sobota 20. dubna 2013

Dědek

Počet slov: 420

Pozn. autora: Happy birthday, Chrisu... =)


"Pusinko, dochází i vůbec, jakej se z tebe stává dědek?"
"???"
"Co tak koukáš?"
"!!!"
"No CO?!"
"JAKEJ DĚDEK, Juhano Jakonene?!"
"No, podle všeho dost nerudnej."
"!!!"
"Když se koukáš takhle, akorát to potvrzuješ, lásko."
"Hele, laskavě mi neříkej lásko, když jsi mě zrovna označil za dědka!"
"Ale já to přece tak nemyslel, pusinečko moje..."
"A pusinečko mi taky neříkej!"
"Ale pu-"
"NE!"
"To není fér!"
"Ale je! Fér OD TEBE nebylo, že mi říkáš, že jsem dědek! Je mi teprv čtyřiatřicet!"
"Za prvé, Jukkí, řekl jsem, že se z tebe STÁVÁ dědek. Za druhé, čtyřiatřicet je u tebe jako MÁLO?"
"Samozřejmě!"
"Hm... Tak fajn. Mysli si to dál."
"!!!"
"..."
"Koukej si schovat tenhle úšklebek! Tobě se to žvaní, když je ti teprve třicet! Počkej, až budeš tak starej jako já, taky budeš tvrdit, že starej nejsi!"
"Teď jako dědek i zníš."
"JUHANO-"
"Juhanuj si na mě, jak jen chceš, stejně zníš!"
"Za tohle jsi dva měsíce bez sexu, Jakonene!"
"Hm, jo. Abych se připravoval, co? Už mi stárneš, nebudeš tolik moct, prodlevy se budou prodlužovat..."
"Katastrofa, mohlo by se stát, že někdy budeme šukat jen JEDNOU denně."
"Uznáváš, že stárneš?"
"Ne!"
"Fajn. Tak v tom případě ti asi hůl koupím až za rok."
"!!!"
"Letos pro tebe stejně mám viagru."
"!!!"
"Jukko, proč zvedáš tu kytaru?"
"Ále, jen tak."
"Ty mě s ní chceš praštit?"
"Kdepak, prdelko..."
"To je dobře. Přece jen, ve svým věku bys neměl zvedat těžký věci, mohl by sis ublížit..."
"ÁÁÁRGH!"
"ÁÁÁ!"
"!!!"
"Jukko, o co se snažíš?!"
"Přehazuju si tě přes rameno!"
"Děkuju, to jsem si všimnul, ale-"
"Chci ti nadobro zavřít tlamičku, prdelko. Jen počkej. Já ti ukážu, kdo je tady dědek a kdo co vydrží!"
"A-ale..."
"Mlč!"
"Jukkí, já-"
"Stejně jsi toho chtěl dosáhnout, nemám pravdu? Chtěl jsi mě vyprovokovat a prosouložit celej den!"
"Ehm..."
"Jasně. To se dalo čekat. Takže já tě teď pěkně takhle hodím na postel, a pak... KURVA!"
"???"
"!!!"
"J-Jukkí?"
"..."
"Jukkínečku..."
"Nesměj se, jasno?"
"???"
"Ale nic. Asi jsem si hnul se zádama..."
"Ach, bože! Pusinko, ty jsi FAKT dědek!"
"Drž hubu. To si ještě ujasníme. Za chviličku. Jen co přestanu vidět hvězdičky..."

Žádné komentáře:

Okomentovat