úterý 9. dubna 2013

Hodíme se k sobě? 3/8

Schválně, bude ten malý románek pokračovat?

Když jsem ani po dvou měsících nedostal příležitost vyskytnout se v Tampere, rozhodl jsem se dál nečekat a vyskytnout se tam jen ze své vlastní vůle.
Nevěděl jsem, co se to se mnou děje, ale zdálo se, že neuplyne den, během kterého bych na Janiho aspoň jednou nepomyslel. I když jsem si během té doby nabrnknul ještě jeden sexík na jednu noc, nemluvě o nespočtu sexuálních dobrodružství s Rakel, pořád jsem vzpomínal na tu rozkoš tehdy v noci a následujícího rána. Jann nebyl v posteli přímo LEPŠÍ než většina chlapů, co jsem měl, ale nějak... ke mně prostě pasoval.
Dokonce mi tak přeskočilo, že jsem si sehnal jeho cédéčko, když vyšlo, ačkoliv to absolutně nebyl můj vkus. Ale překvapivě se mi i celkem líbilo. Řekněme, že rozhodně nebylo nudné.
Ale když jsem v Helsinkách nastoupil do vlaku a zavolal, Jani mi oznámil, že na mě bude mít čas až v sedm hodin večer. Což bylo dost k ničemu, jelikož do Tampere jsem měl dorazit ve tři. Takže mě čekal další hovor. S někým, s kým jsem se neviděl už hrozně dlouho...
"Japínku?" ozvalo se po pár zazvoněních.
"Kristi," řekl jsem tak ležérně, jak jsem jen dokázal.
"Copak by ráda moje malá kurvička?" odvětil Kristian, jako ostatně prakticky pokaždé, když jsem mu volal.
"Jen se zeptat, jestli bys na ni měl pár hodin času..." opáčil jsem nevinně.
"A kdy by to mělo bejt?"
"Zhruba od tří do sedmi."
"Den, ty pako!" zasmál se.
"No, jaksi..." zaculil jsem se, ačkoliv to nemohl vidět.
"Ach, jistě, chápu. Dneska. Vyzvednu tě na nádraží. Ale upozorňuju tě, že u sebe budu mít Cami!"
"Do kolika?"
"Jen do čtyř."
"Mrně mě ráno uvidí, co?"
"Jo, zlato, moc rádo. Zvlášť jestli nemáš nalakovaný nehty."
Vrhl jsem krátký pohled na své ruce. Sakra, na to jsem zapomněl!
"No, náhodou nemám. Fajn. Takže ve tři."
"Ve tři. Ale připrav se na to, že jakmile předám Camillu její matce, vytáhnu z tebe, co jedeš do Tampere dělat!"
"Co asi?" ušklíbl jsem se. "Přece si zašukat, Kristianku!"
Jedna postarší madam se na mě pohoršeně otočila, ale mně to bylo upřímně jedno.
"Ach, ano, typický," zasmál se Kristian.
"Jo, když jsme u toho, víš, kde bydlí Jann Wilde?"
"Ty jedeš šukat S WILDEM?!"
"Máš s tím problém?"
"Ale jistě, že ne. Ale nešukali jste spolu docela nedávno?"
"Jo, ale mojí prdelce se po něm stýská..."
"Ty jsi naprosto... KURVA! Jackie, musím běžet. Musím pro skrčka do školy."
"Tak padej," usmál jsem se. "Pokecáme odpoledne."
"Fajn, tak ve tři."
"Jasně. Měj se, Kristí..."
Telefon ztichl. Znovu jsem vyťukal Janiho číslo. A řekl mu, že v sedm dorazím ke dveřím jeho bytu a od té chvíle očekávám, že veškerou svou pozornost bude věnovat jen tomu, aby mě pořádně opíchal.
Madam se zvedla a odešla. Jani nemohl pochopit, čemu se tak směju.

Žádné komentáře:

Okomentovat