pátek 5. dubna 2013

Telefonát

Počet slov: 382
Varování: Navazuje na ff s názvem Lubrikant.
Varování 2: Vyskytují se tu tři postavy najednou. I když jedna jen po telefonu...
"Liimatainen."
"Jonníku! Tady tvůj oblíbený kyta-"
"Christusíčku!"
"Ahoj, Jonnísku."
"Jak se daří, Christusíčku?"
"No, nic moc, abych pravdu řekl, blonďáčku..."
"Copak se stalo? Snad ti ten zlej Jack zase neukradl tužku na oči?!"
"Ne, Jonníku."
"V tom případě... něco provedl Lady?!"
"V tomhle Jackie prsty nemá."
"Vážně? Tak to se divím."
"Liimatainene!"
"Tak copak se stalo, ty můj malej ťutínku?"
"No, stalo se, že... jaksi..."
"Copak?"
"Že mně a Jackiemu došel lubrikant."
"Proboha, to snad ne!"
"Bohužel ano."
"A to jako úplně všechen?!"
"Nechce se tomu věřit, co?"
"A vy dva si to teď asi chcete rozdat, mám pravdu?"
"Jak jsi to uhodl, Jonne?"
"A proto mi voláš?"
"Ehm... Mluvím s Jonnem, že jo?"
"Proč bys nemluvil?"
"Přijdeš mi až podezřele inteligentní."
"CO JSI TO-"
"Jonne, tady Jack! Christus to tak nemyslel, vůbec nemyslel!"
"Jackie! Leoparďátko!"
"Jo, Jonníku. Ehm, víš, můj malej nezdvořilej miláček se tě chtěl zeptat, jestli bys nebyl tak rozkošně úžasnej, že bys nám poskytl jednu malou, malinkatou tubičku lubrikačního-"
"Vy jste museli oba zešílet! Víte, jak málo ho mám?!"
"Žvaní! Ta malá děvka toho má ve skříni víc, než my dva dokážeme spotřebovat za celej rok! A to jsou to jeho zásoby na MĚSÍC!"
"Zmlkni, Jukko!"
"Co jsi mu to řekl?!"
"C-co jsi mi to řekl?"
"Kristianku! Ty ošklivej kytaristo, dej mi Kristianka!"
"T-ty jsi mi řekl, abych zmlknul..."
"Řekl jsi Kristiankovi, aby zmlknul! Byl jsi na něj ošklivej!"
"Jonne, vydrž chvíli."
"Co si to-"
"Jukkínečku. Jukkínku, lásko..."
"Byl jsi ošklivej! Dneska už podruhý!"
"Jukkínečku, omlouvám se. Ťutínku, čumáčku..."
"Hm, Leoparďátko..."
"J-Jukkí?"
"Dej mi ten telefon."
"Co? Proč? Hej, buď tak-"
"Jonne?"
"Kristianku! Prosím, hlavně kvůli tomu hnus-"
"Jonníku, dodej nám lubrikant. Minimálně dvě tubičky. Co nejrychleji, buď tak laskav. Chci Jackieho pořádně potrestat za to, jak hrozně zlobí..."
"Hele, a nemůžete použít třeba olivovej-"
"Ne. Můj Japí totiž není salát!"
"Ale já..."
"Když nám půjčíš lubrikant, Jonne, dostaneš novej vibrátor."
"A bude růžovej?"
"Bude."
"Posílám Juhu!"
Kristian zamrkal na ztichlý telefon.
"Juhu?"
"Juhu? On už nespí s Wildem?"
"Nikdy nespal s Wildem! Jen se s ním veřejně promenádoval, protože chtěl sbalit Tendera!"
"Počkej, a proč vlastně není s Vivianem?
"Moc sebestřednej i na Jonneho. Blonďáček ho vyměnil za Garyho z Technicolour, pamatuješ?"
"Měl divoký dva dny, co?"
"Tak trošku. Ale kde si nabalil Kylmänena..."

Žádné komentáře:

Okomentovat