pátek 5. dubna 2013

Flaška

Počet slov: 293

"Jacku!"
"Tak mi neříkej!"
"Fajn... JUHÍ!"
"Ano, lásko?"
"Okamžitě pusť tu flašku!"
"Proč?"
"Protože to není k pití!"
"Ne?"
"Ne! Protože to není to, jako co to vypadá!"
"Takže to není flaška absinthu, kterou jsi přede mnou schovával?"
"Ne, není!"
"Tak co to teda je, Jukkí?"
"To je... čistidlo."
"Čistidlo? Takhle barevný?"
"No jasně! Proč by nemohli dělat modrozelený čistidlo?!"
"A proč je ve flašce od absinthu?"
"Flaška od čistidla se... rozbila. Jo. Nějakým záhadným způsobem se do ní udělala díra."
"Ale čistidla nebejvaj takhle řídký, ne?"
"Tohle je speciální čistidlo!"
"Jo?"
"JO!"
"A proč není v koupelně, když je to čistidlo? Proč bylo ve tvý skříni pod tvejma tričkama?"
"Počkej! Co jsi vůbec dělal v mý skříni pod mejma tričkama?!"
"No, chtěl jsem si jedno, ehm... půjčit. Lásko."
"Chtěl sis BEZ MÝHO SVOLENÍ půjčit MOJE TRIČKO?!"
"Zeptal bych se tě! Až bych ho našel. Stejně tam ale nebylo. Zato tam byla tahle roztomilá flaška..."
"Flašku sem netahej! Teď mluvíme o tom, že se mi vloupáváš do skříně a kradeš mi trička!"
"Nic ti nekradu! Vážně bych se zeptal!"
"Dobře, řekněme, že ti věřím... Dáš mi tu flašku s... ČISTIDLEM?"
"A co za to, lásko?"
"No, řekněme... Nepřidělám si na skříň velkej a těžkej řetěz?"
"To je asi dobrá nabídka, co?"
"Lepší už nedostaneš."
"Dobře, no. Vyhrál jsi. Tady..."
"Díky. A teď mě omluv, musím jít zavolat Anttimu."
"Proč, proboha?"
"No musím mu říct, že už si tu nemůže schovávat ten absinth..."
"Jukko?!"
"A kurva... Teď už mi neuvěříš, že je to čistidlo, co?"

Žádné komentáře:

Okomentovat