtvola!"
"Jo? Ale já ještě... dejchám."
"Na na dlouho!"
"Hm, a jak mě zabiješ, prdelko? Ušoustání k smrti bych bral..."
"Myslíš, že ZA TOHLE si něco takovýho zasloužíš?!"
"Co je na tom tak špatnýho, občas změnit účes?"
"Ty se ještě PTÁŠ?!"
"Juhí..."
"Nekoukej na mě tak! Tím si to fakt nevyžehlíš!"
"Škoda."
"A jak se ti to vlastně povedlo, no?! To nepochopím. Nespím přece až tak tvrdě!"
"To víš, ty moje šikovný prsty..."
"MIKKONENE!"
"Jo, to už jsi říkal."
"..."
"Japí, víš, když takhle zhluboka dýcháš, děsíš mě asi ze všeho nejvíc."
"Mlč. Já jdu do koupelny. Rozpletu si vlasy. A pak tě zabiju. Takže se pomodli, zavolej blízkejm a rozluč se... a tak. Pochopil?"
"Ehm... Ano, prdelko."
"Fajn."
"Užij si v koupelně!"



"MIKKONENE!"
"Anó, prdelko?"
"Jak jsi na mě, proboha, dostal RŮŽOVÝ TRENÝRKY?!"
"Šikovný prstíky, Juhí!"
"Proč mám nehty na nohou kanárkově žlutý?!"
"To je zvýrazňovačová žlutá, Juhí, ne kanárková!"
"ÁÁÁRGH!"
"Ehm, to už jsi viděl ty růžový stíny a rtěnku, co?"
"MIKKONENE!"
"A zmiňoval jsem se, že jsem si tě takhle vyfotil?"

Žádné komentáře:

Okomentovat