neděle 28. dubna 2013

Embracing Past 5/40

A pak tu je pro Jonneho jedna trochu nepříjemnější nečekaná věc...


Když se Matti to ráno objevil u mých dveří, myslel jsem, že se propadnu do země.
Krom toho drobného detailu, že jsem se ještě pořád neodlíčil, jsem na sobě měl růžové trenýrky s malými myškami. Světle fialkovými, abych byl přesný.
A pak tady byla, no jasně, ta nenápadná skutečnost, že jsem ho včera vykopnul z bytu.
Přemýšlel jsem o tom celou noc, jak by to bylo špatné, jakkoliv je Matti fajn kluk, protože... je prostě Mikkonen.
A jakožto pravý Mikkonen se zjevil u mých dveří, v ruce ne právě lacinou bonboniéru a na obličeji výraz skutečně těžce životem zkoušeného štěněte.
A jakožto pravý Mikkonen mě přesvědčil, abych udělal PŘESNĚ to, co ON chtěl.
Takže jsem si řekl, že to zkusíme.
A měsíc to bylo vážně bezva. Hodně sexu, hodně líbání, hodně objímání.
Svým způsobem jsem snad byl šťastný. Sice ne ta jako kdysi s Jukkou, nerozklepala se mi kolena při pohledu do Mattiho očí, neusmíval jsem se jako idiot při pomyšlení, že už večer ho uvidím...
Ale bylo to FAJN.
Možná jsem prostě oproti tehdejšku dospěl a takhle láska vypadá, když člověk dospěje.
Prostě jsem si to UŽÍVAL. Na nic lepšího jsem beztak vyhlídky neměl, takže...
A po tom měsíci jsem se octl v Tommiho kanceláři. A tam mi bylo oznámeno... No, prostě něco, co jsem doufal, že v životě neuslyším.
"Salvation," vydechl jsem po jediném pohledu na papíry. "My pojedeme na turné se Salvation."
"Ano," přisvědčil Tommi.
"Pojedeme na turné... s Jukkou?" polkl jsem.
"Pokud do tý doby z tý kapely neodejde, tak... Ano, Jonne."
"Ale... PROČ?" zeptal jsem se a zároveň cítil, jak se mi chvěje spodní ret.
"Potřebuju je propagovat," pokrčil Tommi rameny. "Poslyš, Jonne. O nic tady nejde. Já chápu, že mezi sebou ještě máte nedořešený věci, ale pro tebe by to mohla bejt docela dobrá motivace je konečně VYŘEŠIT, co ty na to?"
"Ale Tommi..." zašeptal jsem. "Nechápeš, že bejt tak dlouho v jeho přítomnosti mi UBLÍŽÍ?!"
"Sakra, Jonne, ty jsi buď ženská, nebo buzerant."
"Co to má bejt? Blbá narážka na moji přecitlivělost?" frkl jsem.
"Jonne. Budeš to dělat kvůli publicitě."
"Přestaň mi pořád říkat jménem!" zaječel jsem.
"Tak PROMIŇ," protočil panenky.
"Proč právě NEGATIVE?" zakňučel jsem.
"Největší hvězdy. Jedete turné po Evropě."
"Tommi, já za každou cenu publicitu NECHCI!"
Přišel ke mně, objal mě, vtiskl mi do vlasů polibek.
"Když si to vyříkáte... pomůže to. Dost. Věř mi přece trochu, bráško."
"Ale já s ním NECHCI-"
"Jonne. Odmítám se o tom bavit. Pochopil?"
Zachvěl jsem se.
"Jo, Tommi..."

Žádné komentáře:

Okomentovat