sobota 20. dubna 2013

Beruška

Počet slov: 365

"ÁH!"
"Co zas vyvádíš, Jukkí?"
"Jsem k smrti vyděšenej, děkuju za pochopení!"
"Proč, proboha? Zjistil jsi, že máš na čele vrásku?"
"JÁ MÁM VRÁSKU?!"
"Ne, lásko. Jistě, že nemáš!"
"Tak proč jsi to teď řekl?!"
"Říká ti něco slovo IRONIE?"
"Samozřejmě, že NEŘÍKÁ!"
"Ach. Přirozeně."
"Já mám VRÁSKU?!"
"Ale ne, lásko. Nemáš, přísahám... To bych ti hned řekl."
"D-dobže..."
"Fajn, tak čeho se zas leknul?"
"Tam... TAM!"
"Co tam je?"
"Ty tu... VĚC nevidíš?!"
"Jakou... ach tak."
"Tu, tamtu věc, obrovskou a hnusnou!"
"Má ani ne půl cenťáku na dýlku, zlato."
"Má milion noh!"
"Asi tak šest."
"A je červená!"
"Nevěděl jsem, že máš něco proti červený."
"A na krunýři má tečky!"
"Na krovkách, zlato."
"Co?!"
"Krovky. Říká se tomu krovky. Ne krunýř."
"Promiň, ale na čí straně jsi?!"
"Jukko, je to jen pitomá BERUŠKA."
"To mě nezajímá! Je to hmyz! Nesnáším hmyz!"
"Nesnášíš PAVOUKY, zlato."
"Není tohle to samý?!"
"No, já ti nevím, ale většina pavouků NELÍTÁ."
"Ještě to tak!"
"Víš, zlato, většině lidí připadaj berušky ROZTOMILÝ."
"Mně teda ne!"
"Víš, že se říká, že tam, kam se rozletí z tvýho prstu, najdeš svoji pravou lásku?"
"V tom případě se ani NEODVAŽUJ vzít si ji do ruky!"
"A to jako proč?"
"Nemám ani ten nejmenší zájem na tom, aby se rozletěla ke mně!"
"A ty myslíš, že by se rozletěla k tobě?"
"A... ne snad? Já... Já nejsem tvoje pravá láska?"
"Ale Jukkí..."
"Nejsem?!"
"Jukkí, mazlo..."
"Hele, jestli nejsem ten pravej, tak okamžitě slez z mýho klína!"
"Ale samozřejmě, že jsi ten pravej, pusinečko..."
"Tak proč jsi předtím-"
"Flirt?"
"Ach. To mě nenapadlo."
"To vidím."
"Vážně myslíš, že jsem ten pravej?"
"Mám dojít pro tu berušku, aby ti to potvrdila?"
"NE!"
"Tak vidíš. Hm, zlato..."
"Ano, prdelinko?"
"Co kdybysme se přesunuli do ložnice?"
"Nemám ABSOLUTNĚ nic proti."
"Výborně. To jsem si moh přesně myslet..."

Žádné komentáře:

Okomentovat