pátek 5. dubna 2013

Bubeník

Autor: Arvari
Žánr: Slash
Přístupnost: Budeme tomu říkat lehčí NC-17
Postavy: Jann Wilde, Tender Rexx
Shrnutí: Máme srpen 2007 a Jann truchlí nad rozpadem jistého svého projektu...
Počet slov: 1658
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...

Jann Wilde odtrhl pohled od okna a řádně si přihnul ze své sklenice whisky, jen aby vzápětí zjistil, že po tomto aktu mu už ani trocha nápoje nezbývá. Slezl z parapetu a s lehkým zakymácením se dostal až ke konferenčnímu stolku, jež se nacházel zhruba uprostřed místnosti. Posadil se na gauč a natáhl se, aby si nalil další sklenici alkoholu.
Jeho pohled při tom padl na křeslo, na kterém si v tureckém sedu hověla postava s blond vlasy uprostřed vyčesanými, oblečená v bílé mikině s růžovými srdíčky.
"Ty jsi ještě tady?" zamumlal Jann.
"Ano, zlato..." pokývala postava. "Jsem tady celou dobu, no věřil bys tomu?"
"Myslel jsem, že jsi to pochopil, Tendy," frkl Jann. "Skončili jsme, odpískáno! Tohle byl poslední koncert, nic víc už nás dva spolu nečeká!"
"Pokud míníš dál chlastat, tak patrně ne," uznal Tender a sebral Jannovi jak skleničku, tak lahev.
"Ani jinak!" odsekl Jann. "Jann Wilde and Rose Avenue skončili! Finito! Ach jo, jak já byl naivní, když jsem myslel, že konečně budu mít nějakej ÚSPĚCH!"
"Promiň, ale on je nějakej limit pro to, kolik si člověk může založit?" naklonil Tender hlavu.
"O tom nic nevím, ale pravděpodobně je na založení skupiny potřeba víc, než jen zpěvák!"
Tender si povzdychl.
"Zpěvák a BUBENÍK, idiote!"
Jann zamrkal.
"A kde vemu bubeníka?"
Tender vstal, došel ke svým bicím a zvedl paličky.
"Haló, to ti ten chlast vymyl mozek, Wilďáku? Tender Rexx, tvůj bubeník, VZPOMÍNÁŠ?!"
"Bubeník Avenue," poopravil ho Jann. "Už... dvě hodiny a sedmnáct minut definitivně rozpadlé Avenue!"
"Ne. Bubeník skupiny Janna Wilda. LIBOVOLNÝ skupiny Janna Wilda, ať už si Jann Wilde vymyslí cokoliv!"
Jann se na něj nejistě zadíval.
"Takže... Ty se na mě nemíníš vykašlat?" vydechl Jann.
"Ehm... Ne?"
"FAKT NE?!"
"Ne, Wildíku," posadil se Tender vedle něj na gauč. "Míním tě otravovat hodně dlouho."
"Ale moje kapely maj tendence se rozpadat," pípl Jann.
"Díky, to už jsem poznal. Stejně jdu do toho."
"Ale... Proč?"
"Protože jsi moc fajn kluk," pokrčil Tender rameny. "A važ si toho, že do toho jdu, jelikož kdybych nešel a my spolu tudíž už neměli skupinu, mohl bych konečně udělat něco, co chci udělat už nějakou dobu, ale nemohl jsem."
"A to je?" zeptal se nejistě Jann.
"Bože," protočil Tender panenky. "Ten chlast na tebe má vážně hroznej vliv, víš to?"
"Jo, vím. S whisky je to nejhorší."
"Koukám..." zamumlal Tender.
Přisunul se blíž k Jannovi a položil dlaň na jeho pas. Pak, zcela náhle, přitiskl své rty na Jannovy. Nejdřív to byl jen lehký, povrchní polibek, ale sám zpěvák o chvíli později jazykem požádal o jeho prohloubení.
A když se od sebe po pár dlouhých minutách oddělili...
"Aha," špitl Jann. "Asi už jsem to pochopil..."
"Ano, ale to není všechno," odvětil tiše Tender.
"Já mám tušení..." kousl se Jann do rtu. "Proč jsem nevěděl, že jsi gay?"
"Nevím, jak ti to mohlo uniknout, Jannie."
"No, říkal jsem si, že to dáváš najevo nějak okatě... Takže určitě nebudeš."
"Jenže jsem..." Tender se zaculil. "Ale ve zkušebně to bude nepohodlný. Nechytneme taxík k tobě?"

Už na zadních sedadlech taxíku si vyměňovali žhavé polibky a opatrné doteky. Schody k Jannovu bytu prakticky vyběhli, ačkoliv to znamenalo, že se poněkud zadýchali.
Jannovi se skoro třásly ruce, když odemykal dveře. Proto to taky zabralo poněkud delší dobu, než by bylo záhodno, soudě podle toho, jak Tenderovy ruce zezadu netrpělivě vklouzly pod zpěvákovo tričko.
"No jo, prosímtě..." zamumlal Jann. "Hned to bude..."
"Jsi opilej," konstatoval Tender. "Nemám odemknout za tebe?"
"Ne!" zavrčel Jann. Konečně se ozvalo cvaknutí zámku. "Vidíš? Zvládnu to sám!"
"Hm, šikovnej..." zabručel Tender. "Tak jdeme dovnitř..."
S těmi slovy dveře otevřel a zpěváka nesmlouvavě strčil dovnitř. Vzápětí za nimi dveře zabouchl a začal Janna divoce líbat. A zpěvák mu dychtivě oplácel.
Vzhledem k tomu, že oba měli na nohou jen volně zavázané kecky, zouvání nebyl problém. Za soustavného vyměňování polibků a postupného zbavování se přebytečných svršků dorazili až k Jannově velké posteli, která stála ukrytá za průsvitným závěsem ve výklenku obývacího pokoje, velkém přesně tak, aby se tam vešla. Jann si lehl a Tender se na něj vzápětí obkročmo posadil a sklonil se tak, aby jejich obličeje byly u sebe.
"Zmínil jsem se někdy, že to tu máš moc hezký?" vydechl Tender mezi polibky. "Víš, všechno krom pracovny a koupelny v jedný místnosti, vážně moc hezký... A hlavně praktický. I když, ta koupelna by se tu hodila, mám pocit..."
"Kuš. Dveře do koupelny máš hned vedle," zamumlal Jann. "Hádej, proč tam jsou..."
"Hm, nerad jsi ráno upatlanej?" kousl se Tender do rtu.
"Spíš myslím na svoje partnery..." vzdychl Jann a ústy se bez varování vrhl na Tenderův krk. Jen na okamžik... "Jen si to vezmi. Já se udělám do nich, oni povětšinou na sebe..."
"Proboha, drž zobák a radši pokračuj," zavrněl Tender. "Bože, tohle mám rád..."
Jann se široce zaculil, načež Tendera pevně chytil kolem pasu a převalil ho na záda.
"A co tohle?" zašeptal a jeho zuby něžně zaútočily na bubeníkovu klíční kost.
"Jo, to taky," olízl si Tender rty. "A jak..."
"Tak schválně, co ještě by se ti líbilo?" zamumlal Jann, zatímco jeho rty sestupovaly směrem k pravé bradavce.
"No, já nevím..." zasmál se Tender. "Navrhni něco. A já ti řeknu."
"Hm, dobře. Takže bude se ti líbit, když takhle vstanu..."
"Ne, to nebude!" ohradil se Tender.
"Ještě jsem neskončil," podotkl Jann, který se právě po kolenou pohyboval směrem k malému výklenku ve zdi nad postelí. "Bude se ti líbit, když takhle natáhnu ruku..."
Tender se kousl do rtu. "Jestli teď vytáhneš to, co myslím, tak bude!"
"A co?" pozvedl Jann obočí. "Že by... lubrikantek?"
"Pojď sem," vzdychl Tender. "Zbytečně to zdržuješ."
"Ahá, takže už řekneš, co by se ti líbilo?" naklonil Jann hlavu, ruku stále nataženou k výklenku.
"Líbilo by se mi, kdybys mě opíchal, vyhovuje ti to takhle, Wilďáku?" zavrčel Tender.
"No, ne tak docela. Možná kdybys poprosil. A říkal mi pane..."
Vzápětí Jann zjistil, že byl povalen na postel. A Tender na něm zase obkročmo seděl a sápal se po lubrikantu ve výklenku.
"To se ještě uvidí, kdo tady bude prosit, Wildí," přimhouřil oči. "No? Chtěl bys mě šukat?"
"Hm, jo, Tendy, to bych rozhodně chtěl..." zavrněl Jann.
Další jeho pokus o převalení bubeníka zpět na záda byl Tenderem bohužel úspěšně zneúspěšněn. Jann zklamaně zabručel.
"Kdepak, Wildí," kousl se bubeník do rtu. "Teď už tě to kontrolovat nenechám..."
"Proč ne?!" zakňučel Jann. "Tendíku."
"Mlč," zamumlal Tender. "Dej mi prsty."
Jann poslechl. Vzápětí, přesně jak očekával, mu Tender na prsty vymáčkl trošku gelu.
"Nedočkavej, co?"
"Ano... Tak mě koukej pěkně rychle připravit. Zlato..."
Jannova ruka vklouzla mezi Tenderovy nohy. Pak, bez jediného zaváhání, se dva prsty octly v bubeníkově těle. Blonďák zaklonil hlavu a zalapal po dechu.
"No co? Řekl jsi bez zdržování..." zaculil se andělsky Jann.
"A stěžuju si snad?" zavrněl Tender. "Naopak. No tak, Wildí, pořádně..."
"Tendíku, uvědomuješ si, že se právě projevuješ jako prostitutka, ne-li přímo kurva?" olízl si Jann rty.
"Ano..." zasténal Tender a pohnul se tak, aby v sobě Jannovy prsty měl přesně na místě, kde je chtěl mít. "Panebože, Wildí..."
"Neříkej mi pořád Wildí!" frkl Jann.
"Wildí. Wildí..." Tender se sklonil a přitiskl své rty na Jannovy. "Wildí..."
"Víš co?" zavrčel Jann. "Buď se začni pěkně projíždět, nebo mě pusť nahoru, ať tě můžu ošukat!"
"Ne, Wildí, nesplním ti ani jedno..." zavrtěl Tender hlavou.
"Ty chceš, abych prosil, co?" zamračil se Jann.
"Trefa, Wildí..."
"Ty bastarde."
"Asi jsem špatně slyšel, drahoušku."
Jann vytáhl své prsty z Tenderova těla a uchopil bubeníkovy boky.
"Prosím, Tendy," zamumlal. "Prosím..."
"Páni. Tak tohle jsem nečekal..."
"Pustíš mě nahoru?"
"Ne. Ta verze s projížděním se mi zamlouvala víc... Takže, Wildí, nějaká hrozba, že bys měl sexuálně přenosnou chorobu? Nechráněný sex s neznámým člověkem poslední dobou, nebo tak něco?"
"Ne, pro... panebože..."
"Ale, jen tak," zaculil se Tender a poklidně se uvelebil na Jannově penisu, který do sebe právě nechal velmi rychle zarazit. "Nebo ještě řekni, že trváš na kondomu."
"N-ne..." zavrtěl Jann hlavou. "Takhle je to mnohem lepší!"
"Já vím, Jannie, já vím. Taky se těším, až se do mě pěkně uděláš..."

O dva a půl roku později ležel Tender Rexx na Jannově posteli, nohy zvednuté do vzduchu a opřené o stěnu výklenku, ve kterém postel stála. Ruce měl složené pod hlavou, oči zavřené. Naslouchal kytarovým akordům, které tiše zněly místností.
Pak najednou bylo ticho.
Tender otevřel oči, Jen o chvilku později se tenký závěs kolem postele rozestoupil a na matraci dopadl majitel postele i bytu samotného.
"Ano, lásko?" pozvedl Tender obočí.
"Jak moc by ti vadilo..." začal opatrně Jann a upřeně se Tenderovi zadíval do očí. "Kdybych natočil album sám za sebe? Ne se skupinou?"
Tender se převalil na bok. Rukou si podepřel hlavu.
"I kdyby vadilo, miláčku," zasmál se, "můžu tě zastavit?"
"Ne," zavrtěl Jann hlavou. "Absolutně ne."
"Budeš mě chtít aspoň za bubeníka?"
"Cvoku... přisunul se k němu Jann a láskyplně ho objal. "Jinýho bubeníka bych v životě nechtěl!"
"Tak to je fajn," zaculil se Tender a přitulil se k němu. "Víš, co si říkám? Jsou to strašný kecy, že spolu nemůžou bejt lidi, co hrajou v kapele. Nebo ti snad přijde, že nám dvěma to v jednom nebo druhým neklape?"
Místo odpovědi Jann Tendera převalil na záda a políbil ho. Jeho ruka téměř okamžitě vklouzla pod tričko...

Žádné komentáře:

Okomentovat