úterý 9. dubna 2013

Hodíme se k sobě? 2/8

A to je ta kapitola, co se asi dá uznat za NC-17...

Zabouchl jsem za sebou dveře ložnice a opřel se o ně. Přimhouřil jsem oči.
"Pojď sem..." zamumlal jsem.
Jann ke mně bez jediného zaváhání přistoupil, chytil mě za boky a hladově přitiskl své rty na moje.
Během pár vteřin začal jeho jazyk dotírat. Velmi ochotně jsem pootevřel ústa s ten svůj s tím jeho propletl. Prsty mé pravé ruky vklouzly do jeho vlasů, prsty levé ruky pod košili. Zasténal jsem, když mi dlaní pevně zmáčkl zadek.
"Žádný zdržování," zachraptěl, když jsme se na okamžik odtáhli.
"S tím souhlasím," kývl jsem a moje prsty začaly zběsile bojovat s knoflíčky jeho košile. "Chci tě, zatraceně..."
"Chceš, abych tě šukal na posteli, kde ty obvykle šoustáš svoji manželku?"
"Ano, prosím..." zakňučel jsem.
"Ježiš, Jacku. Ty jsi normální kurva," zamumlal a přetáhl mi tričko přes hlavu. Já zhruba ve stejnou chvíli konečně porazil jeho košili, takže vzápětí se na sebe přitiskly naše nahé hrudníky.
"Nejsem kurva," ohradil jsem se, zatímco jsem započal dobývání do jeho kalhot. "Jen jsem už přes půl roku neměl chlapa. Jsem nehorázně nadrženej!"
"Fajn. Nejsi kurva," zašeptal a stáhl mi džíny. Já jsem ho jeho kalhot zbavil už před chvílí. Přitiskl se na mě. Bylo to neskutečně opojné, na podbřišku jsem cítil jeho erekci, zády jsem se opíral o ledové dveře, kdežto zepředu mě hřálo jeho tělo, a on mě líbal, zase mě hladově líbal...
"Jak?" vydechl najednou.
"Lehni si," odpověděl jsem.
Vzrušením mi pomalu přestával fungovat mozek.
Usmál se, ucouvl a pomalu se položil na postel. Olízl si rty a pak si začal hrát sám se sebou, jen tak, snad aby mi jemně naznačil, že se čeká už jen na mě.
A já se na něj obkročmo posadil, další divoká líbačka, natáhl jsem ruku a z nočního stolku vylovil tubičku lubrikantu a kondom.
Od chvíle, kdy jsem v sobě ucítil jeho prsty, mám všechno rozmazané.
Bylo to rychlé. Bylo to vášnivé. Bylo to prakticky dokonalé.
Voněl, naprosto fantasticky voněl. Předtím mi to nedošlo, ale nakonec je to jedna z mála věcí, co si pamatuju naprosto jasně. Nebyl to parfém, jen... sprchový gel, nějaký citrusový, PÁNSKÝ, což bych od něj nečekal, minule to tak prakticky určitě nebylo, minule to byl nejspíš jasmín... Ale teď voněl prostě krásně. Dál si vzpomínám na úžasné polibky, které mi věnoval, když se posadil, aby mě mohl během milování objímat. A nakonec ty nádherné husté vlasy mezi mými prsty, nejkrásnější vlasy, jaké jsem kdy viděl...
Ano, bylo to rychlé. Byl jsem dřív, než jsem se pořádně vzpamatoval. A on mě následoval skoro vzápětí.
Sesul jsem se vedle něj na postel, přitiskl se k němu, vdechoval tu jeho vůni, které jsem se prostě nemohl nabažit, a snažil se dát dohromady. Jeho ruce jsem cítil na svém těle, objímal mě...
"Tohle bylo..." prolomil jeho roztřesený hlas ticho.
"Nádherný," špitl jsem.
Všiml jsem si, že na hrudníku má pár krátkých černých chloupků. To byla další změna. Předtím, před těmi třemi lety, byl dokonale oholený. Ale co. Prostě se nějakou chvíli neobtěžoval vzít do ruky žiletku. MNĚ to každopádně ani v nejmenším nevadilo. Pohladil jsem ty chloupky rukou.
"Kdy se Rakel vrací?" vytrhl mě z přemýšlení jeho hlas.
"Zítra odpoledne," odpověděl jsem. "Neboj, nemusíš hned utíkat. Pokud nechceš."
"Takže si tu můžu dát sprchu? A můžu usínat s vyhlídkou na příjemnej budíček?"
Zvedl jsem hlavu a zadíval se na něj. Vypadal utahaně, ale nesmírně spokojeně.
"Můžeme si dát třeba i koupel," nadhodil jsem.
"A budíček?" zaculil se.
"Myslíš, že si dám utýct ranní sexík?"
"Nejspíš ne..."
"Správně. Mimochodem, Jannie, dáš mi svý číslo? Kdybych se snad vyskytnul v Tampere..."
"Výbornej nápad," pochválil mě. "Ale... Poslyš, vzhledem k okolnostem... Víš, minule jsme to nestihli..."
"Ano?" zadíval jsem se na něj opatrně.
"Jsem Jani," usmál se.
Ach, ano. Pravá jména. Většinou jsem na to se svými sexuálními partnery nehrál, dokonce ani Rakel mi tak neříkala, ale najednou to bylo tak STRAŠNĚ lákavé...
"Jsem Juha," zašeptal jsem.
"Fajn. Rád tě poznávám, Juho," mrkl.
Natáhl jsem krk, abych ho mohl políbit.
"Já tebe taky, Jani..."

Žádné komentáře:

Okomentovat